28.3.10

Το περιοδικο Αστρολογος και οι ....ζαβολιες της Λιτσας Πατερα.

Το αστρολογικο περιοδικο Αστρολογος,αυτο που γραφεται σχεδον απο την Λιτσα Πατερα,δεν το περνω,γιατι δεν εχει και κατι σοβαρο,με τα δικα μου κριτηρια,να διαβασω.Στο τελευταιο τευχος,Απριλιος 2010,στο εξωφυλλο εχει ενα θεμα,Πολιτικη το μελλον της Ε.Ε,που με εκανε να το αγορασω.Παω στην σελιδα 48 να διαβασω το αρθρο και μου ερχεται ο ουρανος σβονδηλη.Τεσσερεις σελιδες με τις επιτυχιες,του παρελθοντος, του περιοδικου στο θεμα της Ε.Ε.Για το σημερα ουτε κουβεντα.Ετσι οπως ηταν το περιοδικο το πεταξα στην ανακυκλωση,μηπως ετσι παρει και καποια αξια.....Απο οτι καταλαβα,το περιοδικο ειχε κενο 4 σελιδες και το καλυψαν με αυτο τον τροπο,αλλα αυτο ειναι εξαπατηση του αναγνωστικου κοινου,με την προσφορα κονσερβας με ληγμενη ημερομηνια βρωσης.
Αλλα ετσι ειναι τα πραγματα.Η ΔΑΦΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ,εδιωξε 4 ατομα,μηπως και η επιχειρηση ειναι εκλυστικη για πωληση....γιαυτο και τα σαπακια....



Σ ένα σπίτι ρημαγμένο απ' την ορφάνια
Ένας γέρος ασπρομάλλης σταματά
Θέλει να μάθει για τους δικούς του
γιατί είχε χρόνια στη ξενιτιά

Χτυπάει τη πόρτα
Κι αμέσως βγαίνει κάποια κοπέλα, μαυροντυμένη
Δακρύζει ο γέρος μόλις τη βλέπει και η κοπέλα τον ερωτά

Ποιος είσαι εσύ, που με κοιτάς με μάτια δακρυσμένα
Ούτε μητέρα έχω εγώ, ούτε γνωστό κανένα
Ούτε πατέρα γνώρισα, γιατί έφυγε στα ξένα

Τα μάτια μου κοπέλα μου, κι αν είναι δακρυσμένα
είναι γιατί μου θύμισες κάτι απ' τα περασμένα
πριν φύγω για τα ξένα

Πες μου τι σου θυμίζω εγώ διαβάτη ασπρομάλλη
Είμαι μια κόρη ορφανή, κι ίσως να κάνεις λάθος
έμοιαζα της μανούλας μου, που τη σκεπάζει ο τάφος

Παιδάκι μου πεντάρφανο, δεν με θυμάσαι εμένα
είμαι ο φτωχός πατέρας σου που γύρισε απ' τα ξένα
και βρίσκω μόνο εσένα

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Βρε ουρανιτσα που να προλαβει η γυναικα. Εαν εχει 2-3ωρες τηλεοραση , ραντεβου συν την συγγραφη του περιοδικου που ειναι ολο δια χειρος της (**τον Borelli τον ξερεις?) ε, που να προλαβει. Το επομενο βημα θα ηταν να βγαλει περιοδικο αστρολογιας ο πητ. Εκει να δεις γελιο. Εδω ο ανθρωπος πεταξε του Σατανα τα μάτια εξω οπως ο βαζελος στα Γιαννενα για το κυπελλο. Στον μπομπολα και στον Τεγοπουλο θα κολλωσνε?

Ακης