23.10.13

H Μορφινα του Λαπαθιωτη, μια Αστρολακανικη ερμηνεια



Το τραγουδι της Μορφινας Περιοδικο Δαφνη 20-8-1909

Βαρια,σα μολυβενια,τα βλεφαρα μου πεφτουνε στα θαμπη των αρρωστων ματιων μου,και τα μισανοιχτα,ζεστα μου χειλη,με ποθο ανασαινουνε τον κρυον αλαφρον αερα της νυχτας,που μου φερνρι το ανοιχτο παραθυρο...

Το κορμι μου χανεται σενα μαλακο σβησιμο,σαν να ητανε ποτισμενο απο γλυκο κρασι και απο μελι...

Ασπρες πεταλουδες πετανε γυρω μου,ασπρες ολοασπρες πεταλουδες,απανω σε τρεμουλιαστα λευκα τριανταφυλλα...
Η αναπνοη μου κομμενη απο βαθυ λαχανιασμα,μου ανοιγει μιαν αφραστη διψα θλιμμενων ερωτων και λαχταραω σιωπηρα αγκαλιασματα και αποκαμωματα απειρα,κατω απο βαθυσκιες φοινικιες που ναναουριζουνε τα πλατια τους φυλλα...


Αγρια παρκα ονειρευομαι,ολο δεντρολιβανα,πικροδαφνες και αλοη,αναμεσα σε φραουλες και σε ορτενσιες,μουσκεμενα απο δροσιες,πνοες και δροσιες του μεσονυχτιου....

Και το κορμι μου κυμαινεται γαληνιο σε μια απαλοτατη εκλυση ωραιας ευδαιμονιας,καθως ερημο ανθοφυλλο,απανω στις κυματωσιες των ησυχων νερων....

Βαρια,σα μολυβενια,τα βλεφαρα μου πεφτουνε στα θαμπη των αρρωστων ματιων μου,και τα μισανοιχτα,ζεστα μου χειλη πινουνε με απελπισια τον κρυον αλαφρον αγερα της νυχτας,που μου φερνει το ανοιχτο παραθυρο......

Ω!Εσυ,ουρανια πικρη Μορφινα

Ο Λαπαθιωτης γεννηθηκε 12/11/1888,με το νεο ημερολογιο,στις 5 το πρωι,οπως αναφερει στην αυτοβιογραφια του,στην Αθηνα.Ενας  Σκορπιος με ωροσκοπο Ζυγο.Ο 8ος οικος,σεξουαλικες προτιμησεις ,εκφραζεται απο την τριπλη συνοδο του Πλουτωνα-Λιλιθ-Ποσειδωνα,που μας δειχνει το απομακρο χαρακτηρα του με τους αλλους,ο ανθρωπος που κυκλοφορουσε μονο την νυχτα,για του εδινε εκεινα τα απομακρα στοιχεια για την επιβιωση του.Η τριπλη συνοδος τον εκανε να βρισκει το χαμενο ονειρο στα ναρκωτικα,αλλα και ενας τροπος να πολεμα την ομοφυλοφιλια του.Η ομοφυλοφιλια του ειναι τα τετραγωνα της Σεληνης,στον 5ο οικο,με τους Δια και Πλουτωνα,που ειναι και οι καρμικοι του πλανητες,αναμνησεις του παρελθοντος.Η επιθυμια του,Αφροδιτη στον Τοξοτη,τον εκανε να προσπαθει να την βρισκει με τον γραπτο λογο αλλα παντα κατι λειπει απο αυτη,οπως μας λεει και Λακαν, και προσπαθουσε να την απολαυσει  μεσω του Αρη του,που βρικεται στο ζωδιου του Αιγοκερου.Η απολαυση αυτη ειχε χαρισματικες ιδιοτητες,μιας και ειχε οψη 72 μοιρων με τον πλανητη Ερμη αλλα και μια δυναμικη εκφραση στην κοινωνικη ζωη,οπαδος της αριστερης ιδεολογιας,μεσω των δυσκολων οψεων του με τους πλανητες Κρονο 144 μοιρων ,τετραγωνο με  Ουρανο  και 135 με τον Ποσειδωνα και αντιθεση με τον Χειρωνα.

Το συμβολικο,(διαβαζε Κρονος)οπως αυτο εκφραζεται απο το ονομα του πατερα,οπως μας διδασκει και ο Λακαν,εχει ενα τετραγωνο με τον Ηλιο του,το πρωτο ριγμα για την αναπτυξη της ομαλης σεξουαλικοτητας,που ενισχυεται απο το τριγωνο με την Αφροδιτη(διαβαζε σημαινον των πραξεων) και η οψη μοιρων 144  μοιρων με τον Αρη,μια αλλη μορφης απολαυσης απο εκεινη του πατερα Κρονου,που βρισκεται στο ζωδιο του Λεοντα και μαλιστα στον 10ο οικο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: