17.5.13

Η Αστρολογια των Πανελληνιων εξετασεων 2013



Αγαπητη Νονα,

Εδώ και καιρο μου στελνεις μηνύματα για εχω αφηνει στην μοιρα  του  το ιστολογιο ΟΥΡΑΝΙΤΣΑ Η ΟΦΙΟΥΧΟΣ. Θα στο πω και δημοσια, αν και εχουμε κανει πολλες συζητησεις  οι δυο μας. Τα αστρολογικα πραγματα που γραφω δεν απασχολουν κανενα. Ολοι θελουν προβλεψεις για γκομενικα και χρημα. Όπως ξερεις κανω πολιτικη Αστρολογια και όλα τα σχετικα με αυτην. Αλλωστε υπαρχουν πολλοι αστρολογοι πλεον στην Ελλαδα, με παιδεια και γραφουν ωραια. Δυστυχως όμως εχει  χαθει η ηθικη της Αστρολογιας και εδώ είναι το προβλημα. Απεχω, συνειδητα, γιατι εχω βαρεθει το μακρυ και το κοντο του κάθε αστρολογισκου, που θεωρει τον εαυτο του τουλαχιστον Αλεν Λιο, αν και δεν ξερει βασικα πραγματα της Αστρολογιας. Γιαυτο το εχω ριξει στις  αστρολογικες φωτογραφιες στο facebook, τουλαχιστον το ματι να χαιρεται  ποιοτικη Αστρολογια.

Σημερα, στο εργαστηριο, όταν εβλεπα μικροβια στο μικροσκοπιο, ταυτοχρονα ακουγα και το θεμα της εκθεσης των πανελληνιων εξετασεων. Αυθορμητα μου ηλθε ο πλανητης ΚΡΟΝΟΣ, ότι ηταν αυτος  ο εξεταστης που εβαλε το θεμα. Όταν πηγα σπιτι το εψαξα και σου αφιερωνω το παρακατω κειμενο.


Αποσπασμα από το κειμενο των Πανελληνιων εξετασεων.

Το περίεργο ωστόσο είναι ότι, όσο η επικοινωνία αυτή πυκνώνει με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το διαδίκτυο και τα κινητά τηλέφωνα, τόσο η μοναξιά μας, η ανθρώπινη, μεγαλώνει και η αποξένωση κυριαρχεί. Φαίνεται ότι αυτό που απαιτείται είναι κάτι περισσότερο από την τεχνολογική έκρηξη της εποχής: απαιτείται βαθύτερη παιδεία και ουσιαστικότερες αξίες του πολιτισμού.

Για να δουμε πως παιζει ο πλανητης ΚΡΟΝΟΣ.

Πρωτη εγκατασταση του διαδικτυου, για στρατιωτικους σκοπους, 29/10/1969. Ας δουμε τι μας δειχνει η συναστρια με της Πανελληνιες.


Ο Κρονος των Πανελληνιων σε συνοδο με τον Ηλιο της εγκαταστασης και σε αντιθεση με τον Κρονο της εγκαταστασης. Επειδη ξερουμε και την ακριβη ωρα εγκαταστασης, πρεπει να σημειωσουμε και την συνοδο του ωροσκοπιου των Πανελλαδικων με την Σεληνη της εγκαταστασης. ΚΡΟΝΟΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 1-0






Το διαδικτυο όπως το ξερουμε σημερα πηρε την οριστικη του μορφη 1/1/1983 00.00 UT.



Ο Κρονος των Πανελληνιων σε συνοδο με τον Κρονο και τον Πλουτωνα   εγκαταστασης. Πρεπει να σημειωσουμε και την συνοδο του ωροσκοπιου των Πανελλαδικων με τον Βορειο Δεσμο της Εγκαταστασης ΚΡΟΝΟΣ- ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2-0




Το πρωτο  e-mail με την σημερινη του μορφη σταλθηκε για πρωτη φορα 8/10/1971


Ο Κρονος των Πανελληνιων εξετασεων σε συνοδο με τον Ηλιο του e-mail.Ο Ηλιος των Πανελληνιων σε συνοδο με τον Κρονο του e-mail. ΚΡΟΝΟΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 3-0.




Το πρωτο κινητο λειτουργησε στις 3/4/1973



Ο Διας των Πανελληνιων εξετασεων σε συνοδο με τον Κρονο του πρωτου κινητου
 ΚΡΟΝΟΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 4-0.

Νονα, τα ανωτερω τα εκανα ετσι για το κεφι μου, δεν θελω να αποδειξω τιποτε. Παντα εχω στην σκεψη μου τον στιχο του Μπωντλαιρ, όταν μου μαθαινες Γαλλικα << Οι πιο ενδιαφεροντες αγωνες ειναι αυτοι που εχει να δωσει εναντια στον εαυτο του>>> Να μου φιλησεις τις δισεγγονες σου  Σοφια ,Καλλη και Ισχυρη και να τους ευχηθώ καλη επιτυχια στις Πανελληνιες που συμμετεχουν.

Ο φιτσιος σου ΚΟΡΩΝΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ.



Δεν υπάρχουν σχόλια: