Ξυπόλητη, συναρπαστική, λιτή, με χορευτικές κινήσεις άψογου μοντέρνου χορού και ένα πολυσυζητημένο φινάλε, που προκάλεσε αντιδράσεις.
Το slow motion εφέ που έκλεισε το τραγούδι της, έφερε ενστάσεις και πολλές επιστολές διαμαρτυρίας, εφόσον θεωρήθηκε παρεμβατικό για τους κανονισμούς.
Αν οι καταγγελίες γίνουν δεκτές η Loreen κινδυνεύει να παραδώσει τη νίκη της στην δεύτερη Ρωσία, με τις ηλικιωμένες Ρωσίδες Μπαμπούσκες.
Με την ευκαιρία να πούμε πως το τραγούδι της Ρωσίας δεν ήταν τίποτα ιδιαίτερο σαν σύνθεση και ερμηνεία, αλλά η δεύτερη θέση που κατέκτησε, δείχνει πως η Eurovision δεν είναι διαγωνισμός πίστας, ομορφιάς και προκλητικών εμφανίσεων, αλλά ένας θεσμός που σέβεται το ethnic στοιχείο, βραβεύοντας κάθε πρωτότυπη έμπνευση.
Η 17η θέση της Ελλάδας ήταν απογοητευτική από τη άποψη πως μπορεί να μην στείλαμε ένα πρωτότυπο κομμάτι, αλλά πολλές χώρες που βρέθηκαν πάνω από εμάς ήταν πολύ μέτριες και σαφώς κατώτερης ποιότητας μουσικά.
Για άλλη μια φορά λοιπόν παρατηρήθηκε έντονα το φαινόμενο των δημοσίων σχέσεων των χωρών, που εκμαυλίζει την μουσική υπόσταση του διαγωνισμού.
H Loreen κέρδισε επάξια τον διαγωνισμό και μάλιστα με ρεκόρ ψήφων, καταρρίπτοντας εκείνο των Φιλανδών Lordi το 2006, με το «Hard Rock Hallelujah», ένα τραγούδι που επίσης επιβεβαίωσε την ανάγκη του διαφορετικού και μία εμφάνιση που συζητήθηκε πολύ.
Γεννήθηκε στη Στοκχόλμη από γονείς Βέρβερους, μια φυλή της Βόρειας Αφρικής, (η ίδια από το Μαρόκο), απέπνεε έντονα την καταγωγή της, η οποία έγινε πολύ αισθητή στο τέλος του διαγωνισμού, με τις τολμηρές δηλώσεις της.
Αφού συνάντησε τους τοπικούς ακτιβιστές του Αζερμπαιτζάν, δεν παρέλειψε να αναφέρει στους δημοσιογράφους πως τα ανθρώπινα δικαιώματα καταπατούνται καθημερινά στη χώρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου