1.2.11

Χειρομαντεία και Αστρολογία-Οι τύποι των χεριών

Οι γραμμές που αλλάζουν εδώ με τα χρόνια, είναι μέρος των ηλεκτρομαγνητικών εικόνων του εγκέφαλου ο οποίος ξέρει το μονοπάτι της ζωής μας
από τη Ρένα Κολιοπάνου
koliopanou











Από τις αρχές της ανθρώπινης ιστορίας ο άνθρωπος προσπαθούσε να βρει απαντήσεις, γιατί είναι εδώ στην γη και ποιο είναι το πεπρωμένο του.
Αύτη η αναζήτηση του συνεχίζεται ακόμη μέσα από διάφορες μεθόδους πρόβλεψης και μαντείας. Μια από αυτές είναι και η χειρομαντεία. Μια πρακτική που έχει τις ρίζες στα βάθη των αιώνων και μπορούμε να την εντοπίσουμε στην Ινδία και στους Ρομά (τσιγγάνους). Από την Ινδία εξαπλώθηκε στην Κίνα, το Θιβέτ, την Αίγυπτο, την Περσία και στις άλλες χώρες της Ευρώπης. Στην Ελλάδα ήρθε λίγο μετά το 3.000 π. Χ. από την Κίνα και με κύριο υποστηρικτή τον Αναξαγόρα.

Το βασικό πλαίσιο για την κλασσική χειρομαντεία έχει τις ρίζες του στην Ελληνική μυθολογία. Κάθε περιοχή της παλάμης και των δάκτυλων συνδέεται με έναν Έλληνα θεό ή θεά και τα χαρακτηριστικά της περιοχής αναφέρονται στην αντίστοιχη ιδιότητα τους. 
Όπως π.χ. ο παράμεσος συνδέεται με τον θεό Απόλλωνα. Τα χαρακτηριστικά του παράμεσου συνδέονται με την τέχνη, την μουσική, το θέαμα, την αισθητική και την φήμη.
Οι γνωστοί Έλληνες γιατροί Ιπποκράτης και Γαληνός (460 π. Χ-360 π. Χ.) χρησιμοποίησαν την χειρομαντεία ως κλινική ενίσχυση για την γνωμάτευση ασθενειών.

Πολλές φόρες η Χειρομαντεία θεωρήθηκε ως δεισιδαιμονία και αντιμετωπίστηκε με σκεπτικισμό. Όμως οι άνθρωποι, ακόμη και στον 21ο αιώνα, ελπίζοντας ότι μια μέρα θα κατορθώσουν να διαγνώσουν έγκαιρα, ασθένειες της παιδικής ηλικίας που παραμένουν ανεκδήλωτες στην πρώιμη παιδική ηλικία μελέτησαν τις γραμμές σε παιδιά που γεννηθήκαν με κάποιες ιδιαιτερότητες, όπως ο αυτισμός, το σύνδρομο Down, ADD και άλλες νευρολογικές διαταραχές και βρήκαν ότι υπάρχει ένας συσχετισμός με τις γραμμές του χεριού. Οι γενετικές πτυχώσεις και γραμμές των χεριών σχηματίζονται πριν από την γέννηση μας κάτι που μας δείχνει ότι το ταξίδι της ψυχής μας συνδέεται με τις γενετικά κληρονομικές μεταμορφώσεις του DNA μας και είναι τόσο μοναδικές, όπως και το δακτυλικό μας αποτύπωμα.

Η χειρομαντεία δεν εξαρτάται τόσο από την διαισθητική η αυτόματη ικανότητα αλλά από την έμπειρη γνώση της σημασίας που έχουν οι γραμμές του χεριού. Κατ’ αυτό τον τρόπο μπορεί να θεωρηθεί ότι στηρίζεται στις ίδιες βάσεις με την Αστρολογία και παρόλο που δεν έχει φτάσει στα ίδια επίπεδα ανάπτυξης, εν τούτοις μπορεί να θεωρηθεί ότι έχει τα εχέγγυα για ένα μετρό αξιοπιστίας και γι’ αυτό αξίζει την προσοχή μας.

Οι κοινές ρίζες με την Αστρολογία ανιχνεύονται και στους τέσσερις τύπους που διακρίνουμε τα χέρια :
Γη, Αέρας, Νερό ,Φωτιά που χρησιμοποιούνται αναλόγως με την τεχνική της Χειρομαντείας και αντιστοιχούν στους τύπους του τετραγώνου, του φιλοσοφικού, του ψυχικού και του κωνικού χεριού.
Οι ιδιότητες των στοιχείων χρωματίζουν και υποδεικνύουν τα χαρακτηριστικά του κάθε τύπου που προανέφερα, σε καμία περίπτωση όμως δεν πρέπει να ταυτίζουμε το ζώδιο μας με το σχήμα του χεριού μας. Το ότι είμαι Ταύρος δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το χέρι μου ανήκει στο σχήμα που υποδεικνύει την Γη.

Οι αρχαίοι συσχέτισαν επίσης τους πλανήτες με τα διάφορα Όρη, που μπορεί κανείς να τα βρει σε κάθε παλάμη.
1. Το όρος του Δία που βρίσκεται στην ρίζα του πρώτου δακτύλου.
2. Το όρος του Κρόνου που βρίσκεται στο δεύτερο δάκτυλο η μέσο.
3. Το όρος του Απόλλωνα η Ηλίου που είναι στην ρίζα του παράμεσου.
4. Το όρος του Ερμή που συνδέεται με την ρίζα του μικρού δακτύλου.
5. Το όρος του Άρη που βρίσκεται κάτω από το όρος του Ερμή.
6. Το όρος της Σελήνης που είναι κάτω από το όρος του Άρη και
7. Το όρος της Αφροδίτης που βρίσκεται στην ρίζα του αντίχειρα.
Μια μελέτη της αρχαίας κατανομής αυτών των συμβολών θα δείξει ότι όλη η τέχνη της Χειρομαντείας βασίζεται στις Αστρολογικές ερμηνείες. Η σημασία που έχουν τα όρη σχετίζεται με την αστρολογική φύση των πλανητών που τα εξουσιάζουν και θα μιλήσουμε εκτενεστέρα σε άλλο άρθρο, ακριβώς για τις τάσεις που δίνουν στο χαρακτήρα του ατόμου, του οποίου στα χεριά του τα αντίστοιχα όρη είναι πολύ ευδιάκριτα.Η συνεχεια εδω

Δεν υπάρχουν σχόλια: