14.10.10

Το ωροσκοπιο του τραγουδιου γελα κυρια μου, μεγαλη επιτυχια του Κωστα Καφαση.


Απο τις μεγαλυτερες επιτυχιες του Κωστα Καφαση, που πεθανε σημερα. Η πρωτη εκτελεση του τραγουδιου εγινε στις 1-1-1975 στις 8μμ στην τηλεοραση της ΥΕΝΕΔ.Κυβερνητης του ωροσκοπιου ο Ηλιος, που βρισκεται στον Αιγοκερω και το πεμπτο οικο, σε συνοδο με Ερμη και Αφροδιτη και ολοι αυτοι οι πλανητες σε αντιθεση με τον Κρονο, στο ζωδιο των Ιχθυων, που ειναι και συγκυβερνητης του πεμποου οικου.Και αυτη η αντιθεση στον αξονα Καρκινος-Αιγοκερος. Τι αλλο θελει ο ανθρωπος για να πει ενα τετοιο τραγουδι, τα υπολοιπα δικη σας ερμηνεια....πρεπει να σημειωσουμε οτι την ωρα της εκτελεσης του τραγουδιου ο πλανητης Ουρανος περνουσε πανω απο την Αθηνα, ετσι εχουμε και μια εξηγηση της τεραστιας επιτυχιας του τραγουδιου, που μεχρι σημερα ενα στο ρεπερτοριο πολλων τραγουδιστων.

Γέλα κυρία μου

Καφάσης Κώστας

Γέλα κυρία μου, γέλα μαζί μου
γέλα κυρία μου, γέλα καλή μου

Ξένος εγώ, έξω απ' τον κόσμο σου
περαστικός από το δρόμο σου
κι είχα το θράσος να σ' αγαπήσω, αητέ
κοίτα η καρδιά μου τι μου ζητάει
έναν αλήτη ποιος τον μετράει
κι αν αγαπάει, ποιος τον νοιάζεται ποτέ

Γέλα κυρία μου, γέλα μαζί μου
γέλα κυρία μου, γέλα καλή μου

Ξένος εγώ, λίγη ταυτότητα
δίχως καυτή προσωπικότητα
κι είχα την τρέλα να σε λατρέψω, αητέ
Κοίτα η καρδιά μου λάθη που κάνει
έναν αλήτη κι αν θα πεθάνει
από αγάπη ποιος τον νοιάζεται ποτέ

Γέλα κυρία μου, γέλα μαζί μου
γέλα κυρία μου, γέλα καλή μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: