Σαν
σήμερα 12/10/1875 στις 11.40 τα μεσάνυχτα στο Leamington της Αγγλίας
γεννήθηκε ο πολυγραφότατος ποιητής και συγγραφέας, συγκλονιστικός
εξπρεσιονιστής ζωγράφος, ικανότατος σκακιστής, ένας από τους
μεγαλύτερους ορειβάτες της εποχής του, μα πάνω απ΄ όλα ο ΜΑΓΟΣ, «Edward
Alexander Crowley» γνωστότερος ως «Aleister Crowley».
Ζυγός με ωροσκόπο Λέοντα και Σελήνη στους Ιχθείς, ο άνθρωπος με το τόσο απροσδόκητο ωροσκόπιο, όπως και η ζωή του.
Από που να αρχίσει και που να τελειώσει κανείς, στον τρελό χορό των πλανητών στο γενέθλιο χάρτη του.
Οι μεγάλες ψυχικές του ικανότητες, διακρίνονται εύκολα από την αντίθεση του Ποσειδώνα από το μεσουράνημα με το Δία των μάγων στο Σκορπιό, σε σύνοδο με τον Ερμή στο «μυστικό» 4ο οίκο.
Με το φιλόδοξο και αποτελεσματικό Άρη στον Αιγόκερω κυβερνήτη του 10ου οίκου σε τρίγωνο με τον Πλούτωνα, σκαρφάλωσε αστραπιαία και σε πολύ μικρή ηλικία, όλες τις βαθμίδες της διασημότερης εσωτερικής αδελφότητας της εποχής του, της «Golden Dawn», με την ίδια άνεση που επιχείρησε να αναρριχηθεί στη «Kanchenjunga», τη δυσκολότερη κορυφή των «Ιμαλαϊων».
Πρωτοστάτησε στη διάλυσή της «Golden Down» ανοίγοντας πόλεμο μέχρις εσχάτων με τον αρχηγό της «Mc Gregor Mothers», που το πεδίο του ξεκινούσε από τα Αγγλικά δικαστήρια και τελείωνε στις ορδές των δαιμόνων, που έστελνε ο ένας στον άλλον.
Η ταξιδιάρα Σελήνη του στους Ιχθείς στον 9ο οίκο σε εξάγωνο με Πλούτωνα και Άρη, τον έκανε να συνεχίσει την εσωτερική αναζήτηση κυρίως στην Ανατολή αλλά και σε όλον σχεδόν τον κόσμο.
Στην Κεϋλάνη αντίκρισε τον παλιό του φίλο «Allan Bennet» (πρωτοπόρο Βουδιστή, που τον μύησε στη Yoga), να αιωρείται στο δωμάτιο.
Στην Ινδία μυήθηκε στη σεξουαλική μαγεία μέσω του ταντρισμού «Bangali» της αριστερής χειρός, στο Μεξικό εξαφάνισε το είδωλό του στον καθρέφτη και πέρασε μια νύχτα από το μήνα του μέλιτος στη μεγάλη πυραμίδα.
Εκεί αφού έκανε επίδειξη των μαγικών του δυνατοτήτων στη γυναίκα του, φωτίζοντας με «αστρικό φως» το δωμάτιο, έδωσε το εναρκτήριο λάκτισμα στις μεντιουμιστικές δυνατότητές της, μέσω των οποίων η ανώτερη οντότητα «Aiwass» του υπαγόρευσε το «Βιβλίο του Νόμου» τη «Βίβλο» του «ΘΕΛΗΜΑΤΟΣ».
Γυρίζοντας στην Ευρώπη εισχωρεί στο τάγμα «Ordo Templi Orientis», γρήγορα γίνεται αρχηγός του κάνοντας το όχημα για τη διδασκαλία του «ΘΕΛΗΜΑΤΟΣ» και του νέου αιώνα του Ώρου, που απεσταλμένο του, θεωρούσε τον εαυτό του.
Η διδασκαλία αυτή συμπυκνώνεται τέλεια και μοναδικά στη φράση :«Κάνε αυτό που θέλεις, αυτό είναι το σύνολο του νόμου. Αγάπη είναι ο νόμος. Αγάπη υπό Θέλημα».
Κατέφυγε στην Κεφαλού της Σικελίας, όπου ίδρυσε το «Αββαείο του Θελήματος», αλλά γρήγορα εκδιώχτηκε από το φασιστικό καθεστώς του Μουσολίνι.
Θεμέλιος λίθος στο ωροσκόπιο του η τέλεια αντίθεση Κρόνου - Ουρανού σε ζώδια του σταθερού σταυρού τετραγωνισμένη μάλιστα από τον Πλούτωνα, που τον ωθούσε σε συνεχείς προκλήσεις του κοινωνικού κατεστημένου και μάλιστα της Βικτωριανής ηθικής, αντίσταση και ρήξη με την εξουσία, καταστροφή των κατεστημένων δομών, χωρίς να υπολογίζει τον κίνδυνο.
Όψεις και θέσεις μεγάλης σκληρότητας, σ΄ αυτόν τον αστρολογικό σχηματισμό, ικανές να αντιταχθούν στην ευαισθησία του Ζυγού Ήλιου του και της υδάτινης Σελήνης του. Σκληρότητα τονισμένη περισσότερο από τη θέση του Άρη.
Ο αυτάρεσκος και δραματικός ωροσκόπος του στο Λέοντα, έριχνε λάδι στη φωτιά δίνοντας περισσότερη ώθηση, ώστε όλο αυτό το «πακέτο» να λάμψει αρνητικά μέσα από τα tabloids της εποχής, που τον προέβαλαν πρωτοσέλιδο, τονίζοντας την αμφιφυλοφιλία και την εκκεντρικότητά του και προσφωνώντας τον ως το «ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ 666».
Ένα όνομα που ο ίδιος είχε διαλέξει για τον εαυτό του.
Ο ίδιος όμως αστρολογικός σχηματισμός του έδωσε την πρωτοτυπία, την απεριόριστη δύναμη και ανθεκτικότητα που χρειαζόταν, για να αντέξει μέσα από τις δυσκολίες στην αξεπέραστη πρωτοπορία του.
Άλλωστε το πρώτο μυητικό του όνομα στην Golden Dawn, ήταν αδελφός «Perdurabo» που σημαίνει «Αυτός που αντέχει ως το τέλος».
Ζυγός με ωροσκόπο Λέοντα και Σελήνη στους Ιχθείς, ο άνθρωπος με το τόσο απροσδόκητο ωροσκόπιο, όπως και η ζωή του.
Από που να αρχίσει και που να τελειώσει κανείς, στον τρελό χορό των πλανητών στο γενέθλιο χάρτη του.
Οι μεγάλες ψυχικές του ικανότητες, διακρίνονται εύκολα από την αντίθεση του Ποσειδώνα από το μεσουράνημα με το Δία των μάγων στο Σκορπιό, σε σύνοδο με τον Ερμή στο «μυστικό» 4ο οίκο.
Με το φιλόδοξο και αποτελεσματικό Άρη στον Αιγόκερω κυβερνήτη του 10ου οίκου σε τρίγωνο με τον Πλούτωνα, σκαρφάλωσε αστραπιαία και σε πολύ μικρή ηλικία, όλες τις βαθμίδες της διασημότερης εσωτερικής αδελφότητας της εποχής του, της «Golden Dawn», με την ίδια άνεση που επιχείρησε να αναρριχηθεί στη «Kanchenjunga», τη δυσκολότερη κορυφή των «Ιμαλαϊων».
Πρωτοστάτησε στη διάλυσή της «Golden Down» ανοίγοντας πόλεμο μέχρις εσχάτων με τον αρχηγό της «Mc Gregor Mothers», που το πεδίο του ξεκινούσε από τα Αγγλικά δικαστήρια και τελείωνε στις ορδές των δαιμόνων, που έστελνε ο ένας στον άλλον.
Η ταξιδιάρα Σελήνη του στους Ιχθείς στον 9ο οίκο σε εξάγωνο με Πλούτωνα και Άρη, τον έκανε να συνεχίσει την εσωτερική αναζήτηση κυρίως στην Ανατολή αλλά και σε όλον σχεδόν τον κόσμο.
Στην Κεϋλάνη αντίκρισε τον παλιό του φίλο «Allan Bennet» (πρωτοπόρο Βουδιστή, που τον μύησε στη Yoga), να αιωρείται στο δωμάτιο.
Στην Ινδία μυήθηκε στη σεξουαλική μαγεία μέσω του ταντρισμού «Bangali» της αριστερής χειρός, στο Μεξικό εξαφάνισε το είδωλό του στον καθρέφτη και πέρασε μια νύχτα από το μήνα του μέλιτος στη μεγάλη πυραμίδα.
Εκεί αφού έκανε επίδειξη των μαγικών του δυνατοτήτων στη γυναίκα του, φωτίζοντας με «αστρικό φως» το δωμάτιο, έδωσε το εναρκτήριο λάκτισμα στις μεντιουμιστικές δυνατότητές της, μέσω των οποίων η ανώτερη οντότητα «Aiwass» του υπαγόρευσε το «Βιβλίο του Νόμου» τη «Βίβλο» του «ΘΕΛΗΜΑΤΟΣ».
Γυρίζοντας στην Ευρώπη εισχωρεί στο τάγμα «Ordo Templi Orientis», γρήγορα γίνεται αρχηγός του κάνοντας το όχημα για τη διδασκαλία του «ΘΕΛΗΜΑΤΟΣ» και του νέου αιώνα του Ώρου, που απεσταλμένο του, θεωρούσε τον εαυτό του.
Η διδασκαλία αυτή συμπυκνώνεται τέλεια και μοναδικά στη φράση :«Κάνε αυτό που θέλεις, αυτό είναι το σύνολο του νόμου. Αγάπη είναι ο νόμος. Αγάπη υπό Θέλημα».
Κατέφυγε στην Κεφαλού της Σικελίας, όπου ίδρυσε το «Αββαείο του Θελήματος», αλλά γρήγορα εκδιώχτηκε από το φασιστικό καθεστώς του Μουσολίνι.
Θεμέλιος λίθος στο ωροσκόπιο του η τέλεια αντίθεση Κρόνου - Ουρανού σε ζώδια του σταθερού σταυρού τετραγωνισμένη μάλιστα από τον Πλούτωνα, που τον ωθούσε σε συνεχείς προκλήσεις του κοινωνικού κατεστημένου και μάλιστα της Βικτωριανής ηθικής, αντίσταση και ρήξη με την εξουσία, καταστροφή των κατεστημένων δομών, χωρίς να υπολογίζει τον κίνδυνο.
Όψεις και θέσεις μεγάλης σκληρότητας, σ΄ αυτόν τον αστρολογικό σχηματισμό, ικανές να αντιταχθούν στην ευαισθησία του Ζυγού Ήλιου του και της υδάτινης Σελήνης του. Σκληρότητα τονισμένη περισσότερο από τη θέση του Άρη.
Ο αυτάρεσκος και δραματικός ωροσκόπος του στο Λέοντα, έριχνε λάδι στη φωτιά δίνοντας περισσότερη ώθηση, ώστε όλο αυτό το «πακέτο» να λάμψει αρνητικά μέσα από τα tabloids της εποχής, που τον προέβαλαν πρωτοσέλιδο, τονίζοντας την αμφιφυλοφιλία και την εκκεντρικότητά του και προσφωνώντας τον ως το «ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ 666».
Ένα όνομα που ο ίδιος είχε διαλέξει για τον εαυτό του.
Ο ίδιος όμως αστρολογικός σχηματισμός του έδωσε την πρωτοτυπία, την απεριόριστη δύναμη και ανθεκτικότητα που χρειαζόταν, για να αντέξει μέσα από τις δυσκολίες στην αξεπέραστη πρωτοπορία του.
Άλλωστε το πρώτο μυητικό του όνομα στην Golden Dawn, ήταν αδελφός «Perdurabo» που σημαίνει «Αυτός που αντέχει ως το τέλος».
Εξοργιστικά υπαινικτική ως προς την σημαντικότητα της ατομικότητάς του, είναι η ακρίβεια αρκετών όψεων στο ωροσκόπιο του.
Δηλαδή η easy opposition με Ήλιο, Ουρανό, Κρόνο όλοι στην 20η μοίρα και το εξάγωνο Σελήνης Άρη στην 23η μοίρα.
Το εξάγωνο αυτό του έδινε αντοχή, φυσική και μυϊκή δύναμη, που ήταν απαραίτητες στα σπορ που επιδιδόταν, αλλά και συνοχή στο σχηματισμό «αστρικού» και φυσικού σώματος, επίσης απαραίτητης στα δύσκολα μονοπάτια της πρακτικής Μαγείας.
Είναι χαρακτηριστική η 20η μοίρα του Υδροχόου για τη κακή φήμη και τον αχαλίνωτο χαρακτήρα που μπορεί να δώσει στον άνθρωπο.
Επίσης χαρακτηριστική είναι η 20η του Λέοντα για την υποστήριξη από δυνατούς, έγκυρους και μορφωμένους ανθρώπους, που πάντα ο Growley είχε ανάμεσα στους μαθητές του, παρ΄ όλη τη κακή του φήμη.
Και οι δύο αυτές μοίρες προειδοποιούν για κινδύνους από ζώα.
Κάτι το οποίο συνέβη στη ζωή του όταν το άλογο πάνω στο οποίο επέβαινε, σκόνταψε και κατρακύλησαν μαζί σε έναν γκρεμό 40 ποδιών βάθους, χωρίς να πάθει το παραμικρό.
Παρεμπιπτόντως, στην άκρως ενδιαφέρουσα συναστρία του με την μεγαλύτερη Αμερικανίδα αστρολόγο «Evageline Adams», οι προαναφερθείσες μοίρες είναι σημαντικές, αφού στην 20η μοίρα ακριβώς του Υδροχόου βρίσκεται ο Ήλιος της και στην 23η μοίρα των Ιχθύων ο ωροσκόπος της, ακριβώς πάνω στη Σελήνη του Crowley.
Είναι γνωστό ότι οι δυο τους συναντήθηκαν και υπό την καθοδήγηση του Crowley έγραψαν ένα αστρολογικό βιβλίο.
Επειδή άνθρωποι σαν και αυτόν κρίνονται από το έργο τους, μπορούμε να πούμε πως ο Aleister Crowley ήταν ένας από τους ανθρώπους που (όπως ο «Jung» και ο «Gurdjieff») άλλαξε το κίνημα του εσωτερισμού στη δύση.
Έδωσε νέα επιστημονική και πρωτοποριακή μορφή, ρίχνοντας φως στις μέχρι τότε ακατανόητες και δεισιδαιμονικές μαγικές τελετουργίες.
Άλλωστε μαγεία για τον Crowley ήταν «η επιστήμη και η τέχνη, του να επιφέρεις αλλαγές σύμφωνα με τη Θέληση».
Προσπάθησε να διερευνήσει και να κατακτήσει τη χαμένη γνώση της χρήσης των ψυχοδηλωτικών ουσιών. Έμεινε εξαρτημένος από αυτά ως το τέλος της ζωής του, παίρνοντας πολλαπλάσιες δόσεις από ένα κοινό χρήστη, ως το θάνατό του.
Το βιβλίο του πάντως, με τίτλο «το ημερολόγιο ενός φίλου των ναρκωτικών», διατίθεται από την Αμερικανική πολιτεία σε όσους θέλουν να απεξαρτηθούν από τα ναρκωτικά.
Πέθανε από εκφυλισμό του μυοκαρδίου σε συνδυασμό με βαριά βρογχίτιδα. Τη στιγμή του θανάτου του ακούστηκε μια βροντή ενώ ένα φύσημα του ανέμου σφύριξε δυνατά. «Ήταν οι Θεοί που τον χαιρέτησαν», είπε η "Πατρίσια Μακ Αλπάιν" που αφηγήθηκε το γεγονός.
Η ταφή του αντάξια της φήμης του, ήταν μία αξέχαστη τραυματική εμπειρία για τη πουριτανική κοινότητα του Brighton, όπου κατ’ επιθυμία του διαβάστηκε ο προκλητικός «Ύμνος στον Πάνα», που ο ίδιος είχε γράψει.
Δηλαδή η easy opposition με Ήλιο, Ουρανό, Κρόνο όλοι στην 20η μοίρα και το εξάγωνο Σελήνης Άρη στην 23η μοίρα.
Το εξάγωνο αυτό του έδινε αντοχή, φυσική και μυϊκή δύναμη, που ήταν απαραίτητες στα σπορ που επιδιδόταν, αλλά και συνοχή στο σχηματισμό «αστρικού» και φυσικού σώματος, επίσης απαραίτητης στα δύσκολα μονοπάτια της πρακτικής Μαγείας.
Είναι χαρακτηριστική η 20η μοίρα του Υδροχόου για τη κακή φήμη και τον αχαλίνωτο χαρακτήρα που μπορεί να δώσει στον άνθρωπο.
Επίσης χαρακτηριστική είναι η 20η του Λέοντα για την υποστήριξη από δυνατούς, έγκυρους και μορφωμένους ανθρώπους, που πάντα ο Growley είχε ανάμεσα στους μαθητές του, παρ΄ όλη τη κακή του φήμη.
Και οι δύο αυτές μοίρες προειδοποιούν για κινδύνους από ζώα.
Κάτι το οποίο συνέβη στη ζωή του όταν το άλογο πάνω στο οποίο επέβαινε, σκόνταψε και κατρακύλησαν μαζί σε έναν γκρεμό 40 ποδιών βάθους, χωρίς να πάθει το παραμικρό.
Παρεμπιπτόντως, στην άκρως ενδιαφέρουσα συναστρία του με την μεγαλύτερη Αμερικανίδα αστρολόγο «Evageline Adams», οι προαναφερθείσες μοίρες είναι σημαντικές, αφού στην 20η μοίρα ακριβώς του Υδροχόου βρίσκεται ο Ήλιος της και στην 23η μοίρα των Ιχθύων ο ωροσκόπος της, ακριβώς πάνω στη Σελήνη του Crowley.
Είναι γνωστό ότι οι δυο τους συναντήθηκαν και υπό την καθοδήγηση του Crowley έγραψαν ένα αστρολογικό βιβλίο.
Επειδή άνθρωποι σαν και αυτόν κρίνονται από το έργο τους, μπορούμε να πούμε πως ο Aleister Crowley ήταν ένας από τους ανθρώπους που (όπως ο «Jung» και ο «Gurdjieff») άλλαξε το κίνημα του εσωτερισμού στη δύση.
Έδωσε νέα επιστημονική και πρωτοποριακή μορφή, ρίχνοντας φως στις μέχρι τότε ακατανόητες και δεισιδαιμονικές μαγικές τελετουργίες.
Άλλωστε μαγεία για τον Crowley ήταν «η επιστήμη και η τέχνη, του να επιφέρεις αλλαγές σύμφωνα με τη Θέληση».
Προσπάθησε να διερευνήσει και να κατακτήσει τη χαμένη γνώση της χρήσης των ψυχοδηλωτικών ουσιών. Έμεινε εξαρτημένος από αυτά ως το τέλος της ζωής του, παίρνοντας πολλαπλάσιες δόσεις από ένα κοινό χρήστη, ως το θάνατό του.
Το βιβλίο του πάντως, με τίτλο «το ημερολόγιο ενός φίλου των ναρκωτικών», διατίθεται από την Αμερικανική πολιτεία σε όσους θέλουν να απεξαρτηθούν από τα ναρκωτικά.
Πέθανε από εκφυλισμό του μυοκαρδίου σε συνδυασμό με βαριά βρογχίτιδα. Τη στιγμή του θανάτου του ακούστηκε μια βροντή ενώ ένα φύσημα του ανέμου σφύριξε δυνατά. «Ήταν οι Θεοί που τον χαιρέτησαν», είπε η "Πατρίσια Μακ Αλπάιν" που αφηγήθηκε το γεγονός.
Η ταφή του αντάξια της φήμης του, ήταν μία αξέχαστη τραυματική εμπειρία για τη πουριτανική κοινότητα του Brighton, όπου κατ’ επιθυμία του διαβάστηκε ο προκλητικός «Ύμνος στον Πάνα», που ο ίδιος είχε γράψει.
Θανάσης Ματσώτας
Πηγη το ενδιαφερον αστρολογικο ιστολογιο Αστρο-συμμοριτες που το βλεπετε εδω
2 σχόλια:
Παντως η γνωμη ανθρωπων που εχουν μελετησει τη ζωη του επισταμενα δεν ειναι και τοσο θετικη.
Ο Colin Wilson αφηγειται διαφορα περιστατικα, σε ενα απο αυτα τον ενοχοποιει, αν οχι για το θανατο, σιγουρα για την εγκαταλειψη συναθλητων του ορειβατων μα συνεπεια το θανατο τους. Ο Bruce Dickinson στο "Chemical Wedding" ειναι καταπελτης κατα του Crowley και του αποδιδει ευθεως ανθρωποθυσιες και δολοφονιες.
Και οφειλουμε να παραδεχτουμε πως ο Dickinson ουτε πουριτανος ειναι ουτε κανενας ασχετος με τις Τεχνες. Το ακριβως αντιθετο μαλιστα...
Επιμελώς, ως αρμόζει σε έναν Άρη στον Αιγόκερω, δεν τον έχω κατατάξει στους Psychics (όπως τον Edgar Cayce, επίσης γεννημένον με Άρη στον Αιγόκερω) ούτε στους Religious leaders αλλά στους miscellaneous.
Ο Δίας στον Σκορπιό φημίζεται για γέφυρες που υποχωρούν και κατρακύλες - κουτρουβάλες (counter-balance), αν προτιμάτε αυτόν τον όρο.
Το δε Ταύ-τετράγωνό του Κρόνου-Ουρανού-Πλούτωνα (οι δύο τελευταίοι σε αδυναμία) ας μην το σχολιάσω καλύτερα. Μόνο ο Ουρανός στον Λέοντα μπορεί να στήσει ολόκληρο δίκτυο για να εξυπηρετεί τον εαυτούλη του... Αν εννοείς, δε, και την αντίθεση Κρόνου-Ουρανού ως "Easy", μάλλον δεν θα συμφωνήσω ούτε στο ελάχιστο...
Τι να κάνει και η ταλαίπωρη Αφροδιτούλα απ' τον Ζυγό, μόνη κι έρημη, Άντε, μερικές δημόσιες σχέσεις με λίγη "καλλιγραφία" (δεν την είχε και πολύ καλά τοποθετημένη στο Yod/Δάχτυλο τής Μοίρας)...
Άντε να τού αναγνωρίσουμε και δύο αρμονικές (επτάγωνα) Άρη-Ουρανού (τριπλό) και Δία-Κρόνου (διπλό). Ως εκεί.
Δημοσίευση σχολίου