21.8.09

Τα κουτσαβακια της αστρολογιας

Φαινεται οτι η σχολη αστρολογιας στο Χαλανδρι εχει αναψει μεγαλες φωτιες σε καποιους.Εχουν χασει τον υπνο τους,γιατι μπαινουν νεοι παικτες στην αρενα της αστρολογιας.Εχουν μεινει πισω και τωρα προσπαθουν να ριξουν λασπη σε ολους.Το τελευταιο διαστημα εχουν γραφτει υβριστικα σχολια στο ιστολογιο,που βεβαια δεν δημοσιευω,με σκοπο να μπλεξουν ασχετους ανθρωπους στα υπογεια παιγχιδια τους.Δεν θα τους κανω την χαρη να μπω στο παιγχιδι τους,ακομα σε διακοπες ειμαι αλλα οταν γυρισω δεν θα τους αφησω σε χλωρο κλαρι.Αυτα τα ολιγα για να ξερετε τι συμβαινει στα παρασκηνια.



Σε μένα καθαρεύουσα
δε θέλω να μιλάς
Σου το 'πα κι επιμένω
Να μάθεις τη μποέμισσα
τη γλώσσα της μαγκιάς
να σε καταλαβαίνω

Εγώ το καθρεφτάκι σου
το λέω μπανιστίρι
Κρεμμύδι το ρολόι σου
το φλέρτι σου ψηστήρι

Αν πας με άλλον ραντεβού
το λέω εγώ λαδιά
και την ψευτιά σου μούσι
Τα λόγια τα ξεκάρφωτα
και τα κουτσομπολιά
τα λέω εγώ κουσκούσι

Το πορτοφόλι λάχανο
και τα λεφτά μπαγιόκο
το ζωηρό τσαμπουκαλή
και τον ντιντί σου φιόγκο

Αν δεις μαγκίτη στη γωνιά
με μάτια πονηρά
λέγεται τσιλιαδόρος
κι αυτός που βρίσκεται παντού
και πανταχού παρών
είναι αβανταδόρος

Να κάνεις φροντιστήριο
στη γλώσσα τη δικιά μου
κι αν δε γουστάρεις τη μαγκιά
στη μάνα σου κυρά μου


Στίχοι - Μουσική: Σπυριδούλα

Τετρακόσιες δραχμές ζητάς
Να μου παίξεις παλιά τραγουδάκια
Μου θρονιάστηκες σαν κερατάς
Σε αρτίστικα μπαρ στα Κολωνάκια

Μελέτησες τον μπαγλαμά
φοράς και γιλεκάκι
Και σταυροπόδι στάζεις τις πενιές
Προπάντων η παράδοση
στραβά το καβουράκι
Και μόρτικα τη βγαίνεις στις μικρές τις μάγκισσες

Σε μεθάει το παράπονο
Και με πρήζεις με νάιλον ντέφια
Με σκεπάζεις με σάβανο
Και τη νύχτα μου σπας
με ψόφια κέφια

Αγόρασες και τον λουλά
απ' το Μοναστηράκι
Ο Μάρκος θα σου τράβαγε τ' αυτί
Και τώρα που μας έγινες
μοντέρνο κουτσαβάκι
Δε ρίχνεις και σε μας τη συνταγή τη πονηρή

Κάποιο βράδυ μες στη σχολή
Είπες είμαι γιάνκης ατζέντης
Τα 'κανες κάτω απ' τη προτομή
Και ακόμα περνιέσαι λεβέντης


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Geia sou Ouranitsa Ophiouhe!!!
Tha ithela an mporouses na mas pliroforiseis perissotero gia ton Asterismo tou Ophiouhou... as poume gia to poies einai oi akriveis tou moires pano ston toksoti ktl... exo psaksei poli sto internet alla den vrika kati pou na leei se poies moires tou toksoti, etsi opos ta ipologizoume tora, vrisketai...
Tha eimoun eugnomon an mporouses na mas peis oti ksereis gi auto!

Ανώνυμος είπε...

kai an ksereis kapoio vivlio pou na leei pio polla gia to thema tou ophiouxhou... tha voithouse... euxaristo poli....!!!!! filia!!!