20.6.08

OSCAR ΣΤΗΝ ΟΥΡΑΝΙΤΣΑ......

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

θα μου δωσεις ενα αυτογραφο φανταστική ουρανίτσα ????????

σκουλίκι ..

Ανώνυμος είπε...

Επίτιμεεεεεεε.....μου γύρισες την πλάτη και χαζεύεις την astroniaou???
χαχαχαχα!!!!
Έγραψε πάλι το σκουλήκι!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Άντε και πρώτος στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και ντουέτο με την Μαντόνα... :)

Δ. Μ.

(μερικές φορές απορώ με την προσέγγιση, αλλά επειδή έχει έντονο το στοιχείο της παράνοιας [με βάση τα κατεστημένα] και επειδή είμαι κι εγώ απροσάρμοστος, άρα υπάρχει κοινή συνισταμένη, απλώς υποκλίνομαι)

Ανώνυμος είπε...

Θέλω και εγώ αυτόγραφο!!!

Ανώνυμος είπε...

Μη σπρωχνεστε για τα αυτόγραφα.
Ολοι θα πάρετε.
Μοιράζει και το skouliki, δίνει και τα δικά μου για το τραγουδιστικό μου ταλέντο.
ΖΗΤΩ Η ΥΓΙΗΣ ΤΡΕΛΑ!!

Πάντως ο ouranitsa, φτυστός είναι!