30.4.08

Ο ψαλμος 144 γενικος προστατης απο το κακο ματι και οχι μονο.



Ο ψαλμος 144 γενικος προστατης απο το κακο ματι και οχι μονο.

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα που αποκαλύπτεται η σατανική συμμορία στην οποία ανήκεις θυμήθηκες να βάλεις Χριστιανικό ψαλμό (προφανώς για "ξεκάρφωμα"); Και όλος ο υπόλοιπος βίος σου είναι βρόμικος και αντι-χριαστιανικός;

Ουρανιτσα η Οφιουχος είπε...

Για ξεκαρφωμα εχω και αλλα θρησκευτικα πραγματα,που δεν εχεις παρει χαμπαρι.Εχω και τις καβαντες μου ανωνυμε,παλαιοφιλε οεοοοοοοοο..

Ανώνυμος είπε...

Να δούμε πόσο θα χαρούν οι "καβάντζες" σου όταν μάθουν ότι κάνεις στενή (πιο στενή δεν γίνεται) παρέα με Σατανιστές!

Ανώνυμος είπε...

Αντε να διδαξουμε λιγακι Ιστορια . Το 313 ο κωνσταντινος εβγαλε το διαταγμα της ανεξιθρησκειας. Ο καθενας πιστευει οπου γουσταρει. Και προστατευεται και απο το συνταγμα αυτο το δικαιωμα.

Α, αληθεια οι Χριστιανοι δεν εκαναν τις φονικες σταυροφοριες?

Ουρανιτσα βαλε οτι γουσταρεις. Και οποιος χαλιεται επειδη εκανε μονος του το σαιτ του Κρανιου Τοπος ας παρει Λεξοτανιλ.

ΥΓ : Αληθεια οταν ο Ουρανιτσας και η Αστρογατα ηταν εκει μηπως ειχαν υπογραψει και για τις ταυτοτητες να γραψει Χ.Ο??

Ουρανιτσα η Οφιουχος είπε...

Για σους καταλαβαινουν.....

Ανάσταση και ανορθόλογες λοιδορίες
Tου Xρηστου Γιανναρα
Η εύκολη λοιδορία που αντιτάσσεται στη μεταφυσική είναι για τον τάχα ανορθόλογο χαρακτήρα της. Οι λοιδορούντες ταυτίζουν τη μεταφυσική με την παραίτηση από τη λογική σκέψη, τη μεθοδική ορθότητα, την κριτική λειτουργία του νου. Λογαριάζουν σαν προϋπόθεση της μεταφυσικής τα δόγματα, τις αξιωματικές αρχές, τις a priori παραδοχές.
Ξεχνάνε ότι η αριστοτελική, λ.χ., μεταφυσική (η συλλογιστική αναγωγή στην αναγκαιότητα ενός ακίνητου Πρώτου Κινούντος) είναι υπόδειγμα ορθολογικής, κριτικής μεθοδικότητας, δίχως ίχνος δογματισμών ή αξιωματικών απριορισμών. Μάλλον κάτι άλλο φαντάζονται σαν «ορθολογισμό», τον συγχέουν με την ενορμητική απαίτησή τους για βεβαιότητες που τις προσπορίζουν οι αισθήσεις. Οσοι λοιδορούν τη μεταφυσική σαν «ανορθόλογη», λησμονούν ότι προτάσεις απρόσιτες στην αισθητηριακή πιστοποίηση διατυπώνονται συχνότατα και ως επιστημονικές αποφάνσεις που αφορούν στην πραγματικότητα των ελάχιστων ή των μέγιστων διαστάσεων – τέτοιες προτάσεις δεν είναι αποκλειστικότητα της μεταφυσικής.
Να θυμίσω τα κοινότοπα της εκλαΐκευσης: Την «καμπυλότητα του χωρόχρονου», που ήταν άπειρη τη στιγμή της Μεγάλης Εκρηξης (Big Bang) και γίνεται άπειρη στο κέντρο των «μαύρων οπών» (Black Holes). Τις στοιχειώδεις μονάδες ύλης - ενέργειας που τις εντοπίζουμε και ως σωματίδια (όταν αναζητάμε τη θέση) αλλά και ως κύμα (όταν αναζητάμε την ταχύτητα) – (wave-particle duality). Στοιχειώδεις ποσότητες (quanta) ενέργειας που «δεν υπάρχουν» στον χώρο αλλά «δημιουργούν» χώρο. Τα «δυνάμει σωματίδια» (virtual particles) που δεν μπορούν να ανιχνευτούν άμεσα, αλλά η ύπαρξή τους έχει μετρήσιμες επιπτώσεις σε άλλα σωματίδια. Τα σωματίδια που κινούνται «προς τα πίσω» στον χρόνο και αυτή η «μαθηματική κίνηση» βρίσκει πειραματική επαλήθευση ως εντοπισμός αντισωματιδίου. Σωματίδια που ενώ βρίσκονται σε μεγάλες μεταξύ τους αποστάσεις, αποτελούν ενιαία ενική πραγματικότητα «ατοπικής ολιστικής διασύνδεσης». Κ.λπ., κ.λπ.
Για τον μη ειδικό, το συναρπαστικό σε τέτοιες επιστημονικές αναφορές είναι η γλώσσα. Καθόλου ανορθόλογη, αλλά και καθόλου προσιτή στις προσλαμβάνουσες της αισθητηριακής πιστοποίησης. Ενα αυστηρά ορθολογικό πλαίσιο, που ωστόσο μας επιτρέπει να μιλάμε για πραγματικότητα α-τοπικού χώρου, για ρεαλιστικά τεκμαιρόμενη κίνηση «προς τα πίσω» στον χρόνο, για «ανυπαρξία» που όμως «υπάρχει» και μετριέται ως επίπτωση, για κύμα που δεν είναι κύμα, αλλά σωματίδιο, για σωματίδιο που δεν είναι σωματίδιο, αλλά κύμα, για τα πολλά που είναι ένα, για το ένα που είναι πολλά. Μόνο στην ελευθερία της ποιητικής εικονολογίας θα μπορούσε να αναζητηθεί το ανάλογο αυτής της εκφραστικής.
Και την αδυναμία μας για παραστατική αντίληψη της πραγματικότητας των ελάχιστων και μέγιστων διαστάσεων δεν την αναπληρώνει η «σαφήνεια» της γλώσσας των μαθηματικών. Γιατί η γλώσσα των μαθηματικών δεν είναι αναπαραστατική οντοτήτων, είναι γλώσσα σημαντική σχέσεων. Λειτουργεί η μαθηματική γλώσσα μάλλον σαν παρτιτούρα μουσικής: «Διαβάζουμε» και διαβλέπουμε τη μελωδία, αλλά καμιά ποτέ μελωδία δεν αναπαραστάθηκε μορφικά, σχηματικά.
Η ανάσταση του Χριστού δεν είναι μια αξιωματική «αλήθεια» που «οφείλει» κανείς να τη δεχθεί ευνουχίζοντας τη νοημοσύνη και την κρίση του. Είναι μια πρόταση «νοήματος» (αιτίας και σκοπού) της ύπαρξης, του κόσμου, της Ιστορίας. Πρόταση συνεπέστατα ορθολογική, αλλά με πεδίο επαλήθευσης την εμπειρική δυναμική της σχέσης, όχι τις ενορμητικές απαιτήσεις αισθητηριακών «βεβαιοτήτων».
Η πρόταση λέει: Αιτιώδης. Αρχή του υπαρκτού δεν είναι η αναγκαιότητα (μιας άλογης «τυχαιότητας» ή ενός δέσμιου στη θεότητά του Θεού). Αιτιώδης Αρχή της ύπαρξης και της ζωής είναι η ελευθερία μιας αυτοσυνείδητης και λογικής (με τους όρους της άκρως σχετικής ανθρώπινης γλώσσας) προσωπικής Ετερότητας. Υπάρχει, επειδή θέλει να υπάρχει, και η ελευθερία αυτής της θέλησης «υποστασιάζει» (κάνει υποστάσεις, πραγματικές υπάρξεις) το είναι της –πραγματοποιεί την ύπαρξη ως κοινωνία αγάπης, αφού η αγάπη είναι πληρότητα ελευθερίας από κάθε προκαθορισμό, από κάθε αναγκαιότητα.
Ο τρόπος για να σημάνει η λογική της ανθρώπινης γλώσσας την Αιτιώδη Αρχή ως ελευθερία, είναι να την ορίσει όχι ως μονάδα φύσεως (θεϊκής), αλλά ως τριάδα προσώπων. Τα πρόσωπα (υποστάσεις υπαρκτικής ελευθερίας) σημαίνονται όχι με προσδιορισμούς ατόμων κάποιας φύσης, (Ζευς, Απόλλων, Ερμής), αλλά με προσδιορισμούς αυτοπροαίρετης σχέσης, δηλαδή ελευθερίας (Πατήρ, Υιός, Πνεύμα). Και αυτοί οι προσδιορισμοί δεν επινοούνται από κάποιον κάποτε φιλόσοφο νου, εμφανίζονται ως κοινωνούμενη μαρτυρία συγκεκριμένης ιστορικής εμπειρίας: Είναι η μαρτυρία αυτοπτών μαρτύρων της παρουσίας ιστορικού προσώπου – Ιησού τού από Ναζαρέτ.
Η ιστορική παρουσία του Ιησού συνοδεύεται από «σημεία» (σημαίνοντα) ελευθερίας ως προς τις αναγκαιότητες που περιορίζουν την ανθρώπινη ύπαρξη. Δεν είναι πράξεις άλογης (ανερμήνευτης) θαυματουργίας, είναι «σημεία» με την έννοια που είναι «σημείο» μια λέξη, ένας μαθηματικός τύπος, μια παρτιτούρα: Παραπέμπει σε πραγματικότητα υποκείμενη στον εμπειρικό έλεγχο, δεν την υποκαθιστά.
Η τελική γλωσσική καταγραφή της μαρτυρίας των «σημείων» (έργων και λόγων) Ιησού τού από Ναζαρέτ θα μπορούσε να συνοψιστεί στη λογική πρόταση: Ο Θεός, ελεύθερος από κάθε υπαρκτικό προκαθορισμό θεότητας, και με την ελευθερία του να πραγματώνεται υπαρκτικά ως αγάπη, ενανθρωπίζεται από έρωτα μανικό για τον άνθρωπο. Η ενανθρώπισή του είναι η βεβαίωση της ελευθερίας του από αναγκαιότητες της θείας φύσης του. Και η ανάστασή του από των νεκρών είναι η βεβαίωση της ελευθερίας του από τους υπαρκτικούς περιορισμούς της ανθρώπινης φύσης.
Αυτή η πρόταση δεν είναι υποχρεωτική για κανέναν, δεν συνιστά αξιωματική «αλήθεια», απαίτηση ευνουχισμού της λογικής και της κρίσης. Απαντάει στο δίλημμα της λογικής μας, αν Αιτιώδης Αρχή του υπαρκτού είναι η ελευθερία ή η τυφλή αναγκαιότητα. Είναι μια ορθολογικά συντεταγμένη πρόταση, που η επαλήθευση ή η διάψευσή της δεν εξαντλείται στον έλεγχο της μεθοδικής συνέπειας – το ίδιο όπως και στις πολύ γενικές ερμηνευτικές προτάσεις της φυσικής επιστήμης. Η επαλήθευση είναι εμπειρική συνάρτηση της δυναμικής των σχέσεων, εισόδου στη συναρπαστική περιπέτεια που είναι η σχέση τόσο ως γνωστικό όσο (και κυρίως) ως ερωτικό γεγονός.
Η Ανάσταση δεν έχει οπαδούς, έχει «τέκνα»: Οσους γεννιώνται αυτοπροαίρετα στο ερωτικό άθλημα της αυθυπέρβασης, αρνητές της δουλείας στον άλογη αναγκαιότητα.

Ανώνυμος είπε...

Μα γιατί, Ουρανίτσα μου, του βάζεις δύσκολα;

Ανώνυμος είπε...

Τώρα που έχουν το φάκελλο οι επιτροπές θα δεις άτιμη Ουρανίτσα τι θα πάθεις...
Έχει πεθάνει κι αυτός ο συμπαθής γεράκος που ήταν υπεύθυνος για τις αιρέσεις, δε μπορώ να θυμηθώ τ' όνομά του...
Λες να προσλάβουν στη θέση του τον άνεργο?
Νομίζω πως είναι πολύ ταλαντούχος γι αυτή τη θέση.
Αφού αλλού που παρακαλάει γονατιστός, δεν τον προσλαμβάνουν, τουλάχιστον εκεί του ανοίγεται λαμπρή καριέρα!

Ανώνυμος είπε...

Πάλι άφρισε ο ναυαγός?
Δεν πνίγηκε ακόμα από τα λασπόνερά του?
Τολμάει ακόμα και μιλάει ο κακομοίρης???
Κάποιος που επιτίθεται άνανδρα και ύπουλα, κρυβόμενος πίσω από ψευδώνυμα σε ένα 22άχρονο παιδί του φόρουμ του,ενώ παράλληλα τον κάνει ξεχωριστό μέλος στο φόρουμ και μετά βγαίνει και ονομάζει σατανιστές κάποιους που γράφουν στο φόρουμ αυτού του παιδιού, εκφράζοντας τις δικές τους απόψεις, πόσο σοβαρός και αξιόπιστος μπορεί να είναι, πόσο κομπλεξικός, και πόσο υποκριτής???
Τι ξέρει αυτός από ευλάβεια, τι γνωρίζει από δέος, πια φιλοσοφικοθρησκευτική αξία μπορεί να σταθεί σε μια ξεπουλημένη συνείδηση, που ζητιανεύει λίγη προσοχή?
Βρίζει και συκοφαντεί κάθε μέρα, η ζωή του έχει γεμίσει μίσος και όλοι οι υπόλοιποι γελάνε μαζί του.
Κατηγορεί πως τις μέρες του Πάσχα, οι φίλοι του ouranitsa δεν έλεγαν κουβέντα γιατί είναι σατανιστές.
Μήπως δεν είχαν την παραμικρή διάθεση να σφαχτούν σαν τα αρνιά σε ένα φόρουμ, όπως κάνει αυτός, κάτω από την κάλυψη των Θείων και των Αγίων?
Φυσικά το δικό του έχει γίνει Κρανίου τόπος, η υποκρισία του το έχει διαβρώσει αλλά εξακολουθεί να γίνεται περίγελο παντού.
Και ξέρετε ποιος έφερε τον 22άχρονο σατανιστή στο φόρουμ του, που πρόκειται για ένα παιδί με ιδιαίτερο ψυχισμό και ευγένεια?
Ξέρετε ποιος κάλυπτε αυτό το παιδί, λέγοντας πόσο καλό είναι???
Δεν θα πω γιατί τέτοιες μικρότητες δεν με εκπροσωπούν, αλλά τουλάχιστον κλείσε το βόθρο σου πια.
Το γέλιο που πέφτει δεν θα είναι για κάποιους πλέον ένα γερό αντιστάθμισμα.
Και προς το παρόν θα μείνω ανώνυμος, αλλά υπόσχομαι πως σύντομα θα παρουσιαστώ, ειδικά αν συνεχίσεις έτσι.

Ανώνυμος είπε...

Αν εννοείς αγαπητέ φίλε πως το άτομο που κάλυπτε τον πιτσιρικά που κατηγορεί ο λαχανέμπορας ως σατανιστή, είναι η γυναίκα του λαχανέμπορα, τότε μην κουράζεσαι, γιατί αυτό είναι γνωστό.
Τα δύο fora ανήκουν στο forumup όπου εκπρόσωπος στην Ελλάδα είναι η γυναίκα του και οι οποία συμπαθεί ιδιαίτερα τον πιτσιρικά και η ίδια τον έκανε "Ξεχωριστό Μέλος" στο φόρουμ με όλα τα επακόλουθα που ήξερε πως θα υπάρξουν.
Και κάτι άλλο:
Τα άτομα που ο λαχανέμπορας αποκαλεί συμμορία, έχουν εισοδήματα από νόμιμα επαγγέλματα, από τα οποία ζουν και τις οικογένειές τους τις οποίες κι όλας απειλεί!!!
Ας μας πει αυτός από που ακριβώς ζει??? Τι επάγγλεμα κάνει? Και άμα τα πάρει ανάποδα η "Παρθένος Μαρία", να δω πως θα ζήσει!
Εκτός κι αν τον προσλάβει η εκκλησία να κυνηγάει τους αιρετικούς.
Πάντως άμα δεν έχει χρήματα για τα ταχυδρομικά έξοδα των φακέλων που στέλνει, να τα χρεώσει σε μένα.

La Pelle Noir.

Ανώνυμος είπε...

Ρε τί λέτεεεε!!!
Της τρελλής γίνεται μέσα στο μυαλό του λαχανέμπορα. Σε λίγο θα ψάχνει τα πόδια του μήπως του φύτρωσαν νύχια τράγου... χαχχαχαχαχα

Σα(λ)τανισμός λέγεται Θωμάκο, αυτή είναι η δική σου θρησκεία!