28.8.07

ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτές τις μέρες έχω τετράγωνο διελ. Άρη στον 2ο με Πλούτωνα στον 4ο
Να πάω, γιατρέ μου, ή όχι;

Ουρανιτσα η Οφιουχος είπε...

Η προσελευση ειναι μια ομοιοπαθητικη γιατρια της δυσκολης οψης.Θα δεις τον κοσμο απο μια αλλη σκοπια και η θλιψη
σου θα ειναι πιο ευκολα αντιμετωπισιμη.

Skouliki είπε...

θελω να πω ενα μπραβο σε ολους μας για την συγκεντρωση που εγινε σημερα

μια σιωπηλη και ηχηρη διαμαρτυρια που ελπιζω να φερει θετικα αποτελεσματα

εγω δυστυχως ειμαι στην δουλεια αλλα ειναι σαν να ειμαι και εγω εκει αναμεσα σας

Dora

Ανώνυμος είπε...

Η θλίψη δεν απαλύνεται... είναι διάχυτη παντού... Στη ψυχή, στην καρδιά, στη μάνα, στο παιδί, στο νέο στο γέρο...
Ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω... Κάηκαν ψυχες, κάηκαν δάση, κάηκε η ομορφιά κάηκε η ζωή... κάηκε το αύριο που δανειστήκαμε από τα παιδιά μας...

x=c2a