25.7.07

Αστρολογια και Μυστικες Υπηρεσιες (ΚΥΠ)

Στο πολιτικο περιοδικο FANTOMAS, ελληνικο είναι, δημοσιευτηκε μια εκθεση των Κρατικων Υπηρεσιων Ασφαλειας (ΚΥΠ) για τις αιρετικες και παραθρησκευτικες οργανωσεις με δραση στην Ελλαδα. Η εκθεση είναι μεγαλη αλλα αναφερω τι λεει για την αστρολογια.

Γενικα θα μπορουσε να υποστηριχθει, ότι η αστρολογια δεν συνιστα παραθρησκεια, με την στενη εννοια του ορου. Ομως αρκετοι εκφραστες της νεας εποχης, γκουριστες και ακομη πνευματιστες καθως και αλλοι εκπροσωποι των οργανωσεων αυτων εξασκουν και την αστρολογια, προκειμενου να προσελκυσουν οπαδους και να τους προσηλυτισουν σταδιακα στην καθ' αυτω οργανωση τους.

Η εκθεση συντακτηκε την δεκαετια του 80, αλλα ένα μελος της υπηρετει σαν συμβουλος αιρεσεων στο υπουργειο παιδειας και θρησκευματων, συμφωνα με το περιοδικο. Αυτη την εκθεση πρεπει να ειχαν στο μυαλο τους και καποιοι αλλοι φωστηρες που το 1993 εβγαλαν ένα καταλογο αιρεσεων στην Ελλαδα και συμπεριελαβαν αστρολογικα μαγαζια που πουλουσαν αναλυση ωροσκοπιου μεσω υπολογιστου, βιβλιοπωλεια που πουλουσαν αστρολογικα βιβλια και βεβαια την αστρολογικη σχολη ASTROLOGIA NOVA. Αυτη η λιστα ισχυει μεχρι σημερα και η αστρολογια είναι μια μορφη αιρεσης. Και με το πνευμα της λιστας αυτης ολοι εμεις σε αυτό το ιστολογιο, μπορει καποιος να μας κατηγορησει, ότι μεσω της αστρολογιας προσπαθουμε να προσηλυτισουμε ανθρωπους στην θρησκεια των αστρων. Μη γελατε γιατι τα πραγματα είναι σοβαρα και αστεια και πρεπει παντα να βλεπουμε τι γινεται πισω από τις κουρτινες της εκαστοτε εξουσιας.

Αν με όλα τα ανωτερω ειμαστε αισιοδοξοι για την επιστημονικη αστρολογια στην Ελλαδα τοτε εγω ειμαι αιθεροβαμων και ζω στον κοσμο μου. Οσο υπαρχουν γραφειοκρατες σε υψηλα κεντρα εξουσιας, που εχουν τις ανωτερω αποψεις τοτε το τουνελ δεν εχει φως για δεκαετιες ακομη στην Ελλαδα.

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω τι λες εσύ, φίλε Δημήτρη, αλλά εγώ έναν αφορισμό και μια προβολή από τα ΜΜΕ πολύ θα τα ήθελα!

Ανώνυμος είπε...

κανεις δεν πρέπει να γελάει ...

Ανακοίνωση

Εσείς έχετε τον καιρό να αισθάνεστε ενοχές.
Εμείς όμως δεν έχουμε τον καιρό να βλέπουμε εσάς να αισθάνεστε ενοχές.

Dora

Ανώνυμος είπε...

Παξιμαδοκλέφτες και αδέκαροι τα μπιμπικίνια σας τα χαρίζω ...
πάω για μπανάκι με σωσίβιο την μαγκιά μου

Dora

Ανώνυμος είπε...

Εκεί στο βάθος του τούνελ, υπάρχουν πολλά αμυδρά φωτάκια. 'Ενα από αυτά που φαίνεται ότι ποτέ δεν έσβησαν και δεν με διέψευσαν είσαι εσύ Οφιούχε.

με ειλικρινή σεβασμό και αγάπη

Ουρανιτσα η Οφιουχος είπε...

Αγαπητε dm

Το αφορισμο(σχεδον τον ειχα) και
την προβολη απο τα ΜΜΕ την ειχαμε το 1994 οταν κυκλοφορησε η γνωστη λιστα Λλεβιζοπουλου που ειχε μεσα στις αιρετικες οργανωσεις και την σχολη που ειχαμε με αλλους αστρολογους.

Ετσι μπορω να λεω στα εγγονια μου οτι ναι μεν ειχα αριστερο παρελθον αλλα και οι σχεσεις μου με την εκκλησια δεν ηταν οι καλυτερες, οχι λογω αριστερας αλλα λογω ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑΣ.

Ολα τα παραξενα συμβαινουν σε μενα, εχω και καποια κομματια στον Σκορπιο και δεν με αφηνουν να αγιασω.

Ουρανιτσα η Οφιουχος είπε...

ενας ανωνυμος εγραψε

Εκεί στο βάθος του τούνελ, υπάρχουν πολλά αμυδρά φωτάκια. 'Ενα από αυτά που φαίνεται ότι ποτέ δεν έσβησαν και δεν με διέψευσαν είσαι εσύ Οφιούχε.

με ειλικρινή σεβασμό και αγάπη

Ευχαριστω για τα καλα λογια αλλα αν θες πες μας και ποιος/α εισαι.

Ανώνυμος είπε...

ουρανίτσα μερικά πραγματα μένουν ανεξίτηλα όχι λόγω των ατομικών μας αναμνήσεων αλλα λόγω της ποιότητας τους

Dora
( κάποια που ήθελε να ανήκει σε εκείνη την καλή παρέα αλλα δεν πρόλαβε )

Ουρανιτσα η Οφιουχος είπε...

Αγαπητη Ντορα

Ποτε μη λες ποτε

Κατι ερχεται απο το βαθος με πολυχρωμες σημαιες και ο καπετανιος ορθιος φωναζει

ΤΩΡΑ ΤΩΡΑ Η ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΕΦΑΛΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΜΑΣ ΑΝΥΨΩΣΗ

ΤΑ ΚΑΛΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΦΘΙΝΙΠΩΡΟ....

Ανώνυμος είπε...

οταν ρίξεις άγκυρα ... θα με δείς απέναντι απο το λιμάνι να παιζω ταβλάκι ...πριν σηκωθεί το πρωτο κύμα θα έχω φορεσει την ποδια μου

Dora

Ουρανιτσα η Οφιουχος είπε...

Μονο Πραντα. Ντορα. στο σχολειου μου.Αρσακειο θα ειναι, με καλη καντινα και επιπλωση δια χειρος Βαραγκη.Τι τα εχουμε τα ευρωπουλα?

Και ολα ΔΩΡΕΑΝ, εκτος τα ποτα που θα τα φερνετε εσεις,Αιγοκερος γαρ, χεεε

Ανώνυμος είπε...

Επειδή πολλές φορές το παρελθόν δεν είναι απλά παρελθόν,και ό,τι γράφει δεν ξεγράφει, κι επειδή σου λείπουν κομμάτια απ'το παζλ για μένα, ώστε να εξηγήσεις την ψυχή μου, τις κινήσεις μου και τις μη-κινήσεις μου, δεν θα ήθελα να αποκαλύψω την ταυτότητά μου. 'Εχω εγκλωβιστεί από τον εαυτό μου και πονάω αλλά μου κάνει καλό γιατί αλλάζω και μαθαίνω διαρκώς. Η διαδικασία είναι αργή και επώδυνη. Βλέπω πια καθαρά αλλά ίσως να'ναι αργά για μένα.
'Ασε με λοιπόν να σου στέλνω ανώνυμα τις ευχές και τα συγχαρητήρια μου που σου έστελνα και επώνυμα όσο επικοινωνούσαμε με τον τρόπο μας μια όμορφη εποχή.

Θα τα πούμε ξανά...Να ξέρεις μόνο ότι συγκεκριμένο σου γραπτό σε πολύ δύσκολες ώρες, με ξύπνησε και μου επανακαθόρισε πορεία.

Ουρανιτσα η Οφιουχος είπε...

Αγνωστε/η φιλε/η σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια.Αν πραγματι τα κειμενα μου σε βοηθουν, ε τοτε κατι κανω για την ρημαδα την Αστρολογια.

Ναι εισαι καλα και οποτε θελεις στελνε και κανενα μυνημα

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

Ουρανιτσα η Οφιουχος είπε... Μονο Πραντα. Ντορα. στο σχολειου μου.Αρσακειο θα ειναι

μα είμαι βερα Αρσακειάδα καλέ..

βέβαια !!!! όλα τα χλιδάτα χρόνια μου με mules και freddo πέρναγα τις ταξεις

τα σεμεδάκια μην ξεχάσεις άλλωστε με βλέπω να κενταω σταυροβελονιές με το ουζάκι άνάμεσα στα πόδια μου

Dora

Ουρανιτσα η Οφιουχος είπε...

Η ντορα εγραψε

τα σεμεδάκια μην ξεχάσεις άλλωστε με βλέπω να κενταω σταυροβελονιές με το ουζάκι άνάμεσα στα πόδια μου.

Η καβα θα ειναι μεγαλη, απο Ναπολεον μεχρι μαλτ ουισκια 25 χρονων, γιατι η φτωχια θελει καλοπεραη και η γνωση υπογεια λαγουμια για να κατασκηνωσει.

Οι προμηθειες γινονται και τα μαθηματα αρχισουν με την εναρξη της σχολικης χρονιας.

Πληροφοριες μονο τηλεφωνικα και μονο.Καθε αλλος τροπος κατασκοπευεται και απο σπιουνους εξω, τιποτε αλλο.

Ανώνυμος είπε...

ωραια ...

μετα το γλυκο και γινομενο καλοκαιρακι μου ..ακολουθω την πινακιδα : ΓΙΑ ΕΛΑΤΕ , ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΤΕ

το σκουλικι στα Β.Λαγούμια !

Dora

σημ. το μηνυμα αυτο θα αυτοκαταστραφει σε 5''