14.11.10

Τεχνικές αστρολογικής πρόβλεψης-Η Ηλιακή Επιστροφή


Από τον Karl Heinz Ottinger







Η Ηλιακή επιστροφή είναι ένα υπέροχο εργαλείο χρήσης στην πρόβλεψη των γεγονότων. Εμείς, ως astrology.gr είμαστε υποχρεωμένοι να σας δείξουμε όλα τα συστήματα & μεθόδους πρόβλεψης. Αυτό που θέλω να τονίσω είναι πως δεν υπάρχουν λανθασμένα ή σωστά συστήματα πρόβλεψης απλά είναι το πως ταιριάζει και τι λειτουργεί στον καθένα άνθρωπο. Είναι σαν τον αθλητισμό, δεν υπάρχει κακό και καλό άθλημα. Σε άλλον ταιριάζει το ποδόσφαιρο σε άλλον η ενόργανη σε άλλον το σκάκι.
Η Ηλιακή επιστροφή δεν είναι παρά η ετήσια επιστροφή του Ηλίου στη γενέθλια θέση του και στην πραγματικότητα ορίζει τα αστρολογικά μας γενέθλια, που -σημειωτέον- δεν συμπίπτουν απαραίτητα με τα ημερολογιακά μας (μπορεί να υπάρχει μια ημέρα διαφορά). Π χ εγώ έχω τον Ήλιο μου στις 10.43΄του Αιγόκερω. Μια φορά το χρόνο ο διελαύνων Ήλιος περνάει από αυτήν την θέση και βρίσκω το πότε ακριβώς συνέβη ή θα συμβεί αυτό (με ακρίβεια δευτερολέπτου). Με βάση αυτήν την ώρα και σε συνάρτηση με τον τόπο όπου ήμουν ή θα βρίσκομαι καταστρώνω το ωροσκόπιο της Ηλιακής μου Επιστροφής. Δηλαδή δεν μας ενδιαφέρει (σε αυτή την περίπτωση) ο τόπος γεννήσεως άλλα ο τόπος που βρισκόμαστε την συγκεκριμένη στιγμή.
Έχοντας πια στη διάθεση μου ένα ωροσκόπιο που απεικονίζει τις τάσεις της χρονιάς, με ημερομηνία λήξης τα επόμενα γενέθλια μου, μπορώ να πέσω με τα μούτρα στη μελέτη!
Το πρώτο που οφείλω να σας επισημάνω είναι ότι η συγκεκριμένη μέθοδος πρόβλεψης, όπως και οι υπόλοιπες, μπορεί να λειτουργεί στον καθένα μας από πολύ έως καθόλου και ο καλύτερος τρόπος να διαπιστώσουμε τη λειτουργικότητα της είναι να τσεκάρουμε τις αντιστοιχίες ενδείξεων-γεγονότων σε περασμένες χρονιές.Η συνεχεια εδω

Δεν υπάρχουν σχόλια: