9.8.11

Χρηματιστηριακό Κραχ στην Σοφοκλέους


Περισσότερες πληροφορίες εδώ, και εδώ
Γεια σας, δεν θέλω να ευλογήσω τα γενιά μου, αλλά όταν έχω πει κάποια πράγματα ΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ ΝΩΡΙΤΕΡΑ, τότε είναι βλακεία να μην τονιστεί η ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΜΟΥ.
Γιατί κανένας δεν θα το άφηνε αυτό να φύγει ετσι. Όλοι ξέρουν ότι κάποια στιγμή έγινε χαμός στον αστρολογικό χώρο. Όλοι θέλουν να είναι σοβαροί και έγκυροι.
Πρόσφατα είδαμε όλοι μας πόσο ανταγωνιστικοί είναι μερικοί, μερικοί χωρίς να έχουν ικανότητες. Φαντασθείτε να είχαν τις επιτυχίες που έχω εγώ· τι θα είχαν απαιτήσει από όλους μας για το πρόσωπο τους. Εικόνισμα και προσκυνήματα θα απαιτούσαν. Μην το θεωρείτε υπερβολή η συμπεριφορά τέτοιων ατόμων που «αγαπούν, προστατεύουν και μάχονται υπερ της επιστημονικής [τους] αστρολογίας φτάνει μέχρι αυτούς». Φτάνει μέχρι την δική τους και μόνο δόξα.
Με την λογική τους οι υπόλοιποι απαγορεύεται να είναι έγκυροι αστρολόγοι, «έγκυροι» είναι μόνο όσοι τους προσκυνούν ή δέχονται τις απόψεις τους ενώ αυτοί δεν δέχονται τις απόψεις των άλλων. Αν τύχει ή κάνουν ότι ακούν τις άλλες απόψεις η δική τους άποψη είναι η πιο σωστή και όλοι πρέπει να συμφωνήσουν και να δεχτούν την δική τους άποψη και σε προέκταση των «σωτήρα τους», ειδάλλως δεν είναι «σωστοί επιστήμονες αστρολόγοι».
Τα υπόλοιπα τα αφήνω στην κρίση σας.
Αφιερωμένο, στην ομάδα που αρχίσαμε να μιλάμε κοινή γλώσσα, ο περσινός καφές και οι συμβουλές κάποιου φίλου από το εξωτερικό έχουν πιάσει τόπο, Επιτέλους!!!! πηγη εδω

Δεν υπάρχουν σχόλια: