4.1.11

Εγώ και…. ο Πλούτωνας

Θυμάμαι, τον ενθουσιασμό και την έξαψη που ένιωσα, όταν άρχισα να μελετώ και ν’ αναλύω το ωροσκόπιό μου
από την Τίνα Ζαχαριάδου
photo Tina



Θυμάμαι, τον ενθουσιασμό και την έξαψη που ένιωσα, όταν άρχισα να μελετώ και ν’ αναλύω το ωροσκόπιό μου. Είχα μείνει άναυδη από  την ακρίβεια,  με την οποία «καθρέφτιζε» πτυχές τις προσωπικότητας μου αλλά και γεγονότα που  είχαν ήδη συμβεί στην μέχρι τότε νεαρή ζωή μου. Κάθε φορά που μελετούσα τον χάρτη μου όλο και κάτι καινούριο υπήρχε για ν’ αναλύσω, μια επιπλέον κατάσταση που έπρεπε  να διερευνηθεί. Περνούσε ο καιρός κι όλο περισσότερο ενθουσιαζόμουν, με θολό σημείο μια όψη την οποία όχι δεν μπορούσα ν’ αναλύσω αλλά δεν μπορούσα να συσχετίσω με τον χαρακτήρα μου. Εντάξει, ήμουν νέα, όμως να μην υπάρχει καμμία ένδειξη, κανένα στοιχείο, που να υποδηλώνει πως ήμουν κορίτσι του Πλούτωνα; Για να γίνω περισσότερο σαφής μιλώ για τον Ήλιο σε όψη με τον Πλούτωνα, συγκεκριμένα αντίθεση και μάλιστα από γωνιακό οίκο μιας κι ο Πλούτωνας στο ωροσκόπιο μου βρίσκεται στον 4ο γενέθλιο, με τον Ήλιο να βρίσκεται αντίστοιχα στον 10ο οίκο. Μια εξήγηση που έδινα ήταν, πως επειδή, 4ος/10ος είναι εμπεριεχόμενοι,  τα Πλουτώνια στοιχεία ίσως να μην είναι άμεσα εμφανή.

Λες κι ο εμπεριεχόμενος οίκος εξαφανίζει τις ιδιότητες ενός πλανήτη ή μια όψης σύμφωνα με το πώς μας βολεύει,  μιας κι οι εμπλεκόμενες ποιότητες δεν μου ήταν ιδιαίτερα αρεστές ή να το πω διαφορετικά δεν με αντιπροσώπευαν. Βεβαίως ν’ αναφέρω πως σε γεγονότα Πλουτώνιας φύσης δεν στερήθηκε η οικογένεια μου,  ο πατέρας μου και πρώτος άντρας της ζωής μου, ήταν άξιος απόγονος του Πλούτωνα, Σκορπιός στο ζώδιο με όλα τα παρελκόμενα. Ωστόσο τα χρόνια περνούσαν κι η απορία παρέμενε, γιατί ΕΓΩ  νιώθω ότι δεν εκφράζω τα Πλουτώνια μου στοιχεία;  Η σοφή μου η δασκάλα, μου απαντούσε ότι πολύ απλά ταυτιζόμουν με τη μια πλευρά της αντίθεσης κι ένιωθα να εκλαμβάνω την Πλουτώνια επιρροή από τους άλλους. Στην ουσία θα έπρεπε   να αναγνωρίσω μέσα από αυτή την αντίθεση τις δικές μου σκοτεινές πλευρές και φοβίες που αναδύονται και να επικρατήσει η ισορροπία που «αναζητά» η όψη. Αυτό συνεπάγεται ότι κάποια στιγμή θα έμπαινα σε ταύτιση και με την άλλη πλευρά της αντίθεσης ώστε να παλέψω για την ισορροπία των δυο.Η συνεχεια εδω

Δεν υπάρχουν σχόλια: