24.8.10

Ασκήσεις αναπνοής για τα Ζώδια-ΥΔΡΟΧΟΟΣ

Ο βασικός σκοπός αυτής της άσκησης είναι να εντείνει την κυκλοφορία, να καλμάρει τα νεύρα, και να μεγαλώσει την μαγνητική ενέργεια σ΄όλο το σώμα. Θα βοηθήσει επίσης στο να διατηρήσετε μια ισορροπημένη λειτουργία των εσωτερικών αδένων, δύο από τους οποίους (η υπόφυση και ο παραθυρεοειδής) είναι ιδιαίτερα σημαντικοί για την υγεία των Υδροχόων. Ώρα : 7 με 9 π.μ. Τόπος : στο ύπαιθρο, στην σκιά. Διάρκεια : περίπου 8 λεπτά Τεχνική : καθείστε με τον κορμό ίσιο (στη στάση Siddha-asana αν ξέρετε Yoga, ειδάλλως σε μια ίσια καρέκλα) και προσπαθείστε να μην σκέφτεστε, τίποτε. Σιγά-σιγά, γεμίστε τους πνεύμονες με αέρα, εισπνέοντας όσο να μετρήσετε μέχρι το τέσσερα. Κρατείστε την αναπνοή μετρώντας μέχρι το 16 (αν σας είναι δύσκολο, αρχίστε μετρώντας μέχρι το 8 και αυξάνετε το νούμερο μετά από μία ή δύο εβδομάδες εξάσκησης). Εκπνεύστε μετρώντας 8. Επαναλάβατε αυτόν τον κύκλο 10 φορές την ημέρα, για τον πρώτο μήνα, 15 φορές για τον δεύτερο και 20 φορές για τον τρίτο. Όταν εισπνέετε, φανταστείτε ότι τραβάτε την αναπνοή σας κάτω προς τον αφαλό σας. Όταν εκπνέετε, φανταστείτε ότι βγαίνει προς τα πάνω, περίπου 8 ίντσες από την μύτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget