9.8.10

Ασκήσεις αναπνοής για τα Ζώδια-Ζυγος

Έλεγχος αναπνοής, σε συνδυασμό με ασκήσεις τεντώματος του σώματος, είναι ένας εξαιρετικός φυσικός τρόπος να οξυγονώσουμε το αίμα και να ξεπεράσουμε διαταραχές της κυκλοφορίας. Η ακόλουθη τεχνική της Γιόγκα θα πρέπει να γίνεται με το σώμα σε μια όσο το δυνατόν πιο ξεκούραστη στάση. Θα πρέπει δηλ. οι μύωνές μας νάναι όσο γίνεται πιο χαλαρωμένοι και να μη γεμίζετε τα πνευμόνια σας με αέρα σε βαθμό που να μην αισθάνεστε άνετα. Ώρα : Πριν τις 9 π.μ. και μετά τις 5 μ.μ. Τόπος : Καλά αερισμένο δωμάτιο ή απομονωμένο μέρος στο ύπαιθρο. Διάρκεια : 3 μέχρι 5 λεπτά. Τεχνική : Σταθείτε ίσια (ή αν ξέρετε Γιόγκα, στη στάση που λέγεται siddhasana). Ρίξτε πίσω το κεφάλι και σηκώστε τα μάτια ψηλά προς το ταβάνι ή τον ουρανό. Απλώστε τα χέρια προς τα έξω, σ΄ευθεία με τις πλάτες σας, ύστερα σηκώστε τα πάνω από το κεφάλι σας και πιάστε τα μαζί, ενώνοντας τα δάχτυλα μεταξύ τους. Σ΄αυτή τη στάση, πάρτε μια βαθιά αναπνοή, κρατείστε την και, σιγά – σιγά, γύρετε τον κορμό σας, από το ένα πλευρό στο άλλο, μερικές φορές, όσο πιο πολύ μπορείτε. Να κάμπτετε μόνο τη μέση σας. Ρίξτε, μετά, τα χέρια κάτω και εκπνεύσετε, βγάζοντας με ορμή την αναπνοή έξω σφίγγοντας τους μύωνες της κοιλιάς προς τα μέσα. Επαναλάβετε την άσκηση 10 φορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget