21.7.10

Ζωδια και Διατροφη- Παρθενος


Για να έχετε καλή υγεία, οι Παρθένοι, πρέπει να προσέχετε στην εκλογή του φαγητού σας. Οι περισσότεροι Παρθένοι το ξέρετε αυτό μέχρι του σημείου να γίνεστε αυτό που λέμε «υποχονδριακοί». Παρ΄όλ΄αυτά όμως το λεπτό στομαχικό σας σύστημα και η καλή κατάσταση της υγείας σας είναι σημαντικά γι΄αυτό είναι καλύτερο να σας λένε υπερβολικό παρά να τρώτε ό, τι νάναι και να είστε άρρωστος.
            Μπορείτε όμως να είστε πολύ απασχολημένος με το πρόβλημα της δίαιτάς σας χωρίς αυτό να σημαίνει και ότι ακολουθείτε μια καλή δίαιτα εξισορροπιστική των συστατικών που χρειάζεται ο οργανισμός σας.
            Ο κανόνας που πρέπει ν΄ακολουθείτε είναι απλός : ν΄αποφεύγετε αυτά τα φαγητά και τα ποτά που χρειάζονται ένα γερό στομάχι ή που έχουν την τάση να ερεθίζουν τα έντερα.
            Εκτός απ΄αυτό, μπορείτε και πρέπει ν΄απολαμβάνετε μια μεγάλη ποικιλία από κρέατα, φρούτα και λαχανικά. Θα πρέπει όμως να προτιμάτε περισσότερο τα πρωτεϊνούχα φαγητά που μπορούν εύκολα να χωνευτούν και που συντείνουν στην καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού μ΄αποτέλεσμα να παράγεται μεγαλύτερη ενεργητικότητα. Ένα υψηλό πρωτεϊνούχο πρωϊνό είναι προτιμότερο και καλά θα είναι να περιλαμβάνει : άπαχο κρέας και άπαχο τυρί. Το τσάϊ είναι προτιμότερο από καφέ, για πρωϊνό.
            Ο χειρότερος τρόπος ν΄αρχίσετε την ημέρα σας είναι ένα πρωϊνό με πολλούς υδατάνθρακες που το πεπτικό σας σύστημα θάχει δυσκολία ν΄αφομοιώσει. Δυστυχώς αυτό είναι το είδος του πρωϊνού, το πιο συνηθισμένο στην Αμερική και περιλαμβάνει πορτοκαλάδα, μπέϊκον, πατάτες, φρυγανιές, μαρμελάδα και καφέ – συχνά με κρέμα και ζάχαρη.           
            Το ανόργανο άλας των Παρθένων είναι το Θειϊκό Κάλιο που κανονίζει την τροφοδοσία και διανομή των ελαίων στο σώμα και βοηθά στην μεταφορά του οξυγόνου στα κύτταρα του δέρματος.
            Η έλλειψη αυτού του άλατος έχει σαν αποτέλεσμα το να γίνονται παχύρευστα αυτά τα έλαια και να φράζουν εξ΄αιτίας αυτού οι πόροι του δέρματος. Σαν συνέπεια είναι το άσχημο δέρμα με ακμή, εκζέματα και πυτιρίδα.
            Τροφές που περιέχουν αρκετό θειϊκό κάλιο είναι το ραδίκι, αντίδι, σιτάρι με τον φλοιό, βρώμη, σίκαλη, τυρί, αμύγδαλα και άπαχο μοσχάρι.
            Το γιαούρτι είναι επίσης πολύ ευεργετικό για τους Παρθένους, γιατί βοηθάει στην ανάπτυξη των ευεργετικών βακτηριδίων στο έντερο. Επίσης προμηθεύει στο σώμα την εύπεπτη πρωτεϊνη και την βιταμίνη Β.
            Άλλες τροφές που χρειάζεται η διατροφή σας και που πρέπει να συμπεριλάβετε στην δίαιτά σας είναι : το σπανάκι, κόκκινη κολοκύθα, κολοκύθια, σέλινο, μπάμιες, κιτροειδή φρούτα, ροδάκινα, χουρμάδες, αμύγδαλα και καρύδια όλ΄αυτά καλά μασημένα.
            Τα βότανα που σχετίζονται με το ζώδιό σας είναι : δεντρολίβανο, θρούμπι (φυτό αρωματικό) βαλεριάνα. Μερικά απ΄αυτά μπορείτε να τα μεταχειριστείτε σαν καρύκευμα στο φαγητό, άλλα να τα κάνετε τσάϊ ή να τα παίρνετε σε χάπια που κυκλοφορούν στην αγορά.
            Για σας το κλειδί για μια καλή υγεία δεν είναι μόνο η προσοχή στην εκλογή του τι τρώτε, αλλά επίσης και η κατάσταση του μυαλού σας όταν τρώτε. Η χώνεψη και η αφομοίωση της τροφής σας θα είναι φτωχή εκτός κι αν είστε ήρεμοι την ώρα του τραπεζιού.
           

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ποιος τα γράφει αυτά; Υπάρχουν και για τα άλλα ζώδια;

Δ.Μ.

Ουρανιτσα η Οφιουχος είπε...

Τα γραφει καποιος Οφιουχος και υπαρχουν και τα αλλα ζωδια...οποιος ψαχνει βρισκει τις απαντησεις...την καλημερα μου στους διαπλεκομενους εκδοτες,χα,χα,χα....

john Bardopoulos είπε...

μας ανοιξες την ορεξη, κανα μεζεδακι,,,,,,

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget