30.7.10

Ασκήσεις αναπνοής για τα Ζώδια-Παρθένος

Οι βαθειές αναπνοές για το ζώδιό σας έχουν διπλό σκοπό : να καλμάρουν το νευρικό σας σύστημα και να αναζωογονήσουν την ενέργεια στην στομαχική περιοχή. Εάν ασκήσετε τακτικά την ακόλουθη πραναγυάμα θα κάνετε και τα δύο. Ώρα : μεταξύ 2 και 4 μ.μ. Τόπος : κήπος, πάρκο ή καλά αερισμένο δωμάτιο. Διάρκεια : 3 με 5 λεπτά. Τεχνική : Καθιστός ή όρθιος ίσια τοποθετείστε την δεξιά παλάμη προς τα κάτω πάνω στο κοιλιακό πλέγμα. Είναι προτιμότερο να κάνετε κάτι τέτοιο πάνω στο γυμνό δέρμα παρά να παρεμβάλλονται ρούχα μεταξύ της παλάμης και της κοιλιάς. Τώρα βάλτε την παλάμη του αριστερού σας χεριού πάνω στην παλάμη του δεξιού. Με μάτια κλειστά αναπνεύστε σιγά – σιγά και από τα δύο ρουθούνια μετρώντας ως το εφτά. Κρατείστε την μετρώντας ένα, εκπνεύστε μετρώντας ως το εφτά. Επαναλάβετε τον κύκλο 16 φορές, γεμίζοντας τους πνεύμονες αργά χωρίς όμως ποτέ να πάψετε να αισθάνεστε άνετα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget