29.7.10

Ζωδια και Διατροφη-Ζυγος


Ίσως, είναι σκόπιμο να μην ξεχνάτε ποτέ ότι πρέπει να περιορίζετε την φυσική σας τάση για πικάντικα φαγητά – δηλ. για φαγητά με πλούσιες σάλτσες κι εξωτικά καρυκεύματα, γλυκά και πάστες.
            Ο πιο σίγουρος δρόμος για μια σωστή δίαιτα είναι να προτιμάτε φαγητά απλά και θρεπτικά που θα σας προμηθεύουν τις απαραίτητες ουσίες και βιταμίνες που χρειάζεται το σώμα και να φυλάξετε τις επικούρειες συνταγές σας για όταν θα κάνετε τραπέζι στους φίλους σας.
            Είναι σημαντικό για ένα Ζυγό να δειπνεί με ήρεμη κι ευχάριστη ατμόσφαιρα – αν είναι δυνατόν με συμπαθητικούς ανθρώπους. Σε μια οικογένεια που οι άνθρωποι ανήκουν σε ζώδια δυσαρμονικά μεταξύ τους κάτι τέτοιο δεν είναι πάντα δυνατό. Αν όμως συμβαίνει, μπορείτε να περάσετε καλύτερα αν κλειστείτε στις σκέψεις σας κι αποφύγετε να παίρνετε μέρος στις αντιθέσεις. Μια απλή μουσική μπορεί να σας βοηθήσει να ηρεμήσετε και να αδιαφορείτε για τις λογομαχίες που συμβαίνουν γύρω.
            Το ανόργανο άλας του Ζυγού είναι το φωσφορικό νάτριο που βοηθά να κρατά την ισορροπία του αλκαλικού οξέος στο σώμα και ενισχύει τη ζωτικότητα του οργανισμού. Αν ο Ήλιος σας έχει δυσαρμονικές γωνίες τότε μπορεί, κατά καιρούς, να παρουσιαστεί μια μείωση του στοιχείου αυτού στον οργανισμό σας.
            Για νάστε σίγουροι ότι παίρνετε την σωστή ποσότητα του φωσφορικού νατρίου που χρειάζεται ο οργανισμός σας, προσπαθείστε να συμπεριλάβετε στην καθημερινή σας δίαιτα τα΄ακόλουθα : καρότα, σπαράγγια, παντζάρια, καλαμπόκι, μαύρο ρύζι, σύκα, μήλα, φράουλες, ροδάκινα, βατόμουρα, αμύγδαλα και σταφίδες.
            Τα βότανα του Ζυγού είναι το θυμάρι, το νεροκάρδαμο, η βιολέτα και το ξινολάπαθο.
            Κατά κανόνα, δυσαρμονικές όψεις του κυβερνήτη σας μπορούν να αντισταθμιστούν εμπλουτίζοντας τη δίαιτά σας με βιταμίνες Α και Ε, ιώδιο και με το ορυκτό άλας του ζωδίου σας που είναι ο χαλκός.
            Η βιταμίνη Ε είναι ιδιαίτερα σημαντική γιατί βοηθά το συκώτι να καθαρίσει το αίμα από τις τοξίνες και να λειτουργήσει κανονικά. Επίσης, ωφελεί στο δέρμα και είναι καλή για κάθε πρόβλημα των φλεβών όπως οι φλεβίτιδες και οι αιμορροϊδες. Διάφορες έρευνες μας έχουν αποδείξει πως η βιταμίνη Ε βοηθά στην ρύθμιση του κύκλου των εμμήνων και ενισχύει τη γονιμότητα. Φυσικές πηγές της είναι το ολόκληρο σιτάρι, το λάδι της σόγιας, το ξεραμένο κριθάρι, και το ήμερο τριφύλλι.
            Το ιώδιο είναι απαραίτητο για την κανονική λειτουργία του θυρεοειδή, του οποίου η ορμόνη (θυροξίνη) επηρεάζει τον βασικό μεταβολισμό του σώματος. Ικανοποιητική ποσότητα ιωδίου βρίσκεται στις θαλασσινές τροφές, τα ξερά φύκια (πουλιούνται και σε χάπια), στα ρεπανάκια και τα κολοκύθια.
            Η δόση του χαλκού που πρέπει να παίρνει ένας Ζυγός, πρέπει να καθοριστεί προσεκτικά. Βοηθά στην παραγωγή των ερυθρών αιμοσφαιρίων του αίματος και στο σχηματισμό των ενζύμων που είναι απαραίτητα για να λειτουργεί κανονικά το νευρικό σύστημα. Τροφές που μας προμηθεύουν χαλκό είναι τα στρείδια, τα ρεπανάκια, το αγγούρι και το μαρούλι.
           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget