18.5.08

Φίμωση της Δημοκρατίας σε συγκεκριμένο ιστότοπο.2

Παραθέτω εδώ το κείμενο της κριτικής της Μαtinas για το Aστροπολις και τους αστρολόγους/bloggers. Ο Starsoul το θεώρησε μεγάλη επίθεση κατά του ατόμου του. Και κατέφυγε στην μοναδική αντίδραση που ξέρει: τη φίμωση.
Γραφει λοιπόν η Matina:

Έφτασε στα χέρια μου το περιοδικό Aστροπολις (την αγάπη μου σε αυτή που φρόντισε και μου το έστειλε) και επ αυτού θα ήθελα να γράψω την κριτική μου. Ενδιαφέρον το άρθρο για την Δήμητρα του Ριζόπουλου καθώς και η ανάλυση του για το θέμα του ντοπαρίσματος. Όσον αφορά το κείμενο για Μελίνα-Ντασσέν, η Astrocat αποδεικνύεται ταλαντούχα στο γράψιμο και η γραφή της μιλάει στην ψυχή του αναγνώστη και δεν προσπερνάει. Επίσης στη στήλη της Μαθήματα αναλύει επεξηγηματικά και κατανοητά για τον αρχάριο αναγνώστη που ενδιαφέρεται να προχωρήσει στην Αστρολογία, κρίμα που ίσως δεν θα υπάρχει σε κάθε τεύχος. Όσο για τον ouranialab- τι να πω είναι από μονος του σχολη- , ωραιότατο άρθρο καθώς και η ανάλαφρη ιστοριούλα-διήγημα του Πρωτοπαπα. Ευχάριστη έκπληξη η στήλη της Μέδουσας για τη Σελήνη, γραφει λες και είναι από χρονια μέσα στα περιοδικά, εκτος αυτού η αναφορά της στο ζώδιο του Λέοντα μπορώ να πω έπεσε μέσα τόσο πολύ που νόμιζα πια ότι γραφει προσωπικά για μένα! Μου άρεσε ο κυνισμός-χώσιμο της γραφής του La pelle Noir που δικαιολογεί στο έπακρο το ψευδώνυμο του και φαντάζομαι ότι και στα επόμενα τεύχη έχει να μας δώσει πολλά. Και αν σκεφτεί κανεις ότι το περιοδικό είναι τζάμπα...Μια ζωή αγοράζω αστρολογικά περιοδικά και είναι για πέταμα πριν καλά-καλά να ξεφυλλίσεις. Aρθρα του στυλ: ανάλογα με το ζώδιο που είσαι και η κόμμωση σου η τι wellness σου ταιριάζει, απευθύνονται σε ένα κοινό άλλο από αυτό που εγώ θέλω να ανήκω. Λοιπόν το Aστροπολις δείχνει ότι γράφτηκε από ανθρώπους με γνώση και υπόσταση. Η κριτική μου είναι αντικειμενική και ζητω προκαταβολικά συγγνώμη αν τυχόν δεν αρέσει η ενοχλήσει. Κάποιες προσπάθειες πρέπει να επικροτούνται άσχετα με το παρελθόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: