10.2.08

Κοριτσια παντρευεται ο Χορταρεας…..

Συμφωνα με αρθρο της εφημεριδας ΤΟ ΚΑΡΦΙ ο γνωστος μελλοντολογος Νικος Χορταρεας παντρευεται,γιατι αποφασισε να μη ζει μονος,κατά δηλωση του.Καλα και αυτό είναι ειδηση,θα πουν μερικοι και με το δικιο τους.Η αποφαση αυτή ειχε και μερικες δραματικες αλλαγες στο λουκ του.Εκοψε την πλουσια κομη του και η καινουργια του εμφανιση θυμιζει τουλαχιστον τεκνο,με κουρεμενο και όχι μαλι περμαναντ,στο ξανθο βεβαια.Τα πλουμιστα πουκαμισα,εχουν τον ιδιο ραφτη με τον Φλωρινιωτη,εδωσαν τοπο στα μακω φανελακια.Και το κυριωτερο αλλαξε και η ομιλια του.Απο την συρτη εκδοχη της εγινε βαρεια,κοφτη και ανδρικη.Ξερω ότι μερικοι μερικοι θα βριζουν με αυτά που γραφω,γιατι εχω πεσει σε επιπεδο Λαμπιρης.Αλλα η ειδησεογραφια είναι σεβαστη και πρεπει να την προβαλουμε.Βεβαια εμενα με προβληματιζει ένα πραγμα.Που θα καταληξουν τα δεκαδες φουτουριστικα υποκαμισα Νικο μου? Προταση κανω στο επαγγελματικο συλλογο των αστρολογων Ο ΘΑ-ΝΟΥΛΗΣ να αγορασει όλα τα υποκαμισα και να κανει ένα αστρολογικο μουσειο με πρωτο αποκτημα τα πλουμιστα πουκαμισακια του Εθνικου αστρολογου.Μετα να βαλει σαν εκθεματα,δες Μουσειο Τυσσσω,ολους τους ελληνες αστρολογους και από επισκεψεις θα χεστουν στα ταληρα…….

2 σχόλια:

medousa είπε...

Ο Χορταρέας μου είναι πολύ συμπαθής και τον χαζεύω όταν τον βλέπω στην τηλεόραση. Με διασκεδάζει με την καλή έννοια. Σχετικά με τον επικείμενο γάμο ναι, το δήλωσε και σε συνέντευξη του ( με νέο λουκ και περιβολή όπως είπες) ότι θα παντρευετεί.Γυναίκα παντρεύεται?

_ είπε...

Χααχαχαχαχα τρομερό ! Παντρεύουνε τη μάνα μου, Τση δίνουν τον Οχτρό μου για το πείσμα το δικό μου. 'Αντε και στου Σκλαβολιά τώρα !

άτιμη κενωνία, άλλους τους ανεβάζεις κι άλλους τους ρίχνεις στα Τάρταρααα