2.8.07

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Beatles


Σαν σήμερα, 2/8/1961,Οι Beatles δίνουν την πρώτη συναυλία τους ως συγκρότημα στο
Cavern Club του Λίβερπουλ.Ας εξετάσουμε τα αστρολικά σύμβολα τι λένε για την μουσική τους.

Εχουμε σύνοδο Κρόνου και Δία με αντίθεση του Ερμή.Τα τραγούδια τους έχουν τα αιτήματα της ελευθερίας, ισότητας, προστασία του περιβάλλοντος, σεβασμός τών ανθρώπινων δικαιωμάτων, όχι αποκλεισμοί λόγω χρώματος και ελευθερία στην αυτοδιάθεση.Αιτήματα πανανθρώπινα και διαχρονικά.

Το τρίγωνο Χείρωνα και Αφροδίτης, μας δειχνει οτι η αγαπη επουλώνει όλες τις πληγές,κυρίαρχο σύνθημα των χίππυς στην δεκαετία 1960.

Το τρίγωνο Σελήνης με Πλούτωνα,Ουρανό και Βόρειο δεσμό, μας δείχνει την ρομαντική εξέργεση ενάντια στην κάθε μορφής εξουσίας,τις κοινωνικές συμβάσεις και ανοίγει τον δρόμο για την εσωτερική και συλλογική αναζήτηση της ΑΛΉΘΕΙΑΣ.Τα τραγούδια τους
απλά και λιτά δείχνουν το όραμα της νέας εποχής.

Το τετράγωνο Ποσειδώνα με Ηλιο και αντίθεση με Σελήνη, δείχνει οτι κατι καινούργιο ,σε ατομική βάση γεννιέται και δεν έχει κάτι απο το παρελθόν.

Αφιερωμένο στην παλιοπαρέα στου Λόφου Σκουζέ, που ακούγαμε πρώτοι ,απο τον αμερικανικο σταθμό του Ελληνικού και το ΡAΔΙΟ ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ όλες τους τίς επιτυχίες.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μη λες τέτοια και φανερώνεις την ηλικία σου.

Ανώνυμος είπε...

Αυτός ο Πλούτωνας στον 7ο... Μια πανίσχυρη επιρροή σε ένα κοινό, η εξουσία πάνω στο κοινό, τα πλήθη υποβάλονται ή παθιάζονται, καμμιά φορά και "υπνωτίζονται" σχεδόν από έναν πολιτικό, έναν καλλιτέχνη, μια ιδέα, κάτι. 'Ηταν ένα πολύ καλό ξεκίνημα εφόσον κι ο Ουρανός ήταν στον 7ο οίκο αφυπνίζοντας εκείνο το κοινό. Μου αρέσει πολύ το Ηere comes the sun, αλλά και ποιό δικό τους δεν υπάρχει που να μου αρέσει.

Ωρίων

Ουρανιτσα η Οφιουχος είπε...

Γιατι να το κρυψουμε αλλωστε

52 και κατι ψιλα η ηλικια μου και 104 τα κιλα μου.Ναι ημουν ειμαι και θα παραμεινω αγνος επαναστατης μιας εποχης που με διδαξε και πηρα πολλες εμπειριες.

Ανώνυμος είπε...

απο ποτε καλε τα λεγομενα μας φανερωνουν την ηλικια μας...

αααα.. αλλιως θα αρχισω να μιλαω καλε ....

dora

Ουρανιτσα η Οφιουχος είπε...

Αστους Ντορα ησυχους

ειμαι 16αρης και τα Λυκεια τα εχω τελειωσει με κοπανες για τις ραδιο-ταρζανιες μου,δεκαετιες πριν τον Μακη μας.

Ονειρα θερινης νυκτας για τους αιθεροβαμοντες της πλατειας Κολωνακιου, τοτε που υπηρχε το ΒΥΖΑΝΤΙΟ και καναμε την κηδεια του με τον αρχοντα Λεωνιδα Χριστακη, για να μαθαινουν μερικοι μερικοι και να απορουν οι υπολοιποι.

ΠΑΝΤΕΡΜΑ ΠΑΝΤΟΣ ΔΕΡΜΑΤΟΣ Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΚΟΡΜΙΟΥ ΜΑΣ ΣΕ ΑΤΡΑΠΟΥΣ ΤΗΣ ΛΟΞΗΣ ΣΚΟΠΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΣΕΛΗΝΟΦΩΤΟΣ

Ανώνυμος είπε...

αστους...βραστους ..οκ

dora

Ουρανιτσα η Οφιουχος είπε...

Δεν βαριεσαι αγαπητη μου.Ο καθενας ειναι ελευθερος να λεει οτι θελει.Τουλαχιστον ειναι ευγενικος και δεν βριζει.Με την ηλικια μου ειμαι φιλος, γιατι οπως ελεγε και ο παππους μου,φιλοσοφος της Μικρασιατης εκστρατειας,,πρεπει να γερναμε ωμορφα.Και τον παππου μου παντα τον ακουγα.ΣΗΜΑ ΕΛΗΦΘΗ ΟΒΕΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ