31.7.07

Πέθανε σήμερα ο Μικελάντζελο Αντονιόνι ο σκηνοθέτης του ανέφικτου έρωτα

Ο μινιμαλισμός του και οι σχέσεις του με τον νεορεαλισμό και το γαλλικό νέο κύμα, καθιέρωσαν το προσωπικό του στιλ, Μεγάλο Τρίγωνο μεταξύ Ουρανού,Κρόνου,Ηλίου και Ερμή.Το έργο του μπορεί να περιγραφεί με τους όρους 'δομημένη απουσία' και 'σύγχρονη αλλοτρίωση',Πλούτωνας στον Καρκίνο και τετράγωνο με Ηλιο και Ερμή.

L Eclisse"Η έκλειψη" (L' eclisse, 1962, Ιταλία-Γαλλία, 123'). Μαυρόασπρο δράμα. Πρωταγωνιστούν Alain Delon, Monica Vitti, Francesco Rabal, Lilla Brignone, Louis Seigner και Rosanna Rory. Άλλο ένα κοσμοπολίτικο δράμα, πιο συναρπαστικό, που περικλείει την πεμπτουσία του μέχρι τούδε έργου του ιταλού δημιουργού. Εδώ όμως δεν κάνει συναισθηματικούς συμβιβασμούς στην σπουδή μιας απανθρώπινης αποξένωσης. Η σεξουαλικότητα και η φυσικότητα μιας επαφής παραμένουν μια ανεξήγητη και άβατη περιοχή σ' έναν νεόκοπο τεχνολογικό υπερ-πολιτισμό. Η τεχνοκρατικές σκηνές και τα σκηνικά περιβάλλοντά τους αντιδιαστέλλονται ιδανικά με το φυσικό περίγυρο και κάποιες καταστάσεις πιο πρωτόγονες. Το συναισθηματικό κενό και η έλλειψη βάθους, οδηγούν το ανθρώπινο είδος σε μια ολική έκλειψη πίσω από τη σκιά του. Διαστροφικά απολαυστική.Το έργο είναι μια έκφραση της αντίθεσης Ουρανού και Ποσειδώνα και μεσοδιάστημα η Αφροδίτη.


4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μήπως αυτός ο ανέφικτος έρωτας είναι η Αφροδίτη στον καμένο δρόμο σε τετραγωνάκι με τον Ποσειδώνα ;

Ωρίων

Ουρανιτσα η Οφιουχος είπε...

Βεβαια αυτο ειναι το ειπα και αλλωστε
ΟΥΡΑΝΟΣ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΑΥΤΟΙ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΜΕ ΑΦΡΟΔΙΤΗ.

ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΞΕΡΕΙΣ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ.
ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ?
ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΟ ΒΗΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΤΗΣ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑΣ.Η ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΝΑ ΟΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ.ΒΕΒΑΙΑ Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ.

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ.ΛΙΓΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

Ανώνυμος είπε...

Αν πιστεύεις ότι ξέρω Αστρολογία ευχαριστώ. Ξυπνάς μέσα μου το ναρκισιστικό κατιτίς που έχω. Κατά καιρούς γράφω εδώ και κει περιφερόμενος (με ολόθριες συνέπειες συνήθως λόγω αντικειμενικότητας και διορατικότητας...)
Καταστροφολόγο με λέγανε αλλά...
Τη συμμετοχή σε sites την περιόρισα αρκετά. Τελευταία θα'λεγα τη μηδένισα.'Ενας λόγος είναι και προσωπικά μου θέματα που είμαι σε δύσκολη φάση και το κέφι όχι πολύ. Τους bloger τους ψάχνω περισσότερο από τα sites πια, αν δεν έχουν οικονομικό-διαφήμιση και το σκέφτομαι. Εχω ένα πριβέ blog που μ'αυτά τα χάλια ειλικρινά δεν ξέρω τι να το κάνω. Κλειδωμένο και αραχνιασμένο επίτηδες. Το ένα για την Αστρολογία, το άλλο για άλλα θέματα. Με ανάγκασαν δυο καθάρματα προχθές που δεν ανήκουν στο χώρο της Αστρολογίας να κάνω πριβέ και το άλλο blog. Μεγάλη ιστορία, ο φασισμός στον κυβερνοχώρο, θα γράψω διατριβή πάνω σ'αυτό κάποια μέρα. Κι άλλη μια διατριβή μου θα ναι ''ψυχοπάθεια cybernalis''. Δεν είμαι ανταγωνιστικός αλλά έχω απογοητευθεί γενικά και από επαγγελματίες κι από ανθρώπους του παρασκηνίου.Φρικτές απογοητεύσεις και φρικτές ίντριγκες εκατέρωθεν. Εσύ μπορεί να σαι μια από τις εξαιρέσεις.'Αμα με θες κάθομαι, αλλιώς τί είχα τί έχασα ; Πολύ πιάτο στο Αμέρικα, θα πάω κι εγώ μαζί με τον κύριο Λεφάκη Αμέρικα.

Ωρίων ο αναρωνύων (για να το αποδώσω πιο καλά)

Ουρανιτσα η Οφιουχος είπε...

φιλε μου

διαφημησεις δεν εχω ουτε θα εχω.Ολα τα κανω για να περνω καλα και να μεταδιδω, οποια γνωση νομιζω οτι εχω.
Ο χωρος πραγματι ειναι θα ψυχιατρικη αναλυση και οχι μονο.

Οποτε θελεις γραφεις τα σχολια σου και κανενα προβλημα.

Να εισαι καλα και παλι ευχαριστω για τα σχολια σου.