16.7.13

Γραμμα από τον Παραδεισο του Αντονιο Γκραμσι για την λυση του τετραγωνου Ουρανου-Πλουτωνα



Αγαπητε Δημητρακη,
σου γραφω από τον Παραδεισο, γιατι ως γνωστον η εργατικη ταξη παει στον Παραδεισο, όπως την εχει κινηματογραφισει ο σκηνοθέτης Ελιο Πετρι στην δεκαετια του 1970.Θα απορεις γιατι σου γραφω προσωπικα, αλλα ξερω ότι στα νιατα σου ησουν φλογερος αριστερος και μελετητης του εργου μου.Αυτο βεβαια σου στοιχισε την ρετσινια του αριστεριστη και του οποτρουνιστη από τους τεως συντροφους σου.Μη νομιζεις  επειδη ειμαι αριστερος δεν πιστευω στην Αστρολογια.Εδω στον Παραδεισο εχω συναντησει πολλους πολιτικοποιημενους Αστρολογους, όπως ο Καρτερ, την Γκρην ( την παλαια αστρολογο και όχι αυτή που ζει) τον Ραφαελ. Μου εμαθαν πραγματα και θαυματα για την Πολιτικη Αστρολογια, που η Αριστερα την απορριπτει, αλλα τωρα ειμαι σιγουρος ότι η Αριστερα εχει πολλα να μαθει από την ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ.

Από ότι εχω δει στο ιστολογιο σου εχεις πολλες αναρτησεις για αριστερους διανοουμενους και ηγετες και γενικοτερα εχεις μια εμμονη με την Αριστερη Αστρολογια ( Μαρξιστικη την ονομαζεις). Νομιζω ότι εισαι από τους λιγους αστρολογους που μπορουν να καταλαβουν την δικη μου αριστερη αστρολογικη  αναλυση για τα γεγονοτα που ζει ο πλανητης αυτή την περιοδο.

Αγαπητε Δημητρακη,

Από το 2012 ο πλανητης ζει το τετραγωνο Ουρανου-Πλουτωνα, που κανει τους ανθρωπους να μουδιαζουν και αυτό εχει να κανει με την ανικανοτητα των ανθρωπων να προχωρησουν τις πραξεις και τις σκεψεις τους με ρυθμο αναλογο των εξελιξεων.Αυτο συμβαινει επειδη υπαρχει μια διανοητικη εμπλοκη και μια συναισθηματικη επιβαρυνση, γιατι όλα αυτά υπαρχουν από την ηγεμονια του καπιταλισμου, όπως εχω  αναφερει στο εργο μου και είναι μια διεργασια ηθικης και πνευματικης αποδομησης μεσω της οποιας επιτυγχανεται η αποσπαση συναινεσης των καταπιεσμενων ταξεων για την διακυβερνηση τους από την κυριαρχη ταξη. Η ηγεμονια της καπιταλιστικης ταξης χρησιμοποιει το δογμα του σοκ, όπως εχει αναλυσει η Κλαιν και αποτελειται από τρια βασικα μυνηματα

1-Αν αντιδρασεις χαθηκες
2-Αν υποκυψεις χαθηκες
3-Απαγορευεται να σκεφτεις εναλλακτικα, επειδη η λυση είναι μονοδρομος

Αγαπητε Δημητρακη,

Φετος όμως εχουμε το μεγαλο τριγωνο Δια-Κρονου-Ποειδωνα, που δινει στις κοινωνιες την ευκαιρια μεταβολισμου και απορριψης των τριων ανωτερω μυνηματων.Δεν είναι τυχαιο αλλωστε ότι ολος ο πλανητης σημερα είναι σε αναβρασμο από την Βραζιλια μεχρι  την Τουρκια και την Ιαπωνια.

Το μεγαλο τριγωνο μας δινει τον απαιτουμενο χρονο που χρειαζομαστε για την συναισθηματικη και διανοητικη επεξεργασια των προβληματων μας, την οποια εχω αναφερει στο εργο μου σαν διανοητικη και ηθικη μεταρρυθμιση, που δινει λυση στο διπλο δεσμο των τριων μηνυματων της Ιδεολογιας του καπιταλιστικου συστηματος.

Αγαπητε Δημητρακη,

Το μεγαλο τριγωνο μας βοηθα σε δυο μεγαλα εργα

Πρωτον να μπορεσει η κοινωνια να επιτελεσει μια θεραπεια αληθειας. Να πει τα πραγματα με το ονομα τους, να αποχαιρετησει τον καταναλωτικο ναρκισσισμο και από εκει να βρει ένα νέο τροπο που να δινει νοημα στην ζωη με τα μεσα που διαθετουμε. Δευτερον είναι να μη <<κολλαμε>> στα πραγματα, αλλα να αποδωσουμε σημασια σε κατι άλλο, που να βασιζεται στην ανθρωπινη σχεση.Και αυτό απαιτει χρονο, γιατι ο καθενας από μας εχει υποστει σημαντικη διαβρωση,

Αγαπητε Δημητρακη,

Κλεινω αυτό το μικρο γραμμα με μερικους στιχους του Ναζιμ Χικμετ, που εκφραζει κατά την γνωμη μου το μεγαλο τριγωνο ΔΙΑ-ΚΡΟΝΟΥ-ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ

Αν δεν καω εγω
Αν δεν καεις εσυ
Αν δεν καουμε εμεις
Πως θα γενουν τα σκοταδια λαμψη?

Με αγαπη από την Αιωνια Ανατολη

Αντονιο Γκραμσι





Δεν υπάρχουν σχόλια: