10.12.12

Η ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ PHOTOSHOP ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΚΛΑ ΛΙΤΣΑ ΠΑΤΕΡΑ


Με περνει τηλεφωνο η φιλη μου η Πιτσα.Τερμα τα μποτοξ μου λεει.Η Λιτσα Πατερα βρηκε τον αστρολογικο τροπο να μενεις παντα νεα.Με ενα μοναδικο τροπο.Με την μεθοδο του ΠΟΝΤΙΚΟΥ.Δεν σε καταλαβαινω φιλεναδα,ειμαι και κουρασμενη.Εσας τους επιστημονες δεν σας καταλαβαινω μιας και ειστε οπαδοι του ΚΚΛ.Τι ειναι ΚΚΛ?Εισαι ασχετη στην αστρολογια αλλα τωρα βλεπω οτι εισαι και μακρυα νυχτωμενη με τα πολιτιστικα.ΚΚΛ ειναι το ΚΟΜΜΑ ΚΟΙΝΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ.Καγκελο εγω και το στομαχι μου αδειο δεν την αντεχω αλλο και της κλεινω το τηλεφωνο.Ετοιμαζω κατι προχειρο και εκει που τρωω νασου ενα μηνυμα στο κινητο.Ξερει οτι αν θυμωσω ο σκορπιος του 8 οικου με μιση ντουζινα πλανητες θα την παρει και θα την σηκωσει.Διαβαζω το μηνυμα.Δες το περιοδικο ΑΣΤΡΟΛΟΓΟΣ που κυκλοφορει.Σκασιλα μου τωρα να αγοραζω περιοδικα με αστρο-φασον υλη γραμμενο ολο απο την ΛΙΤΣΑ ΠΑΤΕΡΑ.
Επεσα να κοιμηθω κατεβασα και τα τηλεφωνα,γιατι η Πιτσα σαν Κριαρι ηταν ικανη να μου χαλασει την σιεστα μου.Οταν ξυπνησα στο κινητο ειδα 10 κλησεις απο την Πιτσα.Καλα τωρα θα ασχολουμαι με την αλοπαρμενη της ΛΑΙΚΗΣ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑΣ και εκανα ενα εσπρεσεδακι για να εχω ενα καλο απογευμα.Ανοιγω το ηλεκτρονικο ταχυδρομειο και νασου 3 μηνυματα απο την Πιτσα που εχουν και συννημενο αρχειο.Απο περιεργια ανοιγω το αρχειο και μενω με τον καφε στον αερα.Ενα εξωφυλλο του ΑΣΤΡΟΛΟΓΟΥ με μια μοντελλα και ενα χαμογελο ολο σημασια.Καποια μου θυμιζει αλλα ο εγκεφαλος θελει μια τσουρα καφεινης.Πινω λιγο εσπρεσο και ξαφνικα ο σκληρος δισκος λειτουργησε,του μυαλου μου,βεβαιως βεβαιως.Η ΛΙΤΣΑ ΠΑΤΕΡΑ σε σχολικη φωτογραφια,απο την εποχη που σπουδαζεστην MAYO SCHOOL OF ASTROLOGY.Η αναζητηση στον σκληρο δισκο του μυαλου μου με πληροφορει οτι η σπουδαζε πριν απο 25 τοσο χρονια,αρα η φωτογραφια ειναι τουλαχιστον 25-30 παλια.Μπραβο της ηταν ωραια γυναικα στα νιατα της.Ξαφνικα μου ερχονται τα λογια της Πιτσας.Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΠΟΝΤΙΚΟΥ.Το φλυτζανι πεφτει απο τα χερια μου,γιατι διαπιστωνω οτι ηταν τωρινη φωτογραφια με ρετουραρισμα απο το PHOTOSHOP.Pixel by Pixel εγινε το ηλεκτρονικο λιφτιν και μου θυμισε τον Σημιτη,που σε προεκλογικα φυλλαδια του ειχαν αφαιρεσει τις ΕΛΙΕΣ.Δευτερο μηνυμα ηλθε απο την ναναζητηση στον σκληρο δισκο του μυαλου μου.ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΣΥΝΟ ΑΣΤΡΟΛΟΓΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΠΟΧΗ.
Ποιος ειχε την ιδεα δεν ξερω,αλλα μου θυμιζει το σοκολατακια που εχουν την φωτογραφια της ΤΖΙΟΚΟΝΤΑΣ στο κουτι σαν σημα κατατεθεν και τα ξερει ο κοσμος.ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΑΣΤΡΟΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΙΤΣΑ ΠΑΤΕΡΑ ΑΥΤΗΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΥΤΗ ΕΜΠΙΣΤΕΥΣΑΙ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΦΕ.ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΝΤΕΣΜΑΝΙ ΣΟΥ.ΕΤΣΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.

Ο ΠΑΠΟΥΣ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΕΡΝΑΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΧΩΡΙΣ PHOTOSHOP

Δεν υπάρχουν σχόλια: