Ορισμός του Κάρμα
Μια
και η ερμηνεία μας θα βασιστεί ιδιαιτέρως στο κάρμα, είναι
καλό να εξετάσουμε πλήρως τι εννοείται με
αυτόν τον όρο. Το Κάρμα
είναι απλά μία Σανσκριτική λέξη που σημαίνει
"δράση" η οποία έχει
φτάσει να συμβολίζει τον νόμο της αιτίας και
του αποτελέσματος
λαμβανομένου υπόψην ότι κάθε δράση έχει σαν
αποτέλεσμα μία
αντίδραση ακριβώς σε συμφωνία με την ίδια,
έτσι ώστε οι "καλές"
ενέργειες να αποφέρουν ωφέλη στη ψυχή ενώ οι
"κακές" ενέργειες να
έχουν σαν επακόλουθο δυσκολίες. Ωστόσο, αντί
να χρησιμοποιήσουμε τις λέξεις
"καλό" και "κακό" είναι πιο εξυπηρετικό για τον σκοπό μας
να μιλούμε για ανιδιοτέλεια και ατομισμό μιας και η μεγαλύτερη πρόκληση με την
οποία όλοι ερχόμαστε αντιμέτωποι τώρα είναι το να βάλουμε το εγώ μας στον δρόμο
του.
Ολόκληρος
ο σκοπός του κάρμα είναι να μας διδάξει την αξία
της ανιδιοτέλιας και την αχρηστία του
ατομισμού με το πιο αποτελεσματικό μάθημα από όλα - να υποστούμε εμείς οι ίδιοι
την εμπειρία της ίδιας ακριβώς συμπεριφοράς που δείξαμε στους άλλους. Γιατί
μόνο όταν κατανοήσουμε τον πόνο που προκαλεί μία πράξη αποφασίζουμε να την
απορρίψουμε. Για τον λόγο αυτό είναι προτιμότερο να δούμε το αρνητικό κάρμα όχι
αναφορικά με την κρίση ή την τιμωρία αλλά απλά σαν μία εκπαιδευτική εμπειρία.
Αν
και μπορεί να έχουμε "σπείρει και θερίσει" καλώς μέσα σε
μία και ίδια ζωή, ο καρμικός μας λογαριασμός
γενικά θα μεταφέρεται από τη μία ζωή στην άλλη, γιατί είναι ένας λογαριασμός
της ψυχής και όχι του ενσαρκωμένου ατόμου. Και εξαιτίας των περιπλοκών που
εμπλέκονται στη διαμόρφωση του περιβάλλοντος για την καρμική αποπληρωμή, το
κάρμα μπορεί συχνά να μεταφέρεται για μία περίοδο πολλών ζωών πρωτού
εκπληρωθεί.
Αν
και ο παγκόσμιος νόμος υπαγορεύει το ότι είμαστε βασικά
υποχρεωμένοι στο να εκπληρώσουμε το κάρμα μας
σε κάποιο σημείο, η άποψη που παρουσιάζεται σε αυτη την αναλυση είναι το πως
είναι
δυνατό να ξεκαθαρίσουμε την ανάγκη του να
ικανοποιήσουμε το κάρμα - ή να μετριάσουμε σε κάποιο βαθμό την σοβαρότητά του -
αν
μπορέσουμε να αποδείξουμε ότι δεν
χρειαζόμαστε πια να υφιστάμεθα
το εν λόγω συγκεκριμένο μάθημα. Αυτή η
"χάρη" είναι δυνατή μιας και το κάρμα ικανοποιείται μόνο σαν μέσο
κατανόησης και αν η κατανόηση έχει ήδη αποκτηθεί από κάποιο άλλο κανάλι, λογικά
δεν υπάρχει λόγος να υποθέσουμε ότι το μάθημα είναι πια αναγκαίο.
Η
μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετωπίζεται από τους περισσότερους από εμάς
συσχετίζεται με την ανακάλυψη της φύσης των καρμικών μας υποχρεώσεων, μια και
παραμένουμε πεισματικά τυφλοί στη "σκοτεινή" πλευρά του χαρακτήρα
μας. Εδώ είναι που η αστρολογία μπορεί να αποδειχτεί χρήσιμη μια και
αντιπροσωπεύει ένα αντικειμενικό αρχείο του καρμικού μας λογαριασμού. Μας
επιτρέπει να φτάσουμε εώς τη ρίζα της αιτίας που μας προκαλεί την κατάσταση
στην παρούσα ζωή και μας παρέχει επίσης μια καθοδήγηση ως προς το πως μπορούμε
να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο μέλλον, μια και το κάρμα θα πρέπει να κατανοηθεί
όχι απλά αναφορικά με το παρελθόν αλλά επίσης και σαν ο σπόρος που σπέρνουμε
τώρα για τις προσεχείς ζωές μας.
Ο
βαθμός στον οποίο θα αντιμετωπίσουμε το θετικό ή το αρνητικό κάρμα των πράξεων,
σκέψεων και συναισθημάτων εξαρτάται από το παρόν επίπεδο της εναρμόνισής μας με
την παγκόσμια συνείδηση και το έργο το οποίο μένει ακόμα να γίνει. Δοθέντος ότι
η κάθε μία από τις ακόλουθες επεξηγημένες περιγραφές περιλαμβάνει ένα τμήμα
σχετικά με το ευνοϊκό κάρμα και ένα τμήμα σχετικά με το κάρμα που αποτελεί
πρόκληση, είναι απίθανο κάποιος από εμάς να βιώσει ολόκληρο το ένα ή ολόκληρο
το άλλο. Αλλά με το να επιχειρήσουμε να ταυτιστούμε με ειλικρίνεια με τις
εμπειρίες που περιγράφονται, μπορούμε να μετρήσουμε για τους εαυτούς μας πόση
προσπάθεια χρειάζεται να καταβάλουμε αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή για να τους
εναρμονίσουμε με μία ιδιαίτερη πλανητική ενέργεια.
Οι γονείς σαν Φορείς του δικού μας
Κάρματος
Πολύ
από το κάρμα μας θα πρέπει αναγκαστικά να πληρωθεί κατά τη διάρκεια της
παιδικής μας ηλικίας μια και αυτή είναι η στιγμή της ζωής μας που είμαστε
λιγότερο ικανοί να αντισταθούμε ή να δραπευτεύσουμε - είμαστε φυλακισμένοι των
γονέων ή των κηδεμόνων μας οι οποίοι είναι συχνά οι φορείς με τους οποίους
συναντούμε το κάρμα των δικών μας ενεργειών και συμπεριφορών του παρελθόντος.
Δεδομένου ότι η μητέρα και ο πατέρας μας λειτουργούν τόσο συχνά για την
εφαρμογή του κάρμα μας, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι η ποιότητα της
φροντίδας που λαμβάνουμε από τους γονείς μας είναι μία αντανάκλαση του είδους
του ανθρώπου που οι ίδιοι υπήρξαμε κατά το παρελθόν. Αν δεν συμβιβαστούμε με τα
τραύματα της δικής μας παιδικής ηλικίας, τα οποία τόσοι πολλοί από εμάς
αντιμετωπίζουμε με κάποια μορφή, μπορεί να μας είναι δύσκολο να επιτύχουμε
θετική αυτοαλλαγή. Αλλά αν μπορέσουμε να μισήσουμε την πράξη, και όχι εκείνον
που την έκανε, ίσως να μάθουμε από τα λάθη των γονέων μας αντί να φέρουμε μέσα
μας ένα αίσθημα πικρίας και έχθρας που μπορεί μόνο να διαιωνίζει τα δικά μας
αρνητικά μοτίβα και ίσως ακόμα να προσθέσει και άλλα σε αυτά.
Αν
και πρέπει να καταλάβουμε το κάρμα μας, είναι σημαντικό να
μη μας γίνει έμμονη ιδέα, αλλά να
κατανοήσουμε ότι μέσω των "πλανητικών μας διελευσεων" αποκτήσαμε την
απαραίτητη γνώση με την οποία το κάρμα μπορεί επιτυχώς να αντιμετωπιστεί ή να
απαλυνθεί. Γι'αυτό είναι χρήσιμο να δούμε μία πλανητική τοποθέτηση όχι απλά
αναφορικά με το κάρμα αλλά ισοδύναμα αναφορικά με την πρόκλησή του.
Η Πρόκληση που Αντανακλάται στο
Γενέθλιο Χάρτη μας
Από την άποψη του κάθε "δεσμού" στο
χάρτη μας μεταξύ ενός προσωπικού παράγοντα και ενός μη-προσωπικού παράγοντα, θα
πρέπει να εξετάσουμε τα ακόλουθα σημεία:
1.
Τις πράξεις/σκέψεις/αισθήματα των προηγούμενων ζωών που
οδήγησαν στη παρούσα κατάσταση της ζωής μας.
Μέχρι κάποιο βαθμό αυτές ήταν ανιδιοτελούς (θετικής) φύσεως, αλλά σε κάποιες
άλλες περιπτώσεις υπήρξαν υπερβολικά εγωκεντρικές (αρνητικές).
2.
Τον σκοπό των "πλανητικών μας διελευσεων" που απορρέουν
από αυτή τη συμπεριφορά των προηγούμενων ζωών
και που μας έχουν
δώσει την ευκαιρία να αποκτήσουμε γνώση έτσι
ώστε να ικανοποιήσουμε το κάρμα μας κατά τη διάρκεια αυτής της ενσάρκωσης.
3.
Το είδος του κάρμα - πάνω στο φυσικό, πνευματικό και
συναισθηματικό επίπεδο - το οποίο μπορεί να
ικανοποιήσουμε κατά
τη διάρκεια της παρούσας ζωής σαν αποτέλεσμα
της συμπεριφοράς των προηγούμενων ζωών. Μέχρι κάποιο βαθμό αυτό θα
αντιπροσωπεύει το θετικό κάρμα που απορρέει από τις ιδιότητες που έχουν ήδη
αποκτηθεί, αλλά μπορεί επίσης να αντιμετωπίσουμε προβλήματα που προκύπτουν από
την ανεπαρκή ανάπτυξη αυτών των ιδιοτήτων. Ολο αυτό το κάρμα δεν θα πληρωθεί -
αν πληρωθεί - κατά τη διάρκεια αυτής της ζωής (μπορεί να μεταφερθεί σε ένα πιο
κατάλληλο περιβάλλον).
Ρίχνοντας
μία έντιμη ματιά στους εαυτούς μας, μπορούμε να
αναλογιστούμε αν απλώς επαναλαμβάνουμε
αρνητικά μοτίβα προηγούμενων ζωών ή αν επωφελούμαστε από ότι έχουμε μάθει
μεταξύ των ζωών για να αποκτήσουμε μία λιγότερο εγωκεντρική συμπεριφορά και να
αποδεχτούμε και να χρησιμοποιήσουμε τις δύσκολες καρμικές εμπειρίες σαν
ευκαιρίες για να προκαλέσουμε αυτο-αλλαγή.
Στις
περισσότερες περιπτώσεις θα υπάρχει ένα μείγμα των δύο
αυτών αντιδράσεων μια και τα μοτίβα
συμπεριφοράς που έχουμε κατ' επανάληψη παίξει πάνω στη γη κατά την περιόδο των
πολλών ζωών
έχουν ριζώσει βαθειά στη φύση μας και είναι
δύσκολο να απορριφθούν. Αλλά ισοδύναμα, η γνώση που αποκτήσαμε μεταξύ των ζωών
θα μας έχει "προγραμματίσει" στο βαθμό που να μπορούμε να αντλήσουμε
από μία μεγάλη δεξαμενή σοφίας εάν επιλέξουμε να κάνουμε κάτι τέτοιο.
Σε προηγούμενες ζωές
Στη θετική
πλευρά έχουμε αποδείξει πως υπήρξαμε πρόθυμοι να
παίξουμε
τον δικό μας ιδιαίτερο ρόλο μέσα στα πλαίσια της
κοινότητάς
μας ακόμα και σε συνεργασία με άλλους. Εχουμε εργαστεί
για
την κατάρρευση των κοινωνικών εμποδίων με το να εκτιμούμε την
αξία
και τα δικαιώματα των άλλων μελών της κοινότητάς μας και με
το να
καταβάλουμε προσπάθεια για την οικοδόμηση καλών σχέσεων με
τους
φίλους και τους γείτονές μας. Και για να πράξουμε με αυτόν
τον
τρόπο είχαμε σαν κίνητρο περισσότερο την παρόρμηση να
προωθήσουμε
το κοινοτικό πνεύμα παρά τον πόθο για απόκτηση
κοινωνικής
θέσεως.
Στην αρνητική
πλευρά μπορεί να έχουμε διοχετεύσει μη επαρκή
προσπάθεια
στη κοινότητά μας και μπορεί να υπήρξαμε αγενείς ή
προκατειλλημένοι
απέναντι στους γείτονές μας. Εναλλακτικά μπορεί
να
φαινόμαστε εξωτερικά πως παίζουμε το ρόλο μας στη κοινοτική
ζωή,
αλλά με το κίνητρο της απόκτησης κοινωνικής θέσεως και όχι
με την
αληθινή επιθυμία για προώθηση των κοινοτικών σχέσεων.
Ανάμεσα στις ζωές είχαμε την ευκαιρία να
αναπτύξουμε μια
αίσθηση
προσωπικής ευθύνης προς τη δημιουργία ενός κοινωνικού
περιβάλλοντος
στο οποίο ο καθένας από εμάς είναι πιστός απέναντι
στον
εαυτό του αλλά και που λειτουργεί σε συνεργασία με το κάθε
ένα
μέλος. Ετσι το κίνητρό μας προς το "κοινωνικό έργο" κάθε
είδους
θα πρέπει να βασίζεται πάνω σε ειλικρινή πίστη και όχι
πάνω
στην επιθυμία να αποκτήσουμε κοινωνική θέση για την ανύψωση
του
δικού μας εγώ.
Το κάρμα: για το 2013
1. Οπου στο παρελθόν έχουμε παίξει με
προθυμία τον ξεχωριστό μας
ρόλο, αλλά με σεβασμό προς την ομάδα
σαν σύνολο, θα
μπορούμε τώρα
να
κερδίσουμε την κοινωνική επιδοκιμασία για τις πρωτότυπες ιδέες
μας,
όσο ανορθόδοξες και αν είναι. Συγκεκριμένα μπορεί να έχουμε
το
χάρισμα να μετατρέπουμε αφηρημένες εικόνες σε συγκροτημένη
υλική
μορφή - έτσι εξοπλιζόμαστε, για παράδειγμα, για εργασία
στον
τομέα των μαθηματικών, της επιστήμης και της τεχνολογίας.
Οποια
και αν είναι η φύση της πρωτοτυπίας μας, έχουμε την
ικανότητα
να την φέρουμε μέσα σε λογικά πλαίσια έτσι που να
μπορέσει
να αποφέρει απτά και πρακτικά αποτελέσματα.
- Οπου καταβάλλαμε προσπάθεια προς την
κατεύθυνση περισσοτέρων
κοινοτικών
σχέσεων, θα απολαμβάνουμε τώρα σταθερές σχέσεις με
τους
φίλους και τους γείτονές μας, και σε μερικές περιπτώσεις
μπορεί
να ανέλθουμε σε εξέχουσα θέση μέσα στην ομάδα/κοινότητα
στον
οποία ανήκουμε, αποκτώντας τον σεβασμό για την "κοινωνική
μας συνείδηση"
και τις υπηρεσίες μας προς την κοινωνία.
- Ως προς το βαθμό που έχουμε αποφύγει την
επιθυμία για
κοινωνική
θέση ή επιδοκιμασία στις δραστηριότητες της ομάδος μας
ή της
κοινότητας μας, θα βρούμε τώρα πως μένουμε ανεπηρέαστοι από
τις
γνώμες των άλλων, γεγονός που μας διευκολύνει να λειτουργούμε
ανεξάρτητα,
αφοσιωμένα, και με μια ικανότητα για οργάνωση και
ηγεσία
της ομάδος.
2. Οπου στο παρελθόν επιδείξαμε έλλειψη
σεβασμού ή περιφρονητική
στάση προς τα μέλη της ομάδας ή της
κοινότητάς μας,
μπορεί να
βρούμε
πως είμαστε "ξένοι" ανάμεσα στους ομοίους μας. Μπορεί να
ανακαλύψουμε
πως είμαστε απαράδεκτοι για ότι αντιπροσωπεύουμε και
πως οι
πρωτότυπες ιδέες μας - όσο εμπνευσμένες και αν είναι -
απορρίπτονται.
- Οπου δεν είχαμε διοχετεύσει αρκετή προσπάθεια
στην προώθηση
των
καλών κοινωνικών σχέσεων και του κοινοτικού πνεύματος, μπορεί
να
βρούμε τώρα πως θα πρέπει να δουλέψουμε πολύ σκληρά για να
αποκτήσουμε
φίλους - και πως ακόμα και έτσι, οι φίλοι μας
παραμένουν
ελάχιστοι.
- Οπου έχουμε πραγματικά κάποια συνεισφορά στην
κοινοτητά
μας,
αλλά με το κίνητρο της απόκτησης καλής φήμης και όχι με την
αληθινή
επιθυμία να γίνουμε κοινωνικοί, μπορεί να υποβαλλόμαστε
τώρα
σε ανησυχίες και πιέσεις που αντικατροπτίζουν την υπέρμετρη
αγωνία
μας σχετικά με το τι σκέφτονται οι άλλοι για εμάς. Ετσι
μπορεί
να είμαστε επιρρεπείς στην διστακτικότητα και στην
αμηχανία
μέσα σε ομάδες εξαιτίας του φόβου μήπως "κάνουμε κάτι
λάθος"
ή του φόβου μήπως απομονωθούμε και γίνουμε περίγελο. Σαν
κατάληξη
τείνουμε να αποφεύγουμε τις ομαδικές δραστηριότητες, και
να
δοκιμάζουμε την απογοήτευση εξαιτίας της αποφράξεως αυτής της
ζωτικής
διεξόδου της ανθρώπινης ζωής. Σημειώστε, ωστόσο, πως
μπορεί
να προσκολληθούμε σε μεγαλύτερους στην ηλικία φίλους των
οποίων
η ωριμότητα μάς κάνει να αισθανόμαστε λιγότερο αμήχανοι.
Οπου
εμμένουμε στην κοινωνική ανάμειξη μπορεί να βρούμε τους
εαυτούς
μας επιρρεπείς στην ανησυχία σχετικά με την κοινωνική μας
στάθμη
(και σε παθήσεις που συσχετίζονται με το άγχος) ή στην
υπερβολική
κοινωνική δέσμευση και έτσι στην εξάντληση και στην
υπερένταση.
Η πρόκληση: για το 2013
1. Να
μελετήσουμε τον βαθμό στον οποίο επαναλαμβάνουμε αρνητικές
μορφές
της προηγούμενης ζωής.
2. Να
αναλάβουμε την προσωπική ευθύνη για τις δυσκολίες που
μπορεί
να αντιμετωπίζουμε από απόψεως συμμετοχής σε ομάδες ή
έλλειψης
φίλων.
3. Να
αναρωτηθούμε κατά πόσο πληρούμε την υποχρέωσή μας να
παίξουμε
τον ρόλο μας στην κοινότητα. Να αναρωτηθούμε επιπλέον αν
η
αίσθηση της υποχρέωσής μας (αν υπάρχει) απορρέει από αληθινή
εσωτερική
πίστη ή απλά κυβερνάται από την ανάγκη για κοινωνικο
σεβασμό
και θέση.
Κάποια μορφή τακτικής δεσμεύσεως σε μια
ομάδα ή κλαμπ, ή
εργασίας
στη τοπική κοινότητα θα μας βοηθήσει προς τους σκοπούς
μας.
Οι Αιγοκεροι για το 2013, μπορει να μελετησουν τις Καρμικες μοιρες των οψεων του γενεθλιου ωροσκοπιου τους ( συνοδου, εξαγωνου, τετραγωνου, τριγωνου, αντιθεσης) συμφωνα με τον ακολουθο πινακα.Οι μοιρες εχουν σαν αρχη την μηδενικη του Κριου.Ετσι η 80 μοιρα ειναι η 20 μοιρα των Διδυμων, η 192 μοιρα η 12 του Ζυγου, η 336 η 6 μοιρα των Ιχθυων κ.λ.π
Οι καρμικες μοιρες μπορει να ενεργοποιηθούν ειτε απο το γενεθλιο, ειτε απο διελευσεις, ειτε απο προοδους.
Σας ευχομαι καλα καρμικα ταξιδια, μεσω του ατομικου σας ωροσκοπιου.
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΟΡΩΝΑΚΗΣ
0 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΗΛΙΟΣ-ΣΕΛΗΝΗ
0 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΗΛΙΟΣ-ΕΡΜΗΣ
0 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΗΛΙΟΣ-ΑΦΡΟΔΙΤΗ
0 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΗΛΙΟΣ-ΑΡΗΣ
0 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΗΛΙΟΣ-ΔΙΑΣ
0 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΗΛΙΟΣ-ΚΡΟΝΟΣ
0 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΗΛΙΟΣ-ΟΥΡΑΝΟΣ
0 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΗΛΙΟΣ-ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ
0 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΗΛΙΟΣ-ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ
80 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΣΕΛΗΝΗ-ΕΡΜΗΣ
120 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΣΕΛΗΝΗ-ΑΦΡΟΔΙΤΗ
320 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΣΕΛΗΝΗ-ΑΡΗΣ
200 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΣΕΛΗΝΗ-ΔΙΑΣ
80 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΣΕΛΗΝΗ-ΚΡΟΝΟΣ
160 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΣΕΛΗΝΗ-ΟΥΡΑΝΟΣ
240 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΣΕΛΗΝΗ-ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ
320 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΣΕΛΗΝΗ-ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ
48 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΕΡΜΗΣ-ΑΦΡΟΔΙΤΗ
248 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΕΡΜΗΣ-ΑΡΗΣ
344 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΕΡΜΗΣ-ΔΙΑΣ
224 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΕΡΜΗΣ-ΚΡΟΝΟΣ
232 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΕΡΜΗΣ-ΟΥΡΑΝΟΣ
240 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΕΡΜΗΣ-ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ
104 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΕΡΜΗΣ-ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ
192 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ-ΑΡΗΣ
336 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ-ΔΙΑΣ
336 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ-ΚΡΟΝΟΣ
168 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ-ΟΥΡΑΝΟΣ
0 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ-ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ
336 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ-ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ
296 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΑΡΗΣ-ΔΙΑΣ
176 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΑΡΗΣ-ΚΡΟΝΟΣ
208 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΑΡΗΣ-ΟΥΡΑΝΟΣ
240 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΑΡΗΣ-ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ
56 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΑΡΗΣ-ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ
128 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΔΙΑΣ-ΚΡΟΝΟΣ
184 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΔΙΑΣ-ΟΥΡΑΝΟΣ
240 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΔΙΑΣ-ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ
8 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΔΙΑΣ-ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ
304 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΚΡΟΝΟΣ-ΟΥΡΑΝΟΣ
240 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΚΡΟΝΟΣ-ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ
248 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΚΡΟΝΟΣ-ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ
120 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΟΥΡΑΝΟΣ-ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ
64 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΟΥΡΑΝΟΣ-ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ
240 ΚΑΡΜΙΚΗ ΜΟΙΡΑ-ΟΨΕΩΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ-ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου