4.6.12

Ο κυριος Τσιπρας μας δινει τον Ωροσκοπο του

Πρόλογος
Θέλω να δηλώσω ότι ποτέ δεν έχω πάει σαν οπαδός ή ψηφοφόρος σε συγκέντρωση του Συνασπισμού, και σε ομιλία του κ Τσιπρα. Τον είδα πρώτη φορά από κοντά στην συνέντευξη που έδωσε στους δυο δημοσιογράφους της «Καθημερινής».
Θέλω να σας εξομολογηθώ ότι το δίλημμα για μένα ήταν μεγάλο. Και κύριος το πόσο αντικειμενικός μπορεί να είμαι γι’ αυτό επέλεξα την «ασφάλεια» του αστρολογικού προγράμματος που θα δείτε παρακάτω σε εικόνες. Επειδή όμως κανένα αστρολογικό πρόγραμμα δεν έχει την μιλιά, του αστρολόγου προηγείται μια αστρολογική μου εκτίμηση για τις σημαντικές στιγμές που ζούμε στην Ελλάδα στο «καταστροφικό έτος 2012».
___
Με χαρά σας δημοσιεύω κατά αποκλειστικότητα τον Αστρολογικό χάρτη και το ωροσκόπιο του Αλέξη Τσίπρα. Θα ήθελα και άλλοι πολιτικοί ηγέτες, έλληνες, να απαντούσαν με την ευκολία που είπε την ώρα γέννησης του ο κος Τσίπρας. Και η ώρα που ακολουθεί είναι η μέση ώρα, στο περιθώριο της μιας ώρας που μου είπε. Αναφέρθηκε, πως είχε ρωτήσει παλιότερα την μητέρα του, και ο ίδιος μου τόνισε τη διάφορα για π.μ. ή μ.μ. Συγκεκριμένα, στο «διάλειμμα» της συνέντευξης οι φίλοι δημοσιογράφοι μου θύμισαν, χαριτολογώντας, να μη ξεχάσω να τον ρωτήσω αυτό το οποίο ήθελα - είχε προηγηθεί κουβέντα πριν για το αν θα μπορούσα ή αν έβρισκα χρόνο να τον ρωτήσω σχετικά με τα «ενδιαφέροντα μου». Πρώτα από περιέργεια πιστεύω, ο κ Τσίπρας, με χαρά ανταποκρίθηκε, και μεγάλη έκπληξη για μένα, στην αποκλειστικότητα που του ζήτησα, όταν τον ρώτησα για το «προσωπικό του δεδομένο». Του εξήγησα με απλό τρόπο την λειτουργία της αστρολογίας και το πώς λειτουργούν οι άνθρωποι, σε μια πρόταση και παράδειγμα. Ήταν θετικός σε ότι βγει σαν συμπέρασμα, είτε αρνητικό είτε θετικό. Και δεσμεύτηκα να κοινοποιήσω την αστρολογική μου άποψη.
Και επειδή ένα στρατιωτικό ρητό λεει: ότι Στρατός λεόντων κυβερνώμενος από λαγό ηττάται, αλλά Στρατός λαγών κυβερνώμενο από λέοντα Νικά.
Η σύγκριση θα γίνει μόνο μεταξύ προσωπικοτήτων.
___
Επειδή η αστρολογική τεχνική είναι και η εκμάθηση του ανθρώπου, οι αλήθειες που θέλει, που επιθυμεί και ονειρεύεται, τόσο για το ίδιο το άτομο όσο και για κοινωνικό περιβάλλων που τον περιβάλει, αποφάσισα να συμπεριλάβω και την γενέθλια ανάλυση του, όσο μπορούσα, πιο αντικειμενικά. Και για να μην πέσω στην «παγίδα της υποκειμενικότητας μου», επέλεξα την ασφάλεια ενός από των πιο φημισμένων αστρολογικών προγραμμάτων στον κόσμο, και σε μοναδική ελληνική απόδοση με δικά μου κατοχυρωμένα κείμενα στην ελληνική γλώσσα.Η συνεχεια εδω 

 Οι ομιλίες του Α' Συνεδρίου "Πάμε Αστρολογία"

Δεν υπάρχουν σχόλια: