25.4.12

Ψαρο-καφεμαντεια και τα μυαλα στα καγκελα

Πρωτη δημοσιευση 9.7.2007

Εκεινη την ιερη στιγμη του μεσημεριατικου καφε, αμερικανικος τριπλα φιλταρισμενος, χτυπα το τηλεφωνο. Η φιλη μου η Πιτσα, γνωστη σαν χαι-τεκ μαγισσα, με διαταζει με την υδροχοιστικη φωνη της να ανοιξω την τηλεοραση να δω μια ενδιαφερουσα (ξερω τιποτε ξανθιες, αποτελεσμα χημειας και όχι συνουσιας, συνηθως παρακολουθει) ειδηση. Ανοιγω και τι να δω. Μια κυρια, εξηγουσε πως λεει το μελλον με το ψαρι. Χριστε και Παναγια μου και πριν τελειωσω την σκεψη μου, ερχεται καπακι η εξηγηση (παρακαλουνται οι αναγνωστες της στηλης να καθονται γερα, γιατι καμμια ευθυνη δεν φερω για τις παραπλευρες απωλειες, αλλωστε οι ασφαλιστικες εταιρειες δεν καλυπτουν τετοια ατυχηματα). Ο πελατης πινει τον ελληνικο καφεδακι του και μετα η ψαρα-καφεντζου (νεα εισαγωγη στο λεξικο Μπαμπινιωτη)ριχνει το κατακαθι του καφε πανω σε ένα γυαλινο δοχειο, σχηματος ψαριου, και λεει το μελλον του πελατη. Οπως εξηγει η κυρια (αποφοιτος του ΙΕΚ όλα τα σφαζω όλα τα μαχαιρωνω, διπλωμα αναγνωρισμενο από την ΑΣΚ, Ανωτερα Σχολη Κρεοπολων) αυτό γινεται γιατι τα μορια του καφε νοιωθουν αβολα στο μικρο φλυτζανι και συμφωνα με τον Γιουγκ, η καταπιεσμενη συγχρονικοτητα δεν μπορει να δωσει το 100% του εσσομενου (να και το αρχαιοελληνικο δρωμενο, υποπτευομαι ότι ειναι οπαδος των αρχαιοελληνιστων) παρα μοναχα το 33. 89% (η ακριβεια είναι το χαρακτηριστικο των επιστημονων). Ετσι η κυρια ψαρο-καφετζου (καμμια σχεση με την πανουργα Βασιλειαδου στην σκετη κινηματογραφικη Καφετζου, ο Πλουτωνας στον τοξοτη εκανε αυτή την μεταλλαξη)απλωνει την καταπιεσμενη συγχρονικοτητα στο γυαλινο δοχειο σχηματος ψαριου (δεν προσδιοριζει το ειδος του ψαριου, αλλα σε μια μικρη συνεντευξη δεν αποκαλυπτει όλα τα μυστικα της) και ετσι τα εσσομενα εχουν χωρο να κινηθουν και να δωσουν τα αποτελεσματα . Την ακριβεια των προβλεψεων της μπορουν να το επιβεβαιωσουν επωνυμοι και πολιτικοι (αυτοι τωρα τελευταια εχουν γινει μαιντανος και κολλανε παντου, ας προσεχουν που πανε και τι λεει ο στομας τους. Ελεος πλεον όχι για τους πολιτικους αλλα για την ριμαδα την Πολιτικη, παλι ξυπνησε το αριστερο παρελθον μου).

Πριν συνελθω από το πολιτισμικο σοκ, μονο στην Ελλαδα γινονται αυτά, ντριναρει το τηλεφωνο. Η Πιτσα ζητα την γνωμη μου, για την σπουδαια ψαρο-καφετζου, αποφοιτος της ΑΣΚ. Σιωπη και από τις δυο μεριες. Πινω μονορουφι το μισο φλυτζανι καφε, αναβω και μια Ποταμια (για τους ασχετους είναι ελληνικα πουρα) και λεω την μαυρη μου αμαρτια στην Πιτσα. Ως γνωστον χρυση μου, εχω ωροσκοπο ψαρια, αλλα ο ριμαδης ο πρωτος εκτινεται σε ολο τον κριο και 5 μοιρες του ταυρου, συμβαινουν και αυτά στο θεικο κορμι μου, μπορω να κανω ψαρο-καφεμαντεια?Κουτο μου λεει η Πιτσα, μη ξεχναμε χαι-τεκ μαγισσα, τα πραγματα είναι απλα και ενας κρυος ιδρωτας κυριευει το κορμι μου, γιατι θα ακουσω παλι τις υδροχοιστικες (ηλιος-ερμη-ουρανος συνοδος στον υδροχοο) ερμηνειες της. Στο γυαλινο ψαρακι, θα βαλεις δυο ποδια. Το ένα ποδαρακι θα είναι κριαρακι και το άλλο ταυρακι. Δεν σε πιανω Πιτσα, με το συμπαθειο, μπορει να φταιει και εκεινο το φρικασε που εφαγα, μετα θελω και θεικη κορμαρα, τρομαρα μου. Σκεψου λιγο αστρολογικα και εκει με ζωνουν τα μαυρα (κιτρινα, πρασινα δεν εχει και μεγαλη σημασια) φιδια. Για δυο λογους ερχονται οι ανθρωποι και δη οι ανδρες στις καφετζουδες. Ο ενας λογος είναι ο εγωισμος (διαβαζε κριος) και ο άλλος τα φραγκα (διαβαζε ταυρος). Ειδες πως μπορει να δεσει το ωροσκοπιου σου με την ψαρο-καφεμαντεια (πραγματι υδροχοιστικη εξηγηση και εγω τωρα τελευταια θελω μια ανανεωση της διακοσμισης της αυρας μου, ατιμες αυτές οι εκλειψεις).

Κλεισε το στομα σου, μου λεει η Πιτσα (ξεχασα να σας πω, ότι με την Πιτσα, μιλαμε μεσω βιντεο-τηλεφωνου, μεσα στην τεχνολογια η τρελλη υδροχοα, πληρωνω ένα καρο ευρωπουλα, αλλα μου φτιαχνει την ψυχολογια, ειδικα όταν ειμαι νταουνισμενη).

Και εκει που ημουν ετοιμη να κλεισω το τηλεφωνο, η Πιτσα μου πεταει και μια παραλλαγη της μεθοεδου, με βαση τα 4 αστρολογικα στοιχεια. Σαν χαι-τεκ μαγισσα, συμφωνα μα τις κακιες σου, θα καλυπτω το γυαλινο ψαρακι, με ένα άλλο αδιαφανες ψαρακι (κατι σαν καπακι), θα λεω στους πελατες να σκεπτονται εντονα την ερωτηση τους και να θετουν τα χερια τους πανω στο καπακι (γυαλινο ψαρι αδιαφανες, για να ειμαστε και ακριβεις στις περιγραφες μας). Τα ματια μου πηγαν να πεταχθουν, γατα η υδροχοα το περνει ειδηση και μου λεει, ότι τωρα τελευταια, λογω εκλειψεων εχω ένα αρνητικο ισοζυγιο νοημοσυνης (που παει και βρισκει τετοιες παρομοιωσεις δεν ξερω, το ερευνω, και όταν μαθω θα σας το πω). Η εξηγηση, κατά την Πιτσαρικη εκδοχη της επιστημης, του αλογου και του παραλογου, είναι η ακολουθη (επαναλαμβανω, ότι ατυχηματα, από εξηγησεις πιασαρικες και πιτσαρικες, δεν καλυπτονται από τα ασφαλιστικα ταμεια, το μονο νοσοκομειο που μπορει να μας δεχτει είναι το τρελλαδικο).

Το κατακαθι του καφε (στοιχειο της γης) εχει μεγαλη περιεκτικοτητα σε υγρα (στοιχειο του νερου)Με την τοποθετηση του καπακιου στο δοχειο, κανουμε μια κορεσμενη ατμοσφαιρα και ετσι τα υγρα διαχεονται σε ολη την κατω επιφανεια του καπακιου. Παραλληλα η εντονη σκεψη (στοιχειο του αερα) σε συνδιασμο με τα υψηλα βαρομετρικα των επιθυμιων μας (στοιχειο της φωτιας) κανουν τα μορια των υγρων, στην κατω επιφανεια του καπακιου, να δονουνται σε συχνοτητες περα της επιστημης (κλασσικη θερμοδυναμικη για τους επιστημονικιζοντες) με αποτελεσμα να πεφτουν στην επιφανεια του ψαρο-γαλιου με το κατακαθι. Εκει σχηματιζονται δυνες υγρων (κλασσικη υδρομηχανικη με στοιχεια χαοτικων χρονοσειρων) που σκαβουν την γη ποτισμενη με καφε, αλλα ρομπρουστα και αραμπια (ποικιλιες καφε για τους ασχετους). Αποτελεσμα αυτων των διεργασιων είναι ο σχηματισμος διαφορων σχηματων, από κλασσικα γεωμετρικα σχηματα μεχρι φρακταλς, και εδώ πλεον φαινεται η αξια και οι γνωσεις του ψαρο-καφετζη να ερνηνευει τα εσσομενα.

Κλεισε το στομα σου βλαμενη, ακουγεται η νευριασμενη φωνη της Πιτσας, που καταλαβε ότι εγω δεν ειμαι για υψηλη επιστημη, παρα μονο για θεωριες τυπου Λιακοπουλου. Υπακουω σαν μικρο παιδι (κενος ο τεταρτος οικος μου, σινφφφφ).
Και κλεινω όχι το στομα μου αλλα το χαι-τεκ βιντεο-τηλεφωνο.

Ξυπνησα βραδυ, από τις φωνες των φιλων του γιου μου. Ειχα πεσει σε βαθυ, βαθυτερος ληθαργος δεν γινεται, επιπεδου δελτα λενε πο προφεσοροι, από τις εξηγησεις δρασης της ψαρο-καφεμαντειας. Εσπασα και το βιντεο-τηλεφωνο και ας μου κοψει και η Πιτσα την καλημερα (αυτή πληρωσε την συσκευη και εγω τα τελη, μαυρη η ωρα που η τεχνολογια μας εφερε κοντα. αντε γιατι θα τα ακουσει και ο Βασιλακης ο Πορτας, κατά κοσμον Bill Gates) σκασιλα μου, σκορδοκαιλα μου. Αυριο θα θελει παλι μαθηματα αστρολογιας για την εξηγηση του φαινομενου του θερμοκηπιου. Της το φυλαω όμως (τσαμπα εχουμε καποιους πλανητες στο σκορπιο και τον 8 ιοκο). Καψε χρυση σου τα 7 από τα 8 τσεροκι που εχεις και η εξηγηση είναι απλη (αμαν ο κρονος μου ειπε την αληθεια και ξεχνιαστος τωρα κανει καμακι στην σεληνη, που βρισκεται ακριβως απενατι του, μονο 180 μοιρες τους χωριζουν, αντε και κουφετα παιδια).

Η φιλη σας

Ουρανιτσα η Οφιουχος


Δεν υπάρχουν σχόλια: