18.7.11

Ενα γραμμα απο τον Jerry Βrignone

ενα γραμμα απο τον Jerry,

Στις 12 Ιουλίου 2011 11:17 μ.μ., ο χρήστης jerry brignone <jbrignone@hotmail.com> έγραψε:

Αγαπητέ Γιάννη,

Όπως σου είπα, είχα πολλά προβλήματα με το χρόνο μου και μόλις τώρα μπόρεσα να διαβάσω θα άρθρα που μου είχες στείλει. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ γι'αυτά, γιατί μπόρεσα να έχω ένα πανόραμα των διάφορων τρόπων ερμηνείας των αστρολόγων που γράφουν σε astrology.gr

Μου φαινόταν πολύ ενδιαφέρον που θίξουν θέματα κοινωνικής αστρολογίας, όπως την ιστορία της Ελλάδος και διεθνή, το αεροπορικό ατύχημα, σεισμούς, το θέμα του  Fukoshima, κτλ. Είδα καλή αστρολογία σε δράση, και βέβαια είναι μεγάλη χαρά να τα βλέπω ελληνικά. Δεν αισθάνομαι με αρκετή αρχή για να εκφράσω αυτό με το οποίο θα μπορούσα να διαφωνήσω ή να κριτικάρω το καθένα, γιατί εν πάσει περιπτώσει καμιά φορά είναι μόνο ζήτημα γούστου (π.χ., δεν αισθάνομαι άνετος με τους υποθετικούς πλανήτες τις ουράνιαν αστρολογίας και δεν είδα να προσδιορίζουν τις έφουρες επιρροής / ενοχή των midpoints, που θα ήτανε επιθυμητός). Μάλλον, το πιο σημαντικό μου φαίνεται είναι ότι υπάρχει ένας μέρος (και ελπίζω να μην είναι το μόνο) στην Ελλάδα όπου ο κόσμος μπορεί να έχει επαφή με μια αστρολογία πιο σημαντική από τη σκέτη πρόβλεψη για τα ζώδια. Θα ήτανε τόσο ωραίο ότι μερικά άρθρα θα ήτανε μεταφρασμένα στα αγγλικά, έτσι η διεθνής κοινότητα και θα μπορούσε να ξέρει ό,τι κάνετε στην Ελλάδα. 

Σ'ευχαριστώ και πάλι για τη φιλοξενία σου στην επίσκεψή μου και την δυνατότητα να γνωρίζω τόσο συμπαθητικούς συναδέλφους. Εύχομαι να συνεχίζετε να δουλεύετε με τον ίδιο ενθουσιασμό και που η αστρολογική ελληνική κοινότητα να μπορέσει να συνεχίσει να μεγαλώνει χάρη σ'αυτή τη δουλειά. Λυπάμαι να μην έχω καλό επίπεδο ελληνικής για να σας στείλω κάποιο άρθρο. Αλλά αν νομίζετε ότι κάποια φορά θα μπορούσα να είμαι χρήσιμος σε κάτι, σας παρακαλώ να μου το πείτε, εύχομαι που να μπορέσω να συνεργάζομαι.

Με θερμούς χαιρετισμούς,

Τζέρυ

Δεν υπάρχουν σχόλια: