29.12.09

Μια συνέντευξη της Κ. Μπήλιου στην espresso των Χριστουγέννων

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΑΣΤΡΟΛΟΓΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΜΠΑΡΔΟΠΟΥΛΟΥ ASTROPRO


"Το ήξερα ότι θα είναι δύσκολη χρονιά για τη Μενεγάκη" Αση Μπήλιου: 25.12.2009

όσοι θέλετε διαβάστε και εδώ!


Είναι κατά κοινή ομολογία η αστρολόγος που κάνει τους τηλεθεατές της να νομίζουν ότι μιλάει για τον καθένα ξεχωριστά. Η Αση Μπήλιου αποκαλύπτει στην «Espresso της Κυριακής» το μυστικό της επιτυχίας ενός αστρολόγου, αναφέρεται στα νούμερα τηλεθέασης της Ελένης Μενεγάκη και μάλιστα μας πληροφορεί πως για να «διαβάζει» το μέλλον του «Καφέ με την Ελένη» έχει καταρτίσει ξεχωριστούς αστρολογικούς χάρτες, έναν για την παρουσιάστρια, έναν για την ίδια την εκπομπή και έναν για το κανάλι!

- Σου στέλνουν πολλά μηνύματα λέγοντας πως είσαι έγκυρη. Πολλοί χιλιάδες Κριοί όμως δεν μπορεί να είναι ίδιοι μεταξύ τους. Ποιο είναι το μυστικό που σε διαφοροποιεί από τους άλλους αστρολόγους;
Τα ζώδια αφορούν ένα μεγάλο κομμάτι του χαρακτήρα μας που είναι κοινό. Θεωρώ ότι σε ένα βαθμό ένας Κριός μπορεί να βιώνει παρόμοιες καταστάσεις με κάποιον άλλον. Βέβαια, αυτό που λέω έχει να κάνει με κάτι πιο γενικό. Αν πας να κάνεις μια πολύ συγκεκριμένη πρόβλεψη νομίζω ότι έχεις χάσει το παιχνίδι. Αυτό που μπορείς να περιγράψεις είναι το πώς είναι η ημέρα σε επίπεδο ψυχολογικό για τον άλλον. Αυτός είναι ο λόγος που με παρακολουθεί ο κόσμος.
- Οι αστρολόγοι που γνωρίζουν τις όψεις των πλανητών έχουν τη δυνατότητα να μην αποτύχουν ποτέ;
Ενας αστρολόγος μπορεί να κάνει λάθος εκτίμηση, όπως μπορεί να κάνει ένας επιτυχημένος γιατρός ή νομικός ή οποιοσδήποτε. Οσον αφορά τις προβλέψεις που κάνουμε για τον ίδιο μας τον εαυτό, εκεί το ποσοστό του λάθους μπορεί να είναι μεγαλύτερο επειδή δεν είσαι αντικειμενικός. Προσπαθώ όμως να είμαι αντικειμενική.
- Πώς αντιμετωπίζεις τους ανθρώπους που σε πλησιάζουν μόνο για να τους πεις το ζώδιό τους;
Κάποιες φορές με κουράζει όταν με ρωτούν μόνο για τα άστρα, αλλά εξαρτάται πώς σε πλησιάζει ο άλλος. Υπάρχουυν άνθρωποι που είναι αγενείς. Δεν λένε καν καλημέρα. Είναι 8.00 το πρωί, δεν έχω πιει καφέ και απλώς με ρωτούν τι λένε τα άστρα. Ευτυχώς οι πραγματικοί μου φίλοι δεν με ταλαιπωρούν. Θα με ρωτήσουν μόνον εάν είναι μεγάλη ανάγκη.
- Αν σε έβαζαν να διαλέξεις ανάμεσα στην Ελένη Μενεγάκη και την εκπομπή σου, τι θα επέλεγες;
Είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Στο πρωινό η αστρολογία είναι μία ενότητα μιας ολόκληρης εκπομπής. Το «Star system» είναι κάτι δικό μου. Αν έπρεπε λοιπόν να αποφασίσω κάτι από τα δύο, φυσικά θα επέλεγα την εκπομπή μου. Είναι το... παιδί μου.
- Τι άλλαξε και σου λένε όλοι ότι ξαφνικά δείχνεις το χιούμορ σου;
Είχα χιούμορ από τότε που ήμουν παιδί. Ημουν πάντα η χαρά της ζωής όπου ένιωθα οικεία και εξακολουθώ να είμαι όταν νιώθω έτσι. Οταν πήγα στην Ελένη δεν μπορούσα από την αρχή, μη γνωρίζοντας κανέναν, να παίζω… σφαλιάρες. Με τον καιρό εξοικειώθηκα αλλά και η Ελένη ήταν πιο ανοιχτή.
- Το περασμένο καλοκαίρι είχες συζητήσει με την Ελένη για το πώς θα πάει η εκπομπή φέτος από αστρολογικής άποψης;
Από τον Μάιο είχα την αίσθηση ότι θα ήταν μια δύσκολη χρονιά για μας. Το είχα συζητήσει με την Ελένη. Ωστόσο, δεν σημαίνει ότι παραιτούμαστε και δεν κάνουμε προσπάθειες ή ότι θα μας χαλάσει το κέφι. Οπως τα βγάλαμε πέρα στα εύκολα, θα τα βγάλουμε και στα δύσκολα. Η Ελένη δεν μάσησε ποτέ.
- Τώρα τι βλέπεις; Είναι μια σεζόν που θα είναι αρκετά δύσκολη;
Θα έχει πολύ ανταγωνισμό. Η Ελένη όμως δεν θα κριθεί ούτε για τους τρεις μήνες ούτε για τη σεζόν. Κρίνεται τόσα χρόνια.
- Ποιον αστρολογικό χάρτη κοιτάς για να δεις το μέλλον της εκπομπής;
Υπάρχει χάρτης της εκπομπής, ωστόσο, επειδή η εκπομπή είναι η παρουσιάστρια, φυσικά κοιτάω αυτόν της Ελένης, μετά της εκπομπής και μετά του καναλιού και όλων των ενδιαφερομένων.
- Σε μεσημεριανές εκπομπές έχουν βγει αστρολόγοι και είπαν πως η Ελένη θα ανέβει σε τηλεθέαση από τον καινούργιο χρόνο;
Δεν ξέρω κάθε αστρολόγος πώς δουλεύει. Χωρίς να θέλω να μειώσω τους άλλους αστρολόγους, πολλές φορές προκειμένου να γλιτώσουν τις ερωτήσεις, τη δύσκολη θέση όπου προφανώς βρίσκονται, μπορούν να πουν κάτι γενικό. Για παράδειγμα, η Ελένη είναι Σκορπιός, άρα, θα γίνει αυτό. Εγώ δεν βγαίνω να μιλήσω για κανέναν αν δεν γνωρίζω τον χάρτη του. Αυτοί που ισχυρίζονται ότι θα ανέβει η εκπομπή, δεν ξέρω τι βλέπουν.

Κάθε καθώς πρέπει Σ.Τ. πρέπει να περιλαμβάνει και τα προσωπικά του παρουσιαζόμενου

«Εχω σχέση 17 χρόνια αλλά δεν ονειρεύτηκα ποτέ τον εαυτό μου με νυφικό»
Εκτός της πολλής δουλειάς, η Αση Μπήλιου αφιερώνει χρόνο και στον άνθρωπό της, τον Δημήτρη, με τον οποίο βιώνει 17 χρόνια τη σχέση Ταύρου με Τοξότη, και μας λέει γιατί δεν προτίθεται να ντυθεί νυφούλα.
- Τι έκανες προτού ασχοληθείς με την τηλεόραση;
Εχω σπουδάσει γαλλική φιλολογία. Εχω διδάξει μάλιστα σε παιδιά. Μετά ασχολήθηκα με το ραδιόφωνο. Εκανα εκπομπές στο ραδιόφωνο και ήμουν στις δημόσιες σχέσεις ξένου ρεπερτορίου δισκογραφικών εταιρειών. Ημουν δεκαπέντε χρόνια στο ραδιόφωνο και ενώ νόμιζα ότι αυτό είναι που πρέπει να κάνω, ήρθαν έτσι τα πράγματα που αυτό τελείωσε και έτσι μεταπήδησα στην αστρολογία. Μέχρι τότε τα ζώδια ήταν το χόμπι μου. Επεσα με τα μούτρα στο χόμπι προκειμένου να μάθω γιατί τα επαγγελματικά μου δεν πήγαιναν καλά.
- Πώς ήρθε η τηλεόραση;
Εγώ δεν επιδίωξα να γίνω γνωστή και να μπω στην τηλεόραση. Εγινε πολύ ξαφνικά. Μου έκαναν μια πρόταση να περάσω από κάστινγκ. Ηρθε συγκεκριμένα από τη Μαρία Μπακοδήμου το 2001 για το πρωινό του MEGA. Τη γνώριζα τη Μαρία από τα περιοδικά όπου δούλευα. Τότε είχα δει στο ωροσκόπιό μου ότι είχα μια ευκαιρία στα επαγγελματικά μου και το ρίσκαρα.
- Φανταζόσουν τον εαυτό σου πασίγνωστη αστρολόγο με εκπομπή και βιβλία;
Δεν μου περνούσε από το μυαλό όλο αυτό το πράγμα. Νιώθω περήφανη που κατάφερα να κάνω αυτά γιατί βοήθειες δεν υπήρχαν στη ζωή μου. Ο,τι έκανα το έκανα μόνη μου. Απλώς σε κάθε δύσκολη στιγμή -σχεδόν διά μαγείας- κάποιος βρισκόταν να με βγάλει από τη δύσκολη θέση.
- Αναφέρεσαι συχνά στην εκπομπή στον σύντροφό σου. Θα τον παντρευτείς;
Εχω σχέση 17 χρόνια. Είμαι σταθερή. Δεν νομίζω όμως ότι θα παντρευτώ ποτέ. Δεν με ενδιαφέρει ως διαδικασία. Είμαι Τοξότης και μου αρκεί η συμβίωση. Δεν ονειρεύτηκα ποτέ τον εαυτό μου με νυφικό. Μου φαίνεται κάτι ξένο.
- Σου έχει κάνει πρόταση γάμου;
Μου έκανε πρόταση από την πρώτη ημέρα που ήμασταν μαζί. Είναι Ταύρος και ευτυχώς μοιραζόμαστε κοινές αντιλήψεις και πεποιθήσεις.
από την ΕΒΕΛΙΝΑ ΝΥΚΤΑ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ωραιο το αστρολογικο poul-mour (υλαω μουρη) αλλα ειναι καλο για την κυρια Θεκλα που φτιαχνει μελομακαρονα για την εγγονη της. Η Ελενη Μενεγακη ξερει αστρολογια που αν εκανε εκπομπη θα την ειχε την Ασυ ουτε για βοηθο παραγωγης.

Τωρα για το καστινγκ με τα κιλα που εχει ειναι μαλλον σαν τις αντικειμενικες προσληψεις γραμματεων που εκανε ο Γιωργακης

Ακης