26.12.09

Τι κοινο εχουν η Αση Μπηλιου και η Πετρουλα

Σημερα πηγα στο περιπτερο για τσιγαρα.Ο κυριος Κωστας,ο περιπτερας,μου εκανε μια ερωτηση.Τι κοινο εχουν η Αση Μπηλιου και η Πετρουλα?Ειδε την απορια μου και μου εδωσε την λυση.Και οι δυο κυκλοφορουν στα περιπτερα.Μου εδειξε το αστρολογικο ημερολογιο της Αση Μπηλιου,τιμη 9.90 ευρωπουλα και το γυμνο ημερολογιο της Πετρουλας,μονο 13 ευρωπουλα.Το ημερολογιο της Αση Μπηλιου κυκλοφορει και στα βιβλιοπωλεια,αλλα μαλλον δεν πουλαει.Ετσι οι εκδοσεις Λυμπερη αποφασισαν να το κυκλοφορησουν και στα περιπτερα,που ειναι και ο φυσικος χωρος του αναγνωστικου κοινου της κυριας Μπηλιου.Το ημερολογιο δεν εχει κατι το ξεχωριστο,απο τα αστρολογικα περιοδικα,με τις προβλεψεις του 2010.Ουτε με σφαιρες τα 10 ευρωπουλα...για κοινοτυπα πραγματα.Ετσι ειναι οι απαρχτες στο αστρολογικο τυπο....

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πετρουλα και ξερο ψωμι. Το ποιο σουρεαλ θα ηταν η ασυ στην θεση της πετρουλας και η πετρουλα στην θεση της ασυς

magika de spell είπε...

Είστε κορόϊδα βρε. Την αστρολόγα που ανακάλυψα εγώ εχθές το βράδυ στο Dtv δεν την αλλάζω με τίποτα !!! Λέει τα ζώδια όπως η Πετρούλα τον καιρό (αισθησιακά) και θα την βλέπω κάθε βράδυ μετά την Πετρούλα για να έχω όλο το πακέτο των προβλέψεων σε καιρό και τυχερά!!!
Άσε που πρέπει να ξέρω τι χρώματα θα φορέσω αύριο. Είναι και όμορφη (ανάλογα τα γούστα πάντα) όχι σαν τη χοντροκόλλα τη Μπήλιου!