22.11.09

Η Αση Μπιλιου για τον πλανητη Πλουτωνα

Για οσους δεν ειδαν την εκπομπη της Ασης Μπιλου για την επιδραση του πλανητη Πλουτωνα στα Ζωδια παραθετουμε μια περιληψη της εκπομπης....



.....τι ειπατε ασχετο το βιντεο,ε και αυτα που ειπε ασχετα ηταν.....αλλα μεσα απο μια σουρεαλιστικη γωνια ολα μπορουν να γινουν πραγματικοτητα,αν βεβαια πιστευεις στην δυναμικη του υποκρινομενου σαν φορεας αλλαγης του περιβαλλοντος...χωρου της αστρολογικης παιδικης χαρας της ελληνικης τηλεορασης....



γιατι ολα εχουν ενα κοινο παρανομαστη.....



.....γιαυτο μαγκες.....


...γιατι εχουμε και ενα καρμα...


Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Πρώτη εκτέλεση: Δήμητρα Γαλάνη

Πάρε με νύχτα, πάρε με
στων αστεριών το άρμα
να σεργιανίσω μια ψυχή
που τυραννάω καιρό

Στον κόσμο αυτό παιδεύτηκα
γιατί ήρθα μ' ένα κάρμα
το παραπέρα απ' τη ζωή
να μάθω ν' αγαπώ

Ατομική μου ενέργεια
κι ανάσα μου στα χείλη
την πρώτη ουσία, την αρχή,
σηκώστε με να δω

Όχι από περιέργεια,
μα δε χωράω στην ύλη
κι ετούτη η ψεύτρα η εποχή
την έχει για θεό

Δίνε μου, κόσμε, δίνε μου
το πιο θλιμμένο όπα
να στο γυρίσω μια στροφή
με σώμα ευγενικό

Κι αν είναι από το είναι μου
κι απ΄ την καρδιά που το 'πα
να γίνει η αγάπη προσευχή
και στάχτη το κακό

Ατομική μου ενέργεια
κι ανάσα μου στα χείλη
την πρώτη ουσία, την αρχή,
σηκώστε με να δω

Όχι από περιέργεια,
μα δε χωράω στην ύλη
κι ετούτη η ψεύτρα η εποχή
την έχει για θεό


Αντε βιβα μαγκες.....για κυκλοφορει και το μπεσελ....



ΤΕΛΟΣ?????!!!!!!

3 σχόλια:

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Άσε ... Άση....μπίλιες τον έκανες τον Πλούτωνα!

ΒΑΝΕΣΣΑ Η ΣΚΟΡΠΙΝΑ είπε...

Οι κούφιοι άνθρωποι είναι εδώ μεταπτυχιακοί στην επιστήμη της χειραγώγησης

Ν. Βαλαβάνη, Στην πόλη της μακριάς προσμονής

Ανώνυμος είπε...

Ρε την χοντρη την Αση Μπιλιου με το χαμογελο της αγελαδας εριξε κατι κοψιδια. Το αστειο ειναι οτι ολοι αυτοι οι ψευτοσοφιστικε τηλεσκουπιδιαρηδες των αστρων εχουν κατι απιστευτες προκαταληψεις ιδιαιτερα με το ζωδιο του Σκορπιου σε βαθμο κομπλεξ.