Από τον ΧΡΗΣΤΟ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗ mich@enet.gr,www.bavzer.blogspot.com
ΕΝΑΣ σύλλογος, που ακούει στο όνομα Trinitarian Bible Society, έχει ήδη παραγγείλει 100 διαφημιστικές αφίσες, που θα κολληθούν σε λεωφορεία του Λονδίνου από την ερχόμενη Δευτέρα και θα λένε την εξής φράση από τους Ψαλμούς: «The fool hath said in his heart, there is no God». (Σε ελεύθερη μετάφραση, «Ο ανόητος έχει πείσει την καρδιά του ότι δεν υπάρχει Θεός».) Σύμφωνα με την εφημερίδα «Ντέιλι Τέλεγκραφ», η καμπάνια αυτή στοίχισε περίπου 35.000 λίρες και θα περιλαμβάνει και δωρεάν Βίβλο σε όποιον επιβάτη τέτοιου «πιστού λεωφορείου», όπως το ονομάζουν, το ζητήσει.
ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, ενεργοποιείται και το Χριστιανικό Κόμμα της Αγγλίας, για να απαντήσει στη διαφήμιση των αθεϊστών. Ο αρχηγός του, αιδεσιμώτατος Τζορτζ Χάργκρηβς, ανακοίνωσε ότι θα τοποθετηθούν διαφημίσεις του κόμματός του σε άλλα 50 διώροφα λεωφορεία την ερχόμενη εβδομάδα. Οι διαφημίσεις αυτές θα λένε: «Υπάρχει σίγουρα Θεός. Γι' αυτό, γίνε μέλος του Χριστιανικού Κόμματος και απόλαυσε τη ζωή σου»!
ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ αυτό μπήκε ακόμη και ένας Ρώσος παρουσιαστής τηλεοπτικής εκπομπής, στο δορυφορικό κανάλι Russian Hour (Ρωσική Ωρα), ανακοινώνοντας ότι έδωσε λεφτά για να μπουν διαφημίσεις σε 25 λονδρέζικα λεωφορεία τον ερχόμενο Μάρτιο, που θα δείχνουν τη φωτογραφία ενός γραφικού μοναστηριού και θα έχουν από κάτω τη φράση: «Υπάρχει Θεός. Μη στενοχωριέσαι. Απόλαυσε τη ζωή σου»! Το δορυφορικό αυτό κανάλι έχει έδρα του το Λονδίνο. Ο διευθυντής του, Αλεξάντερ Κορόμπκο, δήλωσε ότι η εκστρατεία αυτή, για να πειστεί -λέει- ο κόσμος ότι υπάρχει Θεός, έχει την υποστήριξη της παντοδύναμης και πολύ πλούσιας Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ρωσίας.
ΥΠΑΡΧΕΙ στη Βρετανία και ένας όμιλος -από αυτούς που ονομάζουμε «think tanks»- που φέρει τον τίτλο «Ekklesia», και καταγίνεται με θέματα θρησκευτικά και κοινωνικά. Μέλος αυτού του ομίλου είναι ο Σάιμον Μπάρροου ο οποίος, σχολιάζοντας στην «Τέλεγραφ» όλες αυτές τις απίστευτες λονδρέζικες λεωφορειακές διαδρομές του υπαρκτού ή όχι Θεού, είπε: «Είναι ανόητο να πιστεύει κάποιος ότι τέτοιες καμπάνιες μπορεί να έχουν αποτέλεσμα. Μοιάζουν περισσότερο με πόλεμο θέσεων μεταξύ ομάδων που δεν θέλουν να φανεί ότι υποχωρούν. Για φανταστείτε, όμως, πόσο πιο ωραίο θα ήταν εάν οι χιλιάδες αυτές λίρες, που πετιούνται γι' αυτές τις διαφημίσεις, ξοδεύονταν για να βοηθηθούν άνθρωποι που βρίσκονται σε ανάγκη και για να επικρατήσει μεταξύ μας η κατανόηση και όχι το σλόγκαν».
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 06/02/2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου