14.7.08

ΤΑ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΤΗΣ ΛΙΤΣΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΕ 4 DVDs



Στον περιοδικο ΑΣΤΡΟΛΟΓΟΣ που κυκλοφορει η Λιτσα Πατερα προσφερει το πρωτο απο τα τεσσερα DVDs απο τα σεμιναρια αστρολογιας που εκανε καποτε,με αμοιβη,σε στενο κυκλο ακροατων.Αξιζει τον κοπο να δειτε την εισαγωγη του σεμιναριου της.Απο αυτην θα καταλαβετε αν ξερει αστρολογια η οχι.Η γνωμη μου ειναι οτι δεν ξερει σοβαρη αστρολογια αλλα μονο για τον πρωινο καφε κανει.Τι θελει ο Θεος στην αστρολογια δεν ξερω.Δεν θα εχει αδικο η εκκλησια να τα βαλει με την αστρολογια και οχι μονο αυτη αλλα και ο κ Σιμοπουλος και ο κ.Γουδης.Αν εχει πτυχιο αστρολογιας και ελεγε τα πραγματα αυτα στο εξωτερικο θα της ειχαν αφαιρεσει το πτυχιο της.Αυτα τα ολιγα επι του παροντος.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάλι πιο πολύ συσχέτιση βλέπω μεταξύ θεού και αστρολογίας παρα θεού και εκκλησιας.Πέρα από αυτό πιστεύω όμως οποιος αστρολόγος και να καθόταν στην πρωινή ζώνη, ακoμη και γνώσεις να είχε, πάλι έπρεπε να μιλάει τη γλώσσα που ήθελε το κοινό και η μεσοαστή νοικοκυρά, οποτε ξεχάστε τα πολύπλοκα νοήματα και τις βαθύτερες ερμηνείες.

Κυρά-Φλάντζενα είπε...

Πρέπει να σας πώ, πώς εγώ σώθηκα με την Λίτσα Πατέρα γιατί μου τα βρήκε όλα! Και να σας εξηγήσω:
Μόλις βγήκαν, αγόρασα κατεύθείαν αυτά τα 4 DVD και τα είδα προσεκτικά διαπίστωσα πώς είχε δίκιο όταν μου είπε πως την συγκεκριμένη βδομάδα θα δεχθώ μία ξαφνική μέιωση στα οικονομικά μου. Λοιπόν είχε δίκιο!
Μιλούσε για τα λεφτά που έδωσα να πάρω τα DVD της!

Yellow Kid είπε...

Και ο Θανάσης την Πάτέρα συμβουλευεται!

Yellow Kid είπε...

Συγνωμη τα εκανα σαλατα!

Προσθεσθε αυτό το λίνκ!
http://www.youtube.com/results?search_query=veggos+trelos&search_type=&aq=f