7.6.08

Ιδρυση Συλλογου Ελληνων Αστρολογων

Εδώ και δεκαετιες η ιδρυση συλλογου Αστρολογων είναι μια προσπαθεια που εχει πεσει στον Καιαδα της κροταφικης αφασιας.Μια φορα τα πραγματα ειχαν φτασει στο παραπεντε αλλα κολλησε στο ποιος θα είναι προεδρος.Ο ενας ελεγε ότι εγω πρεπει να ειμαι προεδρος γιατι το περιοδικο που αρθρογραφω εχει τις μεγαλυτερες πωλησεις,η αλλη ελεγε ότι εχω τις περισσοτερες εμφανισεις στην τηλεοραση και ενας τριτος ελεγε ότι εγω ειμαι γνωστος στο εξωτερικο.Ετσι ο συλλογος κολλησε στην προεδρια,μιας και στην Ελλαδα αν πεταξεις μια πετρα ειτε σκυλο ειτε προεδρο θα κτυπησεις.

Σκεφτηκα ένα τροπο να λυθει το προβλημα της προεδριας.Θα εχουμε προεδρους που θα ανηκουν στα τεσσερα στοιχεια ΦΩΤΙΑ-ΓΗ-ΝΕΡΟ-ΑΕΡΑ.Ετσι θα εχουμε 12 προεδρους,κατι σαν τα αρχαιοελληνικο δωδεκαθεο.Ετσι συμπληρωνουμε τα 12 μελη από τα 20 που είναι απαραιτητα για την αναγνωριση του συλλογου από το Πρωτοδικειο.Τα υπολοιπα 8 μελη,τα παρακατιανα,θα είναι τα ακολουθα.

Η Ζουμπι,παιδι γενικων καθηκοντων.

Η Ντορα, παιδι εξωτερικων ληψεων

Η Κατερινα,το παιδι της κουζινας

Η Μαριανα παιδι για τις τραπεζες

Ο Θανασης το παιδι για τις δημοσιες σχεσεις

Η Λινα το παιδι για τις φωτογραφησεις

Ο Πετρος το παιδι για την καθαριοτητα

Η Ουρανιτσα το παιδι της εξωπορτας.

Η προταση,ας μελετηθει σοβαρα,από τους αστερες της εγχωριας αστρολογικης showbiz και ας απαντησουν συντομα,γιατι γυριζει και ο Ερμης ορθοδρομος και μπορει να ζητουν και τα αστρα να ψηφισουν και τοτε ο κυριος Ευαγγελος Βενιζελος,μπορει να μην είναι ευκαιρος την περιοδο εκεινη,για να δωσει τις νομικες του γνωσεις.

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.

Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΥΤΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΧΟΡΗΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΣΤΡΟ-ΤΑΡΩ-ΜΑΝΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ <<ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΤΑΛΑΝΤΟΙ ΜΕΝΟΥΝ >>.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χα,χα,χα,χα,χα,χα,!!!
Γεια σου βρε Ουρανίτσα με το μεταμεσονύχτιο χιούμορ.

Παιδί της κουζίνας, ΔΕΧΟΜΑΙ!!!
Αλλά νηστικοί θα μένετε. χα,χα,χα!!

Ανώνυμος είπε...

Και εγώ θέλω να είμαι πρόεδρος... Τι σόι ΑΝΑΔΡΟΜΟΣ ΚΟΡΩΝΑΚΗΣ είμαι?? εεεε!!

Ανώνυμος είπε...

ΤΡΙΧΟΛΟΓΕΙΝ ΚΑΙ ΤΡΙΧΑΣ ΑΝΑΛΕΓΕΣΘΑΙ ΚΟΙΝΟΣ ΛΕΤΕ ΤΡΙΧΕΣ.....

medousa είπε...

Ουρανέ ελπίζω να μην είμαι η Ζούμπι γιατί θέλω να είμαι η Μαριάννα το παιδί για τις τράπεζες. Λόγω ζωδίου...

Ουρανιτσα η Οφιουχος είπε...

Δεν εισαι η Ζουμπι,ειναι φιλη απο τα παλαια απο την εποχη της ASTROLOGIA NOVA.......1992 λεμε.