19.5.08

Αστρολογία~ Γέννησε η Έλλη Κοκκίνου!

Κοιμήσου αγγελούδι μου
Γλυκά με το τραγούδι μου
Να μεγαλώσεις γρήγορα
Σαν τα ψηλά πλατάνια
Νάνι νάνι το παιδί μου
Τώρα πούμαι μοναχή μου
Νάνι νάνι νάνα του
Να το χαρεί η μάνα του
Να το χαρεί και ο μπαμπάς του
Νάναι τα καλά δικά του
Έλα ύπνε ύπνωσέτο Παναγιά αποκοίμησέ το...


Η ευτυχία της Έλλης επισφραγίστηκε τα ξημερώματα του Σαββάτου ( 17-5-08) με την έλευση του πρωτότοκου υού της.
Ταυράκι το γλυκό μωράκι αλλά με την Αφροδίτη επίσης στο ζώδιο του Ταύρου να αγκαλιάζει τρυφερά τον Ήλιο του θα το χαρακτηρίζει η ομορφιά, η χάρη και η επιθυμία του μικρού να τον χαϊδεύουν και να τον αγκαλιάζουν συνέχεια.
Ο μικρός εκτός από ομορφιά θα έχει και ένα πολύ δυνατό μυαλό. Η όψη τετραγώνου Ερμή – Ουρανού χαρίζει ευφυΐα, στην συγκεκριμένη περίπτωση θα τολμούσα να συμπληρώσω: και κάτι παραπάνω.


Η Δήμητρα σε όψη συνόδου με τον Ερμή του μας δίνει δυο εκδοχές:
1. Πολύ καλή θέση για θεραπευτές (έχει την ικανότητα να «θεραπεύει» με τα λόγια του) ή
2. Πολύ καλή θέση έαν ασχοληθεί με το διαφημιστικό χώρο γιατί μπορεί να περάσει δυνατά μηνύματα για τον ίδιο λόγο που αναφέρω στο 1.

Όπως και να έχει ο αστρολογικός του χάρτης παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον από την πολύ θετική του πλευρά. Επειδή όμως έχω σαν αρχή να μην ασχολούμαι με αναλύσεις χαρτών παιδιών και είναι η πρώτη φορά που το έκανα σε πολύ αυστηρά πλαίσια, δεν θα συνεχίσω άλλο και θα της ευχηθώ να είναι καλότυχο και να το καμαρώσει όπως ακριβώς επιθυμεί.


Δεν υπάρχουν σχόλια: