29.5.08

Αστρολογία~ Όψη τετραγώνου Πλούτωνα - Σελήνης: μαθαίνω να "ελέγχω" τα συναισθήματα μου!

Όψη τετραγώνου Σελήνης – Πλούτωνα σήμερα. Αυτό σημαίνει έντονα και ακραία συναισθήματα. Η λέξη κλειδί εδώ είναι με ελέγχω. Ο συναισθηματικός μας κόσμος είναι περίπλοκος, μοναδικός στο καθέναν από εμάς και λειτουργεί με τους δικούς του μηχανισμούς. Ο θυμός για παράδειγμα πολύ συχνά οδηγεί στην κατά μέτωπο επίθεση. Συνοδεύεται από ταχυπαλμία, εφίδρωση, τρέμουλο, διαστολή της κόρης, δύσπνοια κτλ ( ένα από αυτά, μερικά απ’όλα αυτά). Γιαύτό και είναι αδύνατον ένα άτομο που νιώθει θυμό να συμπεριφερθεί με τρυφερότητα και με γλυκύτητα. Ο φόβος μας οδηγεί στην φυγή και ο θυμός στην εκτόνωση.

Αν νιώσετε αρνητικά συναισθήματα μετατρέψτε το κακό στο καλό και ασχοληθείτε με κάτι δημιουργικό. Ότι σας αρέσει τέλος πάντων. Θα δείτε πως η χαρά, η ευχαρίστηση,το ενδιαφέρον, η περηφάνια, η αγάπη μας βοηθούν να ξεπερνάμε τα προσωπικά μας όρια και να εκφράζουμε την δημιουργικότητα μας.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω πως είμαι χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της όψης....
εκτός απο ακραία συναισθήματα έχω και ακραία ξεσπάσματα και ειδικά η δική μου φυγή ή εκτόνωση είναι το κλάμα..
Ισως δεν έχω βρεί ακόμα τον τρόπο να ελέγχω τα συναισθήματα μου, αν και νομίζω πως όσοι το κάνουν υπάρχει περίπτωση να πέσουν στην παγίδα του να λειτουργούν με αυτοέλεγχο και να χαθεί ο αυθορμητισμός....
Μάλλον το ζητούμενο είναι το πάν μέτρον άριστον...

medousa είπε...

Αμαλία μου για πολλούς το να εκφράζεις το συναίσθημα σου είναι μεμπτό. Αυτό όμως είναι λάθος διότι άνθρωπος χωρίς συναισθήματα είναι άνθρωπος χωρίς ψυχή. Και η αλήθεια στο καταπληκτικό που είπες : παν μέτρων άριστον.