Ενας από τους τελευταίους «θρύλους» του Χόλιγουντ, ο Τσάρλτον Ιστον, άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 84 ετών στην κατοικία του στο Μπέβερλι Χιλς, χτυπημένος από τη νόσο Aλτσχάιμερ. Ο ηθοποιός, που ενσάρκωσε μοναδικά τον Μπεν Χουρ, ρόλο για τον οποίο τιμήθηκε με Οσκαρ Α’ ανδρικού ρόλου και σφράγισε με την ερμηνεία του τον «Πλανήτη των Πιθήκων», βρέθηκε στο στόχαστρο της κριτικής για τη στάση του υπέρ της οπλοκατοχής. Τις τελευταίες ώρες στο πλευρό του βρισκόταν η σύζυγός του Λίντια Κλαρκ, επίσης ηθοποιός, με την οποία έζησαν μαζί 64 χρόνια και απέκτησαν ένα γιο και μια υιοθετημένη κόρη. Ο Ιστον υπήρξε υπέρμαχος του Μάρτιν Λούθερ Κινγκ και του κινήματος των πολιτικών δικαιωμάτων κατά τη δεκαετία του ’60 και βρέθηκε στο πλευρό του Τζον Φ. Κένεντι. Αργότερα όμως ταυτίστηκε με συντηρητικές απόψεις. Ο Ιστον υπήρξε πρόεδρος της Ενωσης Αμερικανών Ηθοποιών και του αμερικανικού Ινστιτούτου Κινηματογράφου.
Ο πιο αμφιλεγόμενος ρόλος του, όμως, δεν ήταν σε κάποια ταινία, αλλά στην πραγματική ζωή ως πρόεδρος της Εθνικής Ενωσης Οπλοκατοχής (1998-2003), η οποία προασπίζει τα δικαιώματα των κατόχων και κατασκευαστών όπλων. Θέση για την οποία δέχθηκε έντονη κριτική και αμφισβητήθηκε. Εντονη κριτική άσκησε στο πρόσωπό του και ο Μάικλ Μουρ στο ντοκιμαντέρ «Ακήρυχτος Πόλεμος». Γεννημένος τον Οκτώβριο του 1924 στο Ιλινόι των Ηνωμένων Πολιτειών, ο Τζον Τσάρλτον Κάρτερ (Ιστον ήταν το επίθετο του πατριού του) έκανε το ντεμπούτο του στο θεατρικό σανίδι σε ηλικία μόλις 5 ετών ως Αγιος Βασίλης σε σχολική παράσταση. Σπούδασε υποκριτική στο Πανεπιστήμιο του Νόρθγουεστερν και υπηρέτησε για τρία χρόνια στην αμερικανική αεροπορία. Το 1952 έρχεται η πρώτη μεγάλη κινηματογραφική επιτυχία του με την ταινία «The Greatest Show on Earth». Ακολουθεί ο ρόλος του Μωυσή στις «Δέκα Εντολές» του Σεσίλ Ντε Μιλ το 1956 και τρία χρόνια αργότερα ο ρόλος της ζωής του στο θρυλικό «Μπεν Χουρ». Το επικό δράμα του Γουίλιαμ Γουάιλερ, που του χάρισε το βραβείο Οσκαρ και αποχώρησε από την τελετή με 11 αγαλματάκια, τα περισσότερα που έχει πάρει ποτέ ταινία μαζί με τον «Τιτανικό» και τον «Αρχοντα των Δαχτυλιδιών: Η Επιστροφή του Βασιλιά». Το 1968 έρχεται η δεύτερη μεγάλη επιτυχία του στην αλληγορική ταινία επιστημονικής φαντασίας «Ο Πλανήτης των Πιθήκων», του Φράνκλιν Σάφνερ. Από τις τελευταίες του κινηματογραφικές συμμετοχές ήταν εκείνη το 2001 στο ριμέικ του «Πλανήτη των Πιθήκων» του Τιμ Μπάρτον. Η 62χρονη καριέρα του έκλεισε το 2003 όταν δήλωσε ότι «το Αλτσχάιμερ μου χτύπησε την πόρτα». Οπως έλεγε, «έζησα μια υπέροχη ζωή. Εζησα αρκετά για δύο ανθρώπους» (ΦΑΡΑΖΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Ελεύθερος Τύπος )
Γεννημένος στις 4 Οκτωβρίου του 1923. Με σύνοδο Ηλίου – Χείρων στο ζώδιο του Ζυγού κάνει το άτομο να αισθάνεται ξεχωριστά και πως γεννήθηκε για κάποιο σπουδαίο σκοπό. Έχοντας έμφυτο το ταλέντο να κοιτά βαθιά στην ψυχή των άλλων βοηθώντας τους να αναδείξουν την φωτεινή πλευρά του ευατού τους μπόρεσε να αναρριχηθεί στην κινηματογραφική σκάλα του Χόλυγουντ. Ο Ποσειδώνας σε όψη τριγώνου με γενέθλιο Ερμή και Ήλιο τον κατεύθυνε σωστά στις μεγάλες εταιρείες του κινηματογράφου. Η Αφροδίτη σε τρίγωνο με Πλούτωνα τον κράτησε 64 χρόνια παντρεμένο με την ίδια γυναίκα ζώντας μια ευκατάστατη ζωή. Ο Άδης όμως αν χρησιμοποιήσουμε και τους υποθετικούς αστεροειδείς, σε σύνοδο με τον Ερμή του, του δημιουργούσε μια αγωνία στις σκέψεις του…Ο Cupido σε ακριβή σύνοδο με τον Ποσειδώνα έδειχνε μεγάλα οφέλη και τεράστια επιτυχία με ενασχόληση με καλλιτεχνικά επαγγέλματα. Και όντως ο Iston με μια Αφροδίτη στους Ιχθύες έκανε καλά που άκουσε το ένστικτο του…
Το πιο αξιοσημείωτο είναι πως όταν ο Άδης πραγματοποίησε όψη συνόδου με transit Αφροδίτη και είχε γενέθλια επιστροφή Ουρανού (μακάρι να γνωρίζαμε και σε ποιον οίκο…) μας «άφησε». Αυτό δεν σημαίνει πως ο Άδης έχει να κάνει πάντα με την έννοια του θανάτου σε πραγματικό επίπεδο. Άλλωστε αυτές είναι απαρχαιωμένες αστρολογικές αντιλήψεις και δεν τις υιοθετούμε. Απλά κάνουμε τις παρατηρήσεις μας και τις προσωπικές μας έρευνες.
Ο πιο αμφιλεγόμενος ρόλος του, όμως, δεν ήταν σε κάποια ταινία, αλλά στην πραγματική ζωή ως πρόεδρος της Εθνικής Ενωσης Οπλοκατοχής (1998-2003), η οποία προασπίζει τα δικαιώματα των κατόχων και κατασκευαστών όπλων. Θέση για την οποία δέχθηκε έντονη κριτική και αμφισβητήθηκε. Εντονη κριτική άσκησε στο πρόσωπό του και ο Μάικλ Μουρ στο ντοκιμαντέρ «Ακήρυχτος Πόλεμος». Γεννημένος τον Οκτώβριο του 1924 στο Ιλινόι των Ηνωμένων Πολιτειών, ο Τζον Τσάρλτον Κάρτερ (Ιστον ήταν το επίθετο του πατριού του) έκανε το ντεμπούτο του στο θεατρικό σανίδι σε ηλικία μόλις 5 ετών ως Αγιος Βασίλης σε σχολική παράσταση. Σπούδασε υποκριτική στο Πανεπιστήμιο του Νόρθγουεστερν και υπηρέτησε για τρία χρόνια στην αμερικανική αεροπορία. Το 1952 έρχεται η πρώτη μεγάλη κινηματογραφική επιτυχία του με την ταινία «The Greatest Show on Earth». Ακολουθεί ο ρόλος του Μωυσή στις «Δέκα Εντολές» του Σεσίλ Ντε Μιλ το 1956 και τρία χρόνια αργότερα ο ρόλος της ζωής του στο θρυλικό «Μπεν Χουρ». Το επικό δράμα του Γουίλιαμ Γουάιλερ, που του χάρισε το βραβείο Οσκαρ και αποχώρησε από την τελετή με 11 αγαλματάκια, τα περισσότερα που έχει πάρει ποτέ ταινία μαζί με τον «Τιτανικό» και τον «Αρχοντα των Δαχτυλιδιών: Η Επιστροφή του Βασιλιά». Το 1968 έρχεται η δεύτερη μεγάλη επιτυχία του στην αλληγορική ταινία επιστημονικής φαντασίας «Ο Πλανήτης των Πιθήκων», του Φράνκλιν Σάφνερ. Από τις τελευταίες του κινηματογραφικές συμμετοχές ήταν εκείνη το 2001 στο ριμέικ του «Πλανήτη των Πιθήκων» του Τιμ Μπάρτον. Η 62χρονη καριέρα του έκλεισε το 2003 όταν δήλωσε ότι «το Αλτσχάιμερ μου χτύπησε την πόρτα». Οπως έλεγε, «έζησα μια υπέροχη ζωή. Εζησα αρκετά για δύο ανθρώπους» (ΦΑΡΑΖΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Ελεύθερος Τύπος )
Γεννημένος στις 4 Οκτωβρίου του 1923. Με σύνοδο Ηλίου – Χείρων στο ζώδιο του Ζυγού κάνει το άτομο να αισθάνεται ξεχωριστά και πως γεννήθηκε για κάποιο σπουδαίο σκοπό. Έχοντας έμφυτο το ταλέντο να κοιτά βαθιά στην ψυχή των άλλων βοηθώντας τους να αναδείξουν την φωτεινή πλευρά του ευατού τους μπόρεσε να αναρριχηθεί στην κινηματογραφική σκάλα του Χόλυγουντ. Ο Ποσειδώνας σε όψη τριγώνου με γενέθλιο Ερμή και Ήλιο τον κατεύθυνε σωστά στις μεγάλες εταιρείες του κινηματογράφου. Η Αφροδίτη σε τρίγωνο με Πλούτωνα τον κράτησε 64 χρόνια παντρεμένο με την ίδια γυναίκα ζώντας μια ευκατάστατη ζωή. Ο Άδης όμως αν χρησιμοποιήσουμε και τους υποθετικούς αστεροειδείς, σε σύνοδο με τον Ερμή του, του δημιουργούσε μια αγωνία στις σκέψεις του…Ο Cupido σε ακριβή σύνοδο με τον Ποσειδώνα έδειχνε μεγάλα οφέλη και τεράστια επιτυχία με ενασχόληση με καλλιτεχνικά επαγγέλματα. Και όντως ο Iston με μια Αφροδίτη στους Ιχθύες έκανε καλά που άκουσε το ένστικτο του…
Το πιο αξιοσημείωτο είναι πως όταν ο Άδης πραγματοποίησε όψη συνόδου με transit Αφροδίτη και είχε γενέθλια επιστροφή Ουρανού (μακάρι να γνωρίζαμε και σε ποιον οίκο…) μας «άφησε». Αυτό δεν σημαίνει πως ο Άδης έχει να κάνει πάντα με την έννοια του θανάτου σε πραγματικό επίπεδο. Άλλωστε αυτές είναι απαρχαιωμένες αστρολογικές αντιλήψεις και δεν τις υιοθετούμε. Απλά κάνουμε τις παρατηρήσεις μας και τις προσωπικές μας έρευνες.
5 σχόλια:
Κρυφοομοφυλόφιλος και κωλορεπουμπλικάνος φαρισαίος. Σύνοδος 'Ηλιου/Χείρωνα στο Ζυγό πληγωμένος ανδρισμός.
'Ενας ρεπουμπλικάνος λιγότερο, μια στάλα καλύτερος κόσμος.Hate the republicans. Kαι σιγά τον ηθοποιό, συντελεστής του ψευτοαμερικανικού ονείρου του Υπεράνθρωπου. Η παραμύθα (Ποσειδώνας) δίπλα στον Cupido, τέχνη στην υπηρεσία της παραμύθας. O Πλούτωνας κυβερνήτης του χάρτη, στον 9ο, και σε τετράγωνο με 'Ηλιο, φασισταριό του κερατά.
Δημήτρης
Γδουπ:λιποθύμισα...lol
Ωραία γενιά ηθοποιών δεν λέω, αλλά έχει έρθει η ώρα για πιο φυσιολογικά "μεγέθη" αν και το μέγεθος δεν μετρά...παρά μόνο η τέχνη... lol.
Προσωπικά προτιμώ ταινίες του Κασαβέτη, αλλιώς Κωνσταντάρα. Ανθρώπινα πράγματα. Οι υπερήρωες μας αποχαιρετούν, θα έλεγα ευτυχώς, και μαζί τους πεθαίνει το αμερικανικό όνειρο (τα γράφαμε και στη Γενιά Beat).
Δημήτρης
Τελικα,ο Τσαρλτον Ιστον εχει συνοδο Ηλιου/Χειρωνα στον Κριο η στο Ζυγο??
Ο Αδης, υποθετικος πλανητης της Uranian Σχολης.
Ondine
Καλώς την Ondine.Το λάθος είναι δικό μου. Ζυγό πολύ σωστά το είπε ο Δημήτρηες. Είναι λάθος εκ παραδρομής. όλα τα υπόλοιπα ισχύουν!Ναι σχετικά με αυτά που γράφεις για τον ΑΔΗ. Κάτσε να διορθώσω το λάθος. LOL!!!
Δημοσίευση σχολίου