Εχουμε λοιπόν καινούργιο αρχιεσπίσκοπο, Jeronymo Groovie made in Thiva.
Στην Ελλάδα πάντα γίνεται το άσχημο, το αποκρουστικό και το ποταπό.
Δεν μου άρεσε η φάτσα του εξ' αρχής, κοιτάζω πάντα τους ανθρώπους στα μάτια και στο βλέμμα, όπως προέτρεπε και ο Πυθαγόρας.
Εξυπνος και υπόγειος τύπος, ικανός για όλα εκείνα, που μπορούν να υποβαθμίσουν τη νοημοσύνη μας.
Σκέφτηκα όμως, πως αφού δεν έχω παρακολουθήσει πολλά γι αυτόν, ας επεξεργαστώ τα γεγονότα και την πορεία, μπας και γίνει κανένα θαύμα.
Διαβάζω λοιπόν σήμερα στην Ελευθεροτυπία, πως ο Jeronymo αποφάσισε να συμπορευτεί με τον Σπάρτης (αντίπαλό του) στις διαδικασίες.
Να συμπορευτεί? Διάλεξε αυτόν για να συμπορευτεί και καλά επειδή είναι ο δεύτερος και θέλει να τα έχει καλά? Οχι βέβαια.
Τον διάλεξε γιατί αναγνωρίζει σε αυτόν κάτι που και ο ίδιος έχει.
Τη στενομυαλιά, τη βουλιμία και την αρπακτικότητα, που διακρίνουν κάθε χαμηλή συνειδητότητα. Δε
Δε με ενδιαφέρουν οι παπάδες, είναι όλοι τους αξιοθρήνητοι εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων, όμως επειδή οι αισθήσεις είναι διάπλατες, δεν μπορώ να μη δω, πως ο υποψήφιος Δημητριάδος Ιγνάτιος, ξεχώριζε ανάμεσά τους σαν τη μύγα μέσα στο γάλα, και προσωπικά είχα πολλά χρόνια να δω μια φάτσα παπά που εξέπεμπε ανθρωπιά και ευαισθησία.
Αφήστε που ήταν και νέος, δυναμικός άνθρωπος και φρόντισε να ξεκόψει από την αδερφότητα της Χρυσοπηγής, πράγμα που του δίνει διαβατήριο για την επόμενη διεκδίκηση με αντίπαλο τον Νικόλαο της Μεσογαίας έναν άλλο αξιοθρήνητο κατά τη γνώμη μου και θυμηθείτε εδώ που το λέω, στις επόμενες διαδικασίες, αυτή την αντιπαλότητα.
Αναγκάστηκα να ασχοληθώ με το θέμα (φανταστείτε να με ενδιέφερε κι όλας) μόνο και μόνο για να στηρίξω μέσα μου μία άλλη πεποίθηση.
Σε αυτή τη χώρα παθάινουμε αγκύλωση στη δεδομένη στιγμή.
Είμαστε λιπόψυχοι, φοβιτισάρηδες και άτολμοι.
Δήθεν μαγκιά και όπου μας παίρνει.
Βλέπουμε όλοι τη σαπίλα και στο τέλος τη διαλέγουμε.
Διότι μη πάμε μακριά. Πρόσφατα έγιναν και βουλευτικές εκλογές.
Και τι φοβερό!! Εκλέχτηκε να μας κυβερνήσει η Νέα Δημοκρατία (κόμμα άμεσα συνδεδεμένο με την εκκλησία και τα συμφέροντα και όχι με την αληθινή ευλάβεια).
Διότι μη ξεχνάμε τον ύμνο του κόμματος που μας κυβερνά.
Ζήτω η Ελλάδα, Ζήτω Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ, Ζήτω η Νέα Δημοκρατία.
Ας φάμε τα σκατά τώρα κι αν δε μπορούμε να χωνέψουμε, ας περιμένουμε λίγα χρονάκια, όσοι αντέξουν, μπας και γίνει κάτι.
Jeronymo και Ν.Δ. Αυτοί αποφασίζουν για εμάς, ας το καταπιούμε κι ας το ξεράσουμε όσο ακόμα μένει καιρός._________________
8 σχόλια:
Συμφωνώ απόλυτα, μεγάλο λάθος. Απ'το κακό στο χειρότερο.
Πολύ ωραίο το άρθρο σου Κατ!!! Αλλά ο Ευστάθιος Σπάρτης ήταν προτίμηση της Νέας Δημοκρατίας.
ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ - ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΩΡΑ, η μόνη λύση. Οι φάτσες του πλήθους των πιστών κάτω από το μπαλκόνι του Ιερώνυμου λένε πολλά. Κρατούν την ελληνική κοινωνία πίσω οι κεφαλές της Εκκλησίας.
Δημήτρη γεια σου.
Λόγω υπερβολικού φόρτου, αμέλησα να σε καλωσορίσω.
Χαίρομαι που συμφωνείτε, νομίζω πως είναι πασιφανή τα γεγονότα και η πορεία εντελώς προβλέψιμη.
Μεδουσάκι μου, ΦΙΛΙ!!!
Ευχαριστώ cat. Εύχομαι καλή επιτυχία.
H αατρογαλη ειπε τα πραγματα με το ονομα τους.Διαχωρισμος Εκκλησιας και Κρατους εδω και τωρα.Ενας τιμησε τα παντελονια που φορα,ο αειμνηστος Τριτσης,για το χωρισμο και θυμαστε τι περασε απο το Ιερατειο της Ιερας Εξετασης.Και μετα κατηγορουμε την Τουρκια για την εισοδο της μαντηλας στα Πανεπιστημια.Τα ιδια ειμαστε σε πιο σοφιστικε εκδοση.Αλλωστε ο νεος Αρχιεπισκοπος εχω την αισθηση οτι θα αρχισει διαλογο με το Βατικανο,κατι που ο Μακαριστος Χριστοδουλος ηταν αντιθετος.
ΦΙΛΟΙ ΚΙ ΑΔΕΦΙΑ ,
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΤΡΕΧΕΤΕ,
(ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΝ ΤΟ ΩΡΟΣΚΟΠΟΙΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΡΧΙΕΠ. ΑΘΗΝΩΝ ) ΑΣ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ, ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΝΤΩΝ ,ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥ.
-Ο νέος Αρχιεπίσκοπος δήλωσε χαρακτηριστικά πως "σε όποια θέση, όσο υψηλή κι αν είναι, μας τοποθετήσει η Εκκλησία πρέπει να ξέρουμε ότι αρχηγός μας είναι ο Χριστός".
-ΛΙΓΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΒΡΗΚΑ....
2-3 ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΙΔΑΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ,ΜΑΣ ΑΦΗΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ... ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ.ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ.)
----------------------------
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Θηβών και Λεβαδείας κ. Ιερώνυμος γεννήθηκε στα Οινόφυτα Βοιωτίας το 1938. Είναι απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής, του τμήματος Αρχαιολογίας και της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, ενώ διετέλεσε υπότροφος του Ι.Κ.Υ. στις βυζαντινές σπουδές. Μετέβη για μεταπτυχιακές σπουδές στο Gratz Αυστρίας και στο Regensburg και το Μόναχο της Γερμανίας. Εργάσθηκε ως πανεπιστημιακός βοηθός στην Αρχαιολογική Εταιρεία στην Αθήνα δίπλα στον Ορλάνδο και ως φιλόλογος στη Λεόντειο Σχολή της Νέας Σμύρνης, στο 9ο Νυκτερινό Γυμνάσιο Αθηνών, καθώς και στο Γυμνάσιο της Αυλώνος. Εγκατέλειψε την πανεπιστημιακή του καριέρα μετά την ένταξή του στον ιερό κλήρο.
Υπηρέτησε ως Πρωτοσύγκελος της Ιεράς Μητροπόλεως Θηβών και Λεβαδείας, ως Ηγούμενος των Ιερών Μονών Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Σαγματά και του Οσίου Λουκά, ως Γραμματεύς και κατόπιν Αρχιγραμματεύς της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος. Το 1981 εξελέγη παμψηφεί Μητροπολίτης Θηβών & Λεβαδείας. Συμμετείχε στις Επιτροπές Εκκλησιαστικής Εκπαιδεύσεως, Εκκλησιαστικής Περιουσίας, Σχέσεων Εκκλησίας-Πολιτείας, Υποτροφιών και εργάστηκε ως Αντιπρόεδρος του Ραδιοφωνικού Σταθμού της Εκκλησίας της Ελλάδος. Υπήρξε μέλος μεικτών επιτροπών Πολιτείας και Εκκλησίας για την μελέτη θεμάτων για την μοναστηριακή περιουσία και την εκκλησιαστική εκπαίδευση και Πρόεδρος της επιτροπής Διαλόγου Κοινωνίας-Εκκλησίας.
Με την ανύστακτη φροντίδα του και το ενδιαφέρον του αναπαλαιώθηκαν, επανδρώθηκαν και λειτουργούν έξι ανδρικές Ιερές Μονές και δεκαεπτά γυναικείες. Στο συγγραφικό του έργο συγκαταλέγονται πολλά άρθρα, μελέτες και βιβλία θεολογικού, κοινωνικού και ιστορικού περιεχομένου, εκ των οποίων αυτό με τον τίτλο "Μεσσαιωνικά Μνημεία της Ευβοίας" βραβεύθηκε το 1970 με πρώτο βραβείο από την Ακαδημία Αθηνών. Το 2006 εξεδόθη ο πρώτος από τους τρεις τόμους έργου του με τον τίτλο "Χριστιανική Βοιωτία".
Στο κοινωνικό του έργο ξεχωρίζουν, μεταξύ άλλων, η δημιουργία οικοτροφείων, ορφανοτροφείου με μορφή ανάδοχης οικογένειας, Στέγες Ηλικιωμένων, Κέντρου Πρόληψης για τα ναρκωτικά, Συσσίτια Απόρων, Κέντρο Ιστορικών και Αρχαιολογικών Ερευνών, ενώ ως πρώην εκπαιδευτικός έχει αναπτύξει μία ιδιαίτερη σχέση με την εκπαιδευτική κοινότητα της Βοιωτίας. Με πρωτοβουλία του ιδρύθηκε και λειτουργεί το Κέντρο Ερευνών της Ιστορίας και του Πολιτισμού της Βοιωτίας.
Αγαπητέ μου Γρηγόρη.
Δεν παραμυθιάζομαι πως υπάρχει αρχιεπίσκοπος καθαρός και ευλαβικός.
Είδες τις κινήσεις που έγιναν.
Αυτοί δεν υπηρετούν την εκκλησία και την ευσέβεια, αλλά την αλλοίωση των θρησκευτικών αξιών.
Μόνο ένας ξαναλέω, ήταν λίγο διαφορετικός, ο Ιγνάτιος και που πιστεύω πως στην επόμενη διαδικασία, κάτι θα κάνει...
Λέμε τώρα.
Δημοσίευση σχολίου