29.1.08

Το θέμα πάντα σε όλα τα πράγματα στην ζωή είναι η μοναδικότητα και η μοναδικότητα δυστυχώς κλειδωμένη στα συρτάρια του μυαλού δεν αντιγράφεται...


Προς αντιγραφέα Βλαχοζορό! Θεωρώ γελοίο και αναξιοπρεπές το γεγονός να προσπαθείς να με αντιγράφεις ως προς την θεματολογία των αστρολογικών μου άρθρων και τώρα τελευταία ως προς τον κατανοητό τρόπο γραφής μου.

Είναι κρίμα για έναν άνθρωπο σαν και εσένα που σίγουρα Αστρολογία γνωρίζει όπως γνωρίζουμε εμείς την άλφα – βήτα, να ξεπέφτει τόσο πολύ. Και αν δεν σε ενδιαφέρει ο ξεπεσμός σου τουλάχιστον σκέψου ποια είμαι εγώ η ταπεινή και φτωχή πλην τίμια αστρολομελετήτρια για να μπαίνεις στον κόπο της αντιγραφής? Βέβαια τώρα που το σκέφτομαι αν ήξερες και το Photoshop καλά θα έκανες καλύτερη δουλίτσα. Η κατρακύλα δεν είναι ευχάριστο θέαμα γιαυτό κάνε εσύ την δουλειά σου και εγώ την δική μου!
Είμαι σίγουρη πως θα δω ένα αντίστοιχο λογίδριο με δική σου υπογραφή.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς αγαπητή μέδουσα, πολλοί άνθρωποι αντιγράφουν και το χειρότερο δεν είναι αυτό, αλλά ότι σου επιτίθενται και σε κακοχαρακτηρίζουν όταν δουν ότι έχεις βαθειές γνώσεις. 'Οταν μάλιστα τους ξεμπροστιάζεις ότι αντιγράφουν ξένα βιβλία σε κατηγορούν ότι χρησιμοποιείς υποχθόνιες τακτικές, συγκρίνοντάς σε με κάποιον γνωστό Αστρολόγο! 'Οχι κύριοι, δεν μπορείτε να αντιγράφετε την Καρμική Αστρολογία του Schulmam και να περιμένετε χειροκροτήματα. Συμβαίνει και σε άλλα fora λοιπόν και δεν θα έπρεπε να εκπλήσσεσαι και κυρίως να μην περιμένεις τίποτα από τα fora. 'Οποιος γράφει αυθεντικά από καρδιάς με πάθος, με στοιχεία και χωρίς πλάτες ενοχλεί και μόνο ζήλια και δηλητήριο εισπράττει. 'Oταν τολμάς να αμφισβητήσεις σε αξιόλογα κατά τα άλλα μέλη, τακτικές και κινήσεις, σου γράφουν ότι λες βλακείες για να το πω κομψά. Δεν μπορείς να υποστηρίζεις ομάδες Αστρολογίας αν δεν ξέρεις τα βασικά της Αστρολογίας, τα fora πρέπει να γεμίσουν από ανθρώπους σαν και σένα medousa, ούτε επαγγελματίες, ούτε εμπόρους, μείνε εδώ , ο Οφιούχος έλεγα από το 2006 ότι είναι μια εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα. Προσωπικά αποφάσισα να είναι σήμερα το τελευταίο μου δημοσίευμα. Τα αστρολογικά fora νέκρωσαν γιατί δεν έχουν αρκετή ελευθερία, αυθορμητισμό και καλώς νοούμενη "τρέλλα" και αγάπη για το αντικείμενο. Το μόνο που πετύχαμε τόσα χρόνια ήταν να υποστηρίζουμε άθελά μας επαγγελματίες και να διαφημίζουμε αυτούς, όχι τα fora τους ούτε την Αστρολογία. Τα ξέρεις καλύτερα από μένα.

medousa είπε...

Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη αν και δεν σε ξέρω. Εγώ δεν υποστήριξα ποτέ ότι έχω τις καταπληκτικές γνώσεις περί Αστρολογίας αλλά τουλάχιστον ότι κάνω είναι αυθεντικό και όχι προιόν κλοπής.

Ουρανιτσα η Οφιουχος είπε...

Αγαπητε Δημητρη.Αν θες ενα χωρο δημοκρατικο για αστρολογικη εκφραση,το παρων ιστολογιο ειναι ανοικτο,αν θες να γινεις μελος του.Στειλε ενα ηλεκτρονικο ταχυδρομειο και ολα λυνονται.Εδω κανουμε αστρολογια για το κεφι μας και μονο και δεν αντιγραφουμε κανενα.Νασαι καλα και σε περιμενουμε σαν μελος στο πρωτο ομαδικο αστρολογικο ιστολογιο της Ελλαδος και πιθανον του κοσμου.Την καλησπερα μου.

Ουρανιτσα η Οφιουχος είπε...

Αγαπητη Μεδουσα.Τα βλαχομπαροκ τσιρακια της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑΣ ειναι πλεον γνωστα.Αστους να αντιγραφουν,γιατι ετσι ζουν στο πετσι τους τις ανανδρες επιθεσεις που εκαναν καποτε στα μελη του παροντος ιστολογιου.Αλλωστε ο Χατζηδακης ειχε πει ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΛΕΒΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΡΙΟΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΝ.Την καλησπερα μου Δεσποσυνη του εναστρου ουρανου.

medousa είπε...

Σοφά αυτά που λες Ουρανέ όπως πάντα άλλωστε! Καλησπέρα και σε εσένα αν και νύχτωσε...

Ανώνυμος είπε...

Τα έχω πει δεκάδες φορές και κάθε φορά που λέω πως βαριέμαι να ασχολούμαι με τον κάθε αποτυχημένο ναυαγό, κάτι πάλι γίνεται και εξάπτομαι αφήνοντας τα κύματα να προκαλέσουν νέα τρικυμία, για τους ήδη πνιγμένους.
Αλλά επειδή ο πνιγμένος πιάνεται από τα μαλλιά, έχουμε άλλη μία περίπτωση γνωστού ερμαφρόδιτου θαλασσόλυκου, να ξεμαλλιάζει και το τελευταίο απομηνάρι διάσωσης της νοητικής του υπόστασης.
Να χαίρεσαι αγαπημένη μου Μέδουσα, που μπορείς να αφήνεις μία ελπίδα σε έναν μισοτελειωμένο ανεγκέφαλο, να μπορεί να πάρει λίγο οξυγόνο, στο ασφυκτικά στουμπωμένο του scalp.

Φιλιά.

medousa είπε...

Γέλασα πολύ με αυτό που έγραψες γιατί δεν θα μπορούσε κανείς εκτός από εσένα να περιγράψει την κατάσταση καλύτερα! Σε χαιρετώ!

Ανώνυμος είπε...

Μη σε νοιάζει αγαπητή Μέδουσα.
Όποιος είναι ταλαντούχος και δημιουργικός, έχει πάντα κάτι νέο και πρωτότυπο να πει γιατί ο νους του "κατεβάζει" συνεχώς.
Οι αντιγραφείς θα τρέχουν συνεχώς πίσω του ξεθεωμένοι και θα τρώνε και τη σκόνη.