14.7.07

Καποιοι εχουν χασει τον υπνο τους με το Ιστολογιο μου.

Το παρων ιστολογιο ειναι μια κριτικη ματια στα αστρολογικα δρωμενα της Ελλαδας.Ότι δημοσιευω και κανω κριτικη είναι από το χωρο της εντυπης και ηλεκτρονικης δημοσιογραφιας.Δεν κατεβασω τιποτε από το μυαλο μου, γιατι,δυστυχως,η πραγματικοτητα,μερικες φορες, ξεπερνα και τον καλυτερο παραμυθα.Φαινεται ότι τα γραπτα μου,εχουν ενοχλησει καποιους,δεν ξερω τον λογο και ουτε με αφορα.Μολις 11 ημερες στο διαδικτυο και πολλοι διαβαζουν τα γραπτα μου και το ιστολογιο ανεβαινει χωρις να εχω κανει τιποτε το ιδιαιτερο.Δεν δημοσιευω ζωδια και προβλεψεις,ουτε πουλαω υπηρεσιες 901( λογους για να πλουτιζετε). Απλα κανω το κεφι μου, και περναμε καλα με τους φιλους μου.Αυτο δεν αρεσει σε καποιους και κανουν φθηνες κριτικες, που δηλωνουν τον τρομο τους,αυτοι ξερουν το γιατι.

Και για να τους λυσω και τις αποριουλες που εχουν για το ατομο μου.
Ναι υπογραφω σαν Ουρανιτσα η Οφιουχος αν και ειμαι ανδρας λογω της κωμωδιας που εχει παιχθει πριν από 15 ακριβως χρονια.Οταν εγραφα Κοσμικη( Πολιτικες προβλεψεις για τους ασχετους) Αστρολογια στο πολιτικο περιοδικο FLASH, με το ψευδονυμο UraniaLab,πολλοι επερναν τηλεφωνο στο περιοδικο και ζητουσαν την κ.Ουρανια την αστρολογο.Οι περισσοτεροι νομιζαν ότι το ονομα μου είναι ετσι από το UraniaLab.Βεβαια δεν ηξεραν ότι η προστατιδα της Αστρολογιας είναι η Ουρανια και η αγγλικη μεταφραση είναι Urania.Ετσι εμεινα με αυτό το ψευδονυμο από τοτε.Η φιλη μου η Ρενα προσθεσε αργοτερα και το Οφιουχος, λογω των καφτων σχολιων που εκανα για τον αστρολογικο χωρο και του εντονου 8 οικου μου, με μερικα κομματια μεσα του,όπως συμπληρωνει και η φιλη μου η Ντορα.

Καλημερα και καλα μπανια,εμεις εδώ στην Αθηνα και καφεδακι στην Πλακα.

Για ενημερωση των περιεργων και μονο, θα σκασει και αστρολογικο πρακτορειο ειδησεων από το παρων ιστολογιο.Θα είναι κατι πρωτοτυπο και χρησιμο για ολους που ασχολουνται με τα αστρολογικα δρωμενα στην Ελλαδα.

Α ρε γλεντιαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Του κουτιού τα παραμύθια ...
Ο Κανέλος ο σκύλος.....
Ιστορία δίχως τέλος ....

Περπατώντας εις το δάσος ....
π@@@ Λύκε θα σε βρώ

Ουρανίτσα είσαι τρελα

Dora

Ουρανιτσα η Οφιουχος είπε...

Αγαπητη Ντορα

Φαινεται επειδη περναμε καλα καποιοι προσπαθουν να ριξουν λασπη.

Παιδια δεν ειναι φορουμ εδω.Ιστολογιο ειναι και γραφω κοσμια και κριτικα(μερικες φορες μπορει και Κρητικα λογω καταγωγης).

Ενοχλει η αληθεια?

Δυστυχως η απαντηση ειναι ΝΑΙ.

Ανώνυμος είπε...

Παίξε Χρήστο το μπουζούκι, ρίξε μια γλυκιά πενιά
Σαν γεμίσω το κεφάλι, γύρνα το στη ζεϊμπεκιά

γεια σου ρε Τσιτσάνη με τα ωραία σου ....

Παραδίδουμε δωρεάν μαθήματα ... όποιος ενδιαφέρεται παρακαλείται να πεί το συνθηματικό ..
" Δεν εχω αυτοκίνητο καρδιά μου "

Αααα και που είσαι τα τακάκια στα κάνω δώρο γιατι είμαι και γαμώ την σχιστοειδη γκόμενα

Dora ( και για τους φίλους Κατίνα )

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Αλήθωρε Αόματε
Σε μια χώρα με τεράστια πνευματική κληρονομιά και ελάχιστη δυνατότητα και διάθεση διαχείρισής της, είναι μοιραίο και μόνο η επίκληση της ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ να προκαλεί ΣΥΓΧΥΣΗ....

Σε καθετί που θα επιδιώξει κανείς, τ’ αποτελέσματα θα είναι ανάλογα με την εκπαίδευσή του.
Πλάτωνας

Dora ..