29.7.07

Μια μουσικη για την Πανσεληνο του Ιουλιου

Ο Νικος Τουλιατος σε ενα ρεσιταλ κρουστων Δραμα 27/4/2007.

Μια Μουσικη προταση για την Πανσεληνο του Ιουλιου στον αξονα Λεοντα/Υδροχοου.

Καλη ακροαση, γιατι και ημουσικη των σφαιρων εχει την απολαυση της, οταν ξερει καποιος τι ακουει και που τον πηγαινει.

Ο Νίκος Τουλιάτος γράφει το αυτοβιογραφικό βιβλίο -«Μ’ ένα κύμβαλο … αλαλάζον»-κλείνοντας 50 χρόνια ζωής και 35 χρόνια μουσικής, «εξομολογείται τις γκρίνιες του, τις όμορφες στιγμές του, τις απόψεις του, τις ιδιαιτερότητές του», και «κάνοντας αυτή τη δημόσια αυτοκάθαρση, έχει πια ανάγκη από σιωπή».

«…Η ζωή μου είναι μια μουσική περιπλάνηση, μια γοητευτική περιπέτεια που ξετυλίγει τους ιστούς της παγκοσμιότητας, που δίνει το ερέθισμα της αληθινής επικοινωνίας των λαών, που κοιτάει κατάματα την παράδοση και στέκεται με σεβασμό στο ταξίδι των ήχων που οδηγεί στην όποια ΙΘΑΚΗ κρύβει ο κάθε μουσικός ή ακροατής βαθιά μέσα στην ψυχή του. Πατώντας σταθερά στην πλούσια παράδοση 3000 ετών, έτσι όπως μου ‘πέρασε’ από παλαιότερες γενιές, και βιώνοντας καθημερινά τη σημερινή πραγματικότητα, προσπαθώ να δημιουργώ ηχοχρώματα που αγγίζουν τις αισθήσεις μου, την ψυχή μου και ελπίζω και των ακροατών μου. Αναπνέοντας δυνατά τον αέρα που εμπεριέχει την ιστορία μας, καταργώ το φόβο και τη ντροπή μπροστά στην ακεραιότητα της πείρας, της γλώσσας, της γνώσης, και καταθέτω σε σας τη μουσική μου ταυτότητα σα μουσικός της σύγχρονης Ελλάδας, με απόλυτη ειλικρίνεια. Ευχαριστώ από την ψυχή μου τους αγαπημένους φίλους μουσικούς, τεχνικούς, παραγωγούς, δασκάλους, που συμμετείχαν αυτά τα 35 χρόνια στην προσωπική μου περιπέτεια και μοιράστηκαν μαζί μου μια θέση σε αυτό το ταξίδι που, χωρίς αυτούς, θα ήταν αδύνατο… και που δεν πίστεψαν ποτέ ότι είμαι ένα κύμβαλο αλαλάζον!!!...»

Νίκος Τουλιάτος, από τον ΕΠΙΛΟΓΟ του βιβλίου


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ο Νίκος Τουλιάτος που έχει ξεπεράσει τα στενά όρια της πατρίδας μας, έχει διεθνή αναγνώριση, συμμετέχει σε πολλά φεστιβάλ, γνωρίζοντας με τη δεξιοτεχνία του, τα Ελληνικά κρουστά στον κόσμο, κάτι το οποίο γίνεται για πρώτη φορά.

Ένας avant garde καλλιτέχνης αφιερωμένος πλήρως στην τέχνη του!!

dora