8.7.07

Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ «ΜΙΚΡΟΜΕΤΡΙΚΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ» ΤΟΥ ΩΡΟΣΚΟΠΙΟΥ

ο Φιλος Θανασης Ματσωτας μου εστειλε ενα ενδιαφερον αστρολογικο αρθρο, που νομιζω οτι αξιζει τον κοπο να το διαβασετε ολοι, που ασχολειστε σοβαρα με την ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ.

Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ «ΜΙΚΡΟΜΕΤΡΙΚΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ» ΤΟΥ ΩΡΟΣΚΟΠΙΟΥ

ΜΕΡΟΣ Α. ΘΕΩΡΙΑ

Σε ορισμένα ραδιόφωνα αλλά και παλμογράφους συναντάμε συχνά δύο ποτενσιόμετρα. Ένα που βρίσκει τη συχνότητα κι ένα δεύτερο που την προσδιορίζει μικρομετρικά, με μεγαλύτερη ακρίβεια.

Το ίδιο ακριβώς εφαρμόζουμε και στην ανάλυση ενός ωροσκοπίου. Αρχίζουμε την ερμηνεία από το γενικό προς το μερικό προσπαθώντας να κατανοήσουμε τον τρόπο που δομείται και «χτίζεται» το ωροσκόπιο.

Ο βασικός άξονας που πάνω και γύρω από αυτόν «χτίζεται» το αστρολογικό θέμα, είναι οι Δεσμοί της Σελήνης.

Ασφαλώς η αργή κίνησή τους στο ζωδιακό κύκλο δίνει ένα πολύ γενικό νόημα, αφού ένα τεράστιο πλήθος ανθρώπων έχει τις ίδιες θέσεις των Δεσμών.

Πώς το νόημα αυτό εξατομικεύεται και γίνεται πιο συγκεκριμένο?

Ας φανταστούμε πως σε μια μεγάλη λεωφόρο (Δεσμοί της Σελήνης) περπατά πολύς κόσμος. Όμως ο καθένας από αυτούς τους ανθρώπους έχει τελείως διαφορετικό προορισμό. Άλλος μπαίνει σε ένα κτήριο, άλλος σε άλλο. Άλλος πάει στον δεύτερο όροφο, άλλος στον τέταρτο και άλλος στρίβει σε ένα κάθετο δρόμο κ.λπ.

Όλοι όμως διαγράφουν μια πορεία κινούμενοι πάνω στον κεντρικό άξονα της λεωφόρου.

Η μέθοδος της «μικρομετρικής ρύθμισης» απεικονίζει παραστατικά τον τρόπο που η ανάλυσή μας πάνω σε έναν αστρολογικό χάρτη, μπορεί να κινηθεί από το αργό και γενικό( δηλαδή τους Δεσμούς και τους αργούς πλανήτες) προς το γρήγορο και μερικό (που είναι η Σελήνη και ο ωροσκόπος).

Κι αυτό ισχύει και για την ερμηνεία του γενέθλιου χάρτη αλλά και για την πρόβλεψη. Γιατί και στην πρόβλεψη για να προσδιοριστεί με ακρίβεια αλλά και να πραγματοποιηθεί ένα γεγονός, θα πρέπει να υπάρχουν οι ισχυρές εκείνες «μακροαστρολογικές» ενδείξεις που θα πλαισιωθούν από τις γρηγορότερες κινήσεις του ωροσκόπου, της Σελήνης κλπ., και θα δώσουν την ακριβή χρονική στιγμή του γεγονότος.

Για παράδειγμα μια ενεργοποίηση της γενέθλιας όψης Άρη- Ουρανού δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη πως θα δημιουργήσει ένα ατύχημα, αν δεν συνηγορούν και άλλα «βαρύτερα» στοιχεία. Επίσης ο ακριβής χρόνος που αυτό θα συμβεί ( αν υπάρχουν τα αίτια), εμπλέκει και τους γρήγορα μεταβαλλόμενους αστρολογικούς παράγοντες.

Μελετώντας οποιοδήποτε ωροσκόπιο, οφείλουμε να κατανοήσουμε τον τρόπο που τα υπόλοιπα στοιχεία του ωροσκοπίου πολώνονται γύρω από τους Δεσμούς.

Σε κάποια ωροσκόπια αυτό μπορεί να είναι ολοφάνερο, ενώ σε άλλα λιγότερο εμφανές.

Μόνο αυτή η μελέτη όμως μπορεί να οδηγήσει στην κατανόηση του θέματος και στο λόγο ύπαρξης του συγκεκριμένου ανθρώπου, στο νόημα της ζωής του, στη δυνατότητα της εξέλιξής του, και στο τι ακριβώς τον εμποδίζει να την πραγματοποιήσει. Στο βασικό-ριζικό του ελάττωμα.

Θα παρατηρήσουμε πως οι όψεις και θέσεις των πλανητών δημιουργούν πολύ υπαινικτικά επαναλαμβανόμενα θέματα, που «μιλούν» για συγκεκριμένα πράγματα.

Για παράδειγμα ένας άνθρωπος έχει τον Άρη του στο Σκορπιό και ταυτόχρονα ένα τετράγωνο Σελήνης-Πλούτωνα και ήλιο στον όγδοο οίκο του ωροσκοπίου του. Όλος αυτός ο συνδυασμός έχει «κάτι» να πει που σχετίζεται με τις έννοιες που βρίσκονται κάτω από την επιρροή του συγκεκριμένου ζωδίου.

Το παράδειγμα αυτό βέβαια είναι σχετικά απλό, γιατί μπορεί να εμπλέκονται μέσα στο θέμα αντιφατικά στοιχεία, αλλά και άλλοι παρόμοιοι συνδυασμοί να οδηγούν και σε άλλες πολλές κατευθύνσεις.

Να υπενθυμίσω εδώ την εξέχουσα σημασία της θέσης του Κρόνου που θα συνδεθεί κι αυτός με τους περιορισμούς των ανωτέρω νύξεων.

Αν στο προαναφερθέν παράδειγμα ο Κρόνος είναι στο Λιοντάρι θα πρέπει να τον συνδέσουμε εννοιολογικά με τον περιορισμό που βάζει στα ερωτικά και σεξουαλικά ζητήματα που θέτει ο Σκορπιός ή να καταλάβουμε πως θα πρέπει να μετουσιώσει το πρόβλημα του της δημιουργικής έκφρασης, και να κατανοήσουμε με κάθε τρόπο το ζήτημα που θέτει αυτή η «αντίφαση».

Εάν όμως ο Κρόνος βρίσκεται στον άξονα δεύτερου-όγδοου οίκων, θα πρέπει ίσως να τον συνδέσουμε και με τα οικονομικά αλλά και τα υπαρξιακά ζητήματα του Σκορπιού. Ενδεχομένως να πρέπει να μιλήσουμε για παράδειγμα για την εξάρτησή του από τα χρήματα, τον χειρισμό τους κλπ.

(Όλα αυτά είναι αρκετά αόριστα και γενικά, αλλά στο δεύτερο μέρος της μελέτης αυτής θα δώσω κάποια πρακτικά παραδείγματα).

Αυτά όλα όμως οφείλουμε να τα επεξεργαστούμε κάτω από την επιρροή των Δεσμών της Σελήνης.

Χωρίς αυτούς η Αστρολογία είναι κενή νοήματος.

Η κατανόησή της σχέσης των επαναλαμβανόμενων νύξεων με τους δεσμούς είναι το πρώτο βήμα για την απεξάρτηση του ατόμου από το νόμο του τυχαίου.

Ταυτόχρονα η κατανόηση αυτή είναι και κάτι που εξελίσσεται με το χρόνο.

Αυτό γίνεται φανερό και χρήσιμο όταν η Αστρολογία αποτελεί βοήθημα στην πρακτική της αυτογνωσίας ενός ανθρώπου.

Επίσης ο «βαθμός» νοηματικής σύνδεσης των άλλων μερών με τους δεσμούς είναι συνήθως μεγαλύτερος και πιο εκφραστικός (και με ιδιαίτερες συγκρούσεις συχνά) σε ωροσκόπια εξελιγμένων ανθρώπων ή ατόμων που με κάποιο τρόπο επηρεάζουν την κοινωνία σε μεγάλο βαθμό.

Ασφαλώς κι άλλοι παράγοντες εμπλέκονται τεχνικά στην ερμηνεία ενός αστρολογικού χάρτη, όπως τα περίφημα τρίγωνα της προσωπικότητας και της ατομικότητας ( και η σύνδεσή τους), που έχουν να κάνουν με τη δυνατότητα και την κατεύθυνση της εξέλιξης ενός ατόμου. Κι αυτά όμως μπορούν να συνδυαστούν με την γενική κατεύθυνση των δεσμών και να δώσουν ένα νόημα και μια κατεύθυνση στο ωροσκόπιο.

Το δευτερο μερος σε λιγο, οταν το λαβω




1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

περιοδικο cosmopolitan
Ξυπνάς μέσα μου το ζώδιο
Από τη Sarah Bartlett

www.cosmopolitan.gr/sex/feb02a.htm

ΠΑΡΘΕΝOΣ
Πώς να δαγκώσεις το ροδάκινο
Πώς να φας το φρούτο του πάθους: Βάλ' τον να καθίσει στο κρεβάτι με τα πόδια του σε έκταση και κάθισε καβάλα πάνω του. Τώρα τράβα τα γόνατά σου ψηλά και άρχισε να δίνεις το ρυθμό. Πρότεινέ του να σε σηκώσει με τα χέρια του και να πάρει τον έλεγχο των ωθήσεων. Το «φρούτο του πάθους» είναι μία από τις στάσεις με μεγάλη πιθανότητα να σου προσφέρουν την υπέρτατη ηδονή - έναν ταυτόχρονο οργασμό σαν κερασάκι στην τούρτα!

ε όχι ρε γαμωτό ροδάκινο ....
ο λέων έχει την καρύδα φτου ....

Dora