16.9.13

Αστρολογια-Ανάδρομοι Πλανήτες

Οι ανάδρομες πλανητικές διελεύσεις


Γιάννης Ριζόπουλος         Γιάννης Ριζόπουλος
Astrology.gr, Ζώδια, zodia, Οι ανάδρομες πλανητικές διελεύσεις        
Oι ανάδρομες διελεύσεις μας αναγκάζουν να προετοιμαστούμε επαρκώς για μια υπόθεση που τελικά μπορεί να έχει πολλές αδιευκρίνιστες πτυχές

Η γενική και συχνά ...τρομοκρατική πεποίθηση είναι ότι οι ανάδρομες πλανητικές διελεύσεις προκαλούν καθυστερήσεις, καταστροφές ή τουλάχιστον μια ουσιώδη αναποτελεσματικότητα. Πρακτικά όμως αυτό αναφέρεται αφ’ ενός σε εξωτερικά γεγονότα, αφ’ ετέρου σε νέα ξεκινήματα που γίνονται «χωρίς τον ξενοδόχο». Και συμβαίνει μόνον όταν δεν παίρνουμε το ενεργειακό «μήνυμα» για την αναγκαιότητα μιας προπαρασκευής και εξακολουθούμε να κινούμαστε ως πεισμωμένα μουλάρια με παρωπίδες. Η στάση που δυστυχώς αρκετά συχνά ενθαρρύνεται και από πολλούς αστρολόγους και είναι του τύπου «ωιμέ στη συμφορά μου εις εμέ και τα παιδιά μου» είναι άκρως φαταλιστική και παραπέμπει σε μια από τις «παιδικές ασθένειες» της αστρολογίας, την δεισιδαιμονία.
Και οι προειδοποιήσεις καλά κρατούν. Όχι ετούτο, μη το άλλο... λες και τον υπόλοιπο χρόνο όλα πηγαίνουν πρίμα! Χώρια που σε κάποιες περιπτώσεις οι «προφητείες» αστοχούν. Μήπως οι Ολυμπιακοί αγώνες του 2004 στην Αθήνα που έγιναν με τον Ερμή και τρεις ακόμη αργούς πλανήτες στην ...όπισθεν δεν ήταν από τους πλέον επιτυχημένους οργανωτικά; Που ήταν τότε οι καθυστερήσεις και οι αναβολές; Μήπως η προνοητικότητα των διοργανωτών έδωσε τελικά Oscar αντί για Raspberry; Όσον αφορά δε την καθημερινότητα εκείνων των ημερών, τουλάχιστον στην πρωτεύουσα είχε πάρει άλλες διαστάσεις και οι συνήθεις διαδρομές είχαν εμπλουτιστεί με συναυλίες, εκδηλώσεις και πολύχρωμους επισκέπτες. Φαίνεται ότι ο ανάδρομος Ερμής «θυμήθηκε» τη λάμψη μιας άλλης Αθήνας και δούλεψε μόνον για τους απανταχού δυστυχισμένους περιθωριακούς που τους μάζεψαν εν μια νυκτί και έχασαν τα στέκια και τη βολή τους.
Για την ιστορία, τις τελευταίες δεκαετίες υπήρξαν δύο περίοδοι όπου οι επτά από τους εννέα-βάζω και τη Δήμητρα-πλανήτες ήταν ανάδρομοι (από τις 29/4 έως τις 5/5/84 και από τις 12 έως τις 14/7/86) κι ακόμη μια με τους οκτώ από τους εννέα (από τις 6 έως τις 9/1/44). Μάλιστα, αν προσθέσουμε την Έριδα και τον Χείρωνα, ο αριθμός των ανάδρομων ουρανίων σωμάτων σε εκείνο το άκρως οπισθοδρομικό τετραήμερο του 1944, έπιασε το... άριστα 10!
Ο ανάδρομος Ήλιος
Το κέντρο του Ηλιακού μας συστήματος δεν ταυτίζεται ακριβώς με το κέντρο του Ήλιου. Το «βαρύκεντρο» όπως ονομάζεται (solar system barycenter) μπορεί κατά περιόδους να βρίσκεται έξω από τα όρια της Ηλιακής σφαίρας κατ’ επέκταση και ο Ήλιος γυρίζει γύρω από αυτό. Εξ αιτίας των βαρυτικών δυνάμεων που ασκεί κυρίως ο Δίας, αραιά και που ο Ήλιος φαίνεται να στρέφεται-και αυτός-γύρω από το βαρύκεντρο με ανάδρομη φορά. Αυτό το σπάνιο γεγονός έχει συμβεί επτά φορές τα τελευταία 3.500 χρόνια και τρεις φορές τους τελευταίους αιώνες. Το 1632, το 1810-12 και το 1989-90. Η επόμενη φορά είναι το 2168. Σύμφωνα με τα όσα σημειώνει ο Neil Michelsen στο Tables of Planetary Pfenomena, ο ανάδρομος Ήλιος δείχνει να επηρεάζει άμεσα το κλίμα και μένει να δούμε αν και τι άλλο κάνει είτε στην κοσμική, είτε στην γενεθλιακή αστρολογία.Πάντως έχει ενδιαφέρον το ότι τελικά το μόνο ουράνιο σώμα που δεν αναδρομεί ποτέ είναι η Σελήνη, η οποία συνδέεται με το ...μονίμως ανάδρομο-ως προς την τάση του να αναμοχλεύει το παρελθόν-ζώδιο, τον Καρκίνο!
Οι ανάδρομοι πλανήτες 
Κατ' αρχήν θέτοντας ένα γενικό πλαίσιο, η ανάδρομη κίνηση ενός ουράνιου σώματος, πριμοδοτεί την εσωστρεφή φύση του, μειώνει δηλαδή τα εξωτερικά γεγονότα που προκύπτουν από την επιρροή του. Κι αν αυτό σε κάποιες περιπτώσεις αναστέλει την εξέλιξη των πραγμάτων, δεν μπορεί να θεωρηθεί απριόρι καλό ή κακό. Ίσα-ίσα που ένας ανάδρομος Ουρανός για παράδειγμα, μπορεί να καθυστερήσει αλλαγές ή ανατροπές που κανείς δεν θα ήθελε να βιώσει.
Επί προσωπικού, οι ανάδρομες διελεύσεις μας αναγκάζουν να προετοιμαστούμε επαρκώς για μια υπόθεση που τελικά μπορεί να έχει πολλές αδιευκρίνιστες πτυχές. Συχνά επανέρχονται στο προσκήνιο θέματα του παρελθόντος που συνήθως σχετίζονται με τη φύση του πλανήτη ή του οίκου στον οποίο συμβαίνει η διέλευση. Με αφορμή αυτήν την «ολική επαναφορά» μπορούμε να επανεξετάσουμε, να επαναπροσδιορίσουμε ή να συμπληρώσουμε κάποιον ημιτελή ή ανολοκλήρωτο κρίκο στην αλυσίδα της εξέλιξής μας. Στην πράξη υλοποιούμε καταστάσεις οι οποίες στο παρελθόν είχαν αναβληθεί ή ματαιωθεί.
Για παράδειγμα, ενώ μια ορθόδρομη διέλευση του Δία από το 2ο οίκο είναι συνήθως ενδεδειγμένη για την αναζήτηση κεφαλαίων και προσφέρει νέες ευκαιρίες στην οικονομική ζωή, όταν η διέλευση γίνεται με το Δία σε ανάδρομη φορά συνήθως δεν εμφανίζονται νέα δεδομένα, αντίθετα αξιοποιείται ολοκληρωμένα κάποια πηγή εσόδων που υπολειτουργεί ή είχε αξιοποιηθεί στο παρελθόν ή ακόμα σχεδιάστηκε στο παρελθόν χωρίς ποτέ να μπει σε εφαρμογή.
Με την ίδια λογική ανάδρομες διελεύσεις όλων των πλανητών «επαναφέρουν στη ζωή» παρελθόντα συστήματα (σχέσεις, ενδιαφέροντα, εργασία, οικονομικά κλπ) ανάλογα βέβαια με τον τρόπο, το ύφος και τις αρμοδιότητες του πλανήτη και του οίκου. Εννοείται πως σε αρκετές περιπτώσεις η επαναφορά είναι αναγκαστική εξαιτίας των προβλημάτων που παρουσιάζονται η αντίθετα γίνεται πρόβλημα λόγω της ανεπάρκειας μας να προσφέρουμε εναλλακτικές λύσεις με βάση τα νέα δεδομένα.
-Ο Ερμής υλοποιεί συναντήσεις και συζητήσεις που είχαν ματαιωθεί στο παρελθόν ενώ συχνά κάτω από την επίδρασή του, αποκαλύπτονται και χρησιμοποιούνται «ξεχασμένα» γραπτά, έντυπα, αιτήσεις, κατάλογοι, εργαλεία, εξαρτήματα κλπ. Τα προβλήματα που δημιουργούνται από την αναδρομή του αποκαλύπτουν απλά την έλλειψη γνώσεων η εναλλακτικών λύσεων. Τι φταίει ο ανάδρομος Ερμής αν εμείς δεν ξέρουμε τι υπογράφουμε η τι αγοράζουμε; Πως θα μάθουμε τον καινούριο δρόμο αν κάποιος δεν μας κλείσει τον παλιό; Πότε θα χρησιμοποιήσουμε το υλικό, που κινδυνεύει να σαπίσει στο ντουλάπι η την αποθήκη μας; Δεν είναι δίκαιο τελικά να ανταμείβονται οι προνοητικοί;
-Η Αφροδίτη ενεργοποιεί ανεκδήλωτα συναισθήματα («καλά τώρα το θυμήθηκες;») και βοηθά τις επανασυνδέσεις. Για την αισθηματική και ερωτική ζωή η λέξη κλειδί είναι αναθεώρηση και όχι αποτυχία. Μια σχέση, που δημιουργείται με ανάδρομη Αφροδίτη υλοποιεί συνήθως ανεκπλήρωτες επιθυμίες και λύνει απορίες που παρέμεναν αναπάντητες. Έτσι μπορεί να αποβεί εξαιρετικά θετική για τον καθένα προσωπικά, ξεκαθαρίζοντας τις "θολές" εικόνες και τις προκαταλήψεις του παρελθόντος. Το τι θα γίνει μετά, εξαρτάται περισσότερο από τους γενέθλιους χάρτες των δύο συντρόφων αλλά σε κάθε περίπτωση μια επανατοποθέτηση με βάση τα νέα στοιχεία, είναι αναγκαία.Το παρελθόν μπορεί να κτυπήσει την πόρτα μας και σε θέματα στιλ η αισθητικής. Σε αρκετές περιπτώσεις η υιοθέτηση μιας «ρετρό» γραμμής θα είναι μάλλον αναγκαστική, αφού οι τρέχουσες επιλογές η επιθυμίες μας δεν θα ευοδωθούν με τον προσδοκώμενο τρόπο. Ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ που τα είχαμε στα ...αζήτητα θα καλύψουν τις ανάγκες μας προσφέροντας ενίοτε εξαιρετικές λύσεις.Εκεί που χρειάζεται προσοχή είναι οι αισθητικές παρεμβάσεις και πολύ περισσότερο οι επισκέψεις σε πλαστικούς χειρουργούς. Κι αν δεν πετύχει η ...μιζανπλί η το βάψιμο των μαλλιών το κακό είναι μικρό. Αν όμως πρόκειται για μπότοξ, λίφτινγκ η κάτι ανάλογο, οι παρενέργειες και η ταλαιπωρία μπορεί να στοιχίσουν πολύ ακριβά.
-Ο Άρης επαναφέρει παλιές διαμάχες και απωθημένα ενώ ελλείψει άλλων μέσων ανασύρει και όπλα παλαιού τύπου. Συχνά αντιστρέφει τις εξελίξεις στα απανταχού πεδία των μαχών, ορίζοντας μια περίοδο όπου οι επιτιθέμενοι γίνονται αμυνόμενοι και το αντίστροφο. Ακόμα, «λοξοδρομεί» την ενεργειακή ροή αλλάζοντας τα κατά τόπους δεδομένα. Φανταστείτε αναλογικά μια πηγή που στερεύει επειδή το νερό «βρήκε» μια άδεια κοιλότητα η ένα ρυάκι που εξ αιτίας ενός εμποδίου αλλάζει το ρου του, εγκαταλείπει το αγαπημένο του οικοσύστημα και ποτίζει πλέον άλλα ...λουλουδάκια. Και είναι λογικό τα μεν να ξεραθούν και τα δε να γνωρίσουν μια ανέλπιστη άνθηση. Τα μεγαλύτερα προβλήματα από τον ανάδρομο Άρη προκύπτουν όταν προσπαθούμε να καταπολεμήσουμε κάποιου είδους προσβολή η ασθένεια, αφού ο «εχθρός» αποδεικνύεται ...επτάψυχος. Προφανώς, είτε κάτι δεν κάνουμε καλά, είτε στοχεύουμε σε λάθος κατεύθυνση και είναι μια ευκαιρία να αναθεωρήσουμε τη στρατηγική η το «συνταγολόγιο» μας.
-Η Δήμητρα παραπέμπει ουσιαστικά σε reunions και ξανακάνει mainstream παλαιές ...δόξες, συνεργασίες, επικοινωνιακά μοντέλα η δίκτυα, ενώ συμβάλλει επίσης στην αναθέρμανση των δημοσίων σχέσεων, την αναδιαπραγμάτευση των όρων μιας συμφωνίας και τη δημοσιοποίηση άγνωστων πτυχών της ιστορίας. Στις ...δύσκολες μέρες της, καθιστά ανεπαρκείς τις νέες πρωτοβουλίες που συνδέονται με την προσωπική προβολή, τις εκδόσεις, το διαδίκτυο και γενικότερα την κοινωνική η την πολιτική δικτύωση με νέα πρόσωπα. Ενδιαφέρων είναι και ο ρόλος της σε σχέση με τις πολιτικές εξελίξεις, αφού συχνά πολλά πράγματα αρχίζουν να "τρέχουν" μόλις ορθοδρομήσει, ενώ αντίθετα κατά τη διάρκεια της ανάδρομης πορείας της είναι χαρακτηριστικές οι πολιτικές ζυμώσεις.
-Ο Δίας όπως ήδη επεσήμανα αναζωογονεί αδρανείς προοπτικές (το ξεχασμένο «πορτοκαλί» στην τράπεζα μπορεί να έχει γίνει «μωβ»)
-Ο Κρόνος οδηγεί σε προβληματισμούς για κάποιες επιλογές του παρελθόντος που είτε απορρίπτονται είτε συνειδητοποιούνται ως λάθη (καιρός να πετάξουμε τα… σκουπίδια).
Χείρων, έχει από τη φύση του μια σχέση με το παρελθόν αλλά και με θέματα που αφορούν το σπίτι ή την οικογένεια, οπότε η ανάδρομη κίνηση του ενδέχεται να συμβάλει σε σχετικές αναθεωρήσεις ή μπλοκαρίσματα. Παράλληλα, είναι πιθανόν να αναμοχλεύσει το παρελθόν, χωρίς όμως να το επαναφέρει άμεσα.
-Ο Ουρανός ειδικεύεται στις εκ νέου ανακαλύψεις αλλά συχνά επίσης σοκάρει ή ξαφνιάζει με τα όσα αποκαλύπτει ή με την… ολική επαναφορά του παρελθόντος (κάτι σαν βόμβα που έρχεται από το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο ή ένας μπολσεβίκος στη σημερινή Ρωσία). Στη θετική του πλευρά πρόκειται για ένα είδος χρονομηχανής για δημιουργίες και επινοήσεις που ίσως αδικήθηκαν στον καιρό τους.
-Ο Ποσειδώνας αναζητά παλιές ή παραδοσιακές καλλιτεχνικές φόρμες ή τρόπους θεραπείας ενώ αναθερμαίνει επίσης την αισιοδοξία και την πίστη στη ζωή με την αναπόληση του παρελθόντος (σίγουρα, ο μόνος τρόπος για να παραμείνεις χριστιανός σήμερα είναι να θυμάσαι τον Ιησού). Ακόμη αποκαλύπτει πρότερες συνωμοσίες, ενώ στην αρνητική περίπτωση δημιουργεί προβλήματα σε όσους έχουν κόψει τις «κακές» συνήθειες (ποτό, τσιγάρα, ναρκωτικά) με την έννοια ότι κινδυνεύουν να «ξανακυλήσουν».
-Ο Πλούτωνας, αναβιώνει οτιδήποτε θαμμένο (στη γη ή την ψυχή) και στις ...στραβές του απελευθερώνει κάθε μορφή «τρόμου από το παρελθόν» είτε πρόκειται για τύψεις, φαντάσματα, σκελετούς, αρχέγονα ένστικτα είτε πιο πρακτικά για πυρηνικά απόβλητα (ας μην τα θάβαμε…). Στις θετικές περιπτώσεις αντλεί δύναμη ή στοιχεία απ’ το παρελθόν, συμπληρώνοντας τις απαντήσεις σε υπαρξιακού περιεχομένου ερωτήματα (ποιοι είμαστε, από που ερχόμαστε κλπ) αλλά και ολοκληρώνοντας το παζλ σε οικονομικά θέματα.
Τέλος, η ανάδρομη Έριδα συνδέεται με την επεξεργασία επιστημονικών δεδομένων ή οργανωτικών προτύπων που εμφανίζουν κενά, ενώ μπορεί ακόμη να καθυστερεί τόσο τις ιατρικές έρευνες, όσο και την επιθετικότητα των ιών.
Με λίγα λόγια οι ανάδρομες διελεύσεις των πλανητών στη δημιουργική τους εκδοχή δεν εκφράζουν παρά εκείνο που αποτελεί κοινή πίστη: όταν το παρόν είναι αδιέξοδο, και το μέλλον ανύπαρκτο, τότε το παρελθόν δίνει τη λύση.
Θυμίζω ότι ο Ποσειδώνας, ο Πλούτωνας και η Έριδα μπορεί να περάσουν έως και πέντε φορές από το ίδιο σημείο ενώ οι υπόλοιποι μόνο τρεις.

Πηγή: http://www.astrology.gr/GIA-PROHORIMENOYS/TEHNIKES-PROBLEPSEIS/item/39106-oi-anadromes-planitikes-dieleyseis#ixzz2f4QyiecD

Σεξουαλικές παρεκκλίσεις: Μαρκήσιος ντε Σαντ με Αστρολογική ταυτότητα

Γιάννης Ριζόπουλος         Γιάννης Ριζόπουλος
Astrology.gr, Ζώδια, zodia, Σεξουαλικές παρεκκλίσεις: Μαρκήσιος ντε Σαντ        
Με μακρύ παρελθόν «ανάρμοστης συμπεριφοράς», ο Δίδυμος, Μαρκήσιος παρά την διακεκριμένη κοινωνική του θέση, έγινε τελικά ένα πολύ εύκολο θύμα.

Παράδειγμα προς αποφυγήν για τους απανταχού πουριτανούς, πέρασε τη μισή ζωή του σε άσυλα και φυλακές πέφτοντας θύμα των φιλοσοφικών απόψεων, της πολιτικής του δράσης, των σεξουαλικών αναζητήσεων του και της κοινωνικής ηθικής της εποχής του.
Αναγνωρίστηκε ως χαρισματικός συγγραφέας στις αρχές του περασμένου αιώνα, κυρίως από τους υπερρεαλιστές που εκτίμησαν δεόντως το χωρίς προσκόμματα λογοτεχνικό ύφος του. Από τη δεκαετία του 60 τα έργα του κυκλοφορούν σε όλο το Δυτικό κόσμο, ως ένα μοναδικό δείγμα πορνογραφίας ενδεδυμένης με φιλοσοφικό μανδύα.
Για τους περισσότερους βέβαια, το όνομα του παραπέμπει άμεσα στη σεξουαλική βία και την ικανοποίηση που παράγεται από αυτήν η γενικότερα σε κάθε πράξη βασανισμού, η οποία προσφέρει ευχαρίστηση στο θύτη (σαδισμός).
Αυτή η αντίληψη, που στην πραγματικότητα ως προς τον Μαρκήσιο εντοπίζει τη... μισή αλήθεια (μάλλον ως ελεύθερα σκεπτόμενος sex-maniac μπορεί να περιγραφεί), κρατάει από τότε που... φρεσκοπαντρεμένος με την Renee Pelagie, παρενοχλούσε συστηματικά στην ευρύτερη περιοχή του Παρισιού κάθε είδος γυναίκας, πόρνης, ηθοποιού η χωριατοπούλας, αποζητώντας τον έρωτα της.
Μετά από τις συνεχείς καταγγελίες, η αστυνομία τον έθεσε υπό παρακολούθηση και επειδή ήταν... αμετανόητος πέρασε αρκετές νύχτες στη "στενή". Τελικά, το 1768 με τον διελαύνοντα Πλούτωνα πάνω στο γενέθλιο Ουρανό του στον 3ο οίκο, εξορίστηκε στο κάστρο του, στο Lacoste, χωρίς ωστόσο να συνετιστεί από τις τιμωρίες του.

Ο πλανητικός σαδισμός
Και πως ήταν δυνατόν κάτι τέτοιο όταν ουσιαστικά ο Μαρκήσιος είχε στο ωροσκόπιο του μια σύνοδο Ήλιου-Δία στον 8ο οίκο (της σεξουαλικότητας) η οποία τροφοδοτούσε αδιαλείπτως την αίσθηση του ότι μπορεί να έχει τα πάντα σε αυτό το επίπεδο. Μάλιστα, η συμμετοχή του Χείρωνα στο όλο σχήμα, αφήνει να εννοηθεί ότι σε σχέση με τη σεξουαλικότητα, υπήρχε ένα κληρονομικό υλικό που εκδηλώθηκε με τη συνδρομή του Δία.
Εδώ, το τετράγωνο Ήλιου-Σελήνης τυπικό μιας προσωπικότητας που πασχίζει να συνθέσει διαφορετικές ανάγκες και προτεραιότητες, έβαλε τη δική του σφραγίδα, με το θηλυκό αρχέτυπο να είναι εξαιρετικά δυναμικό ως παρουσία (η Σελήνη στο 10ο οίκο) και να συδυάζεται αναπόφευκτα με τις τάσεις και τις αναγκαιότητες του 8ου οίκου.
de sad
Και πάνω σε αυτό το υπόβαθρο ήρθαν κι έδεσαν ο Ωροσκόπος στο Σκορπιό και το τετράγωνο της Αφροδίτης στον Καρκίνο, με τον Άρη στον Κριό, μια όψη που από τη φύση της συνδέεται με «απιστίες και αμαρτίες» κάθε είδους...
Μάλιστα, η παρεμβολή του Κρόνου-σε σύνοδο με την Αφροδίτη-παραπέμπει άμεσα σε ένα κατ' αρχήν μαζοχιστικό υπόβαθρο, το οποίο με τη συμβολή του Άρη «γύρισε» σε σαδιστικό.
Πρακτικά σε αυτόν τον συγκεκριμένο συνδυασμό όψεων περιέχεται η έννοια του σαδομαζοχισμού, από τη φιλοσοφική της διάσταση μέχρι τα απλά συναισθηματικά βιώματα του τύπου «πονάει και μ’ αρέσει!»
Η Δήμητρα σε σύνοδο με τον Άρη, ανέδειξε ακόμη περισσότερο τη δυναμική του σχηματισμού, δίνοντας του πέρα από την προσωπική και μια πιο κοινωνική διάσταση, προσθέτοντας παράλληλα το στοιχείο της δημοσιοποίησης.
Και σε όλα αυτά εμπλέκονται ο αστρικός Ερμής (σε σύνοδο με τη Δήμητρα) ουσιαστικός δείκτης μιας συγγραφικής δραστηριότητας και βέβαια ο πανταχού παρών Ποσειδώνας, ο οποίος σε συνεργασία με τον... ασυμμάζευτο Δία «διέγραψε» κάθε ενοχικό σύνδρομο και διαμόρφωσε το καλλιτεχνικό προφίλ του Μαρκήσιου.
Ο αστρικός Ποσειδώνας σε όψεις με τα Φώτα (σύνοδο με τον Ήλιο και τετράγωνο με τη Σελήνη) και ο τροπικός πάνω στο τετράγωνο της Αφροδίτης και του Κρόνου με τον Άρη, μετέτρεψε τον Μαρκήσιο σε ένα είδος «προφήτη» της σεξουαλικής απελευθέρωσης, περιβάλλοντας τη ρεαλιστική και λεπτομερή (για να μην ξεχνάμε και τη Σελήνη στην Παρθένο) περιγραφή ακραίων σεξουαλικών πρακτικών με μια αισθησιακή «αύρα».
Τελικά ο Ντονανσιέν Αλφόνς Φρανσουά ντε Σαντ (αυτό ήταν το πλήρες όνομα του) δεν έκανε τίποτε άλλο από το να  εκφράσει στην πράξη τις πιέσεις του ωροσκοπίου του, με τρόπο αντιπροσωπευτικό για τα δεδομένα του ζωδίου του.
Η φυσική τάση των Διδύμων είναι να σκέπτονται και να δρουν ελεύθερα και να μην βασίζονται τόσο σε ηθικά κριτήρια, (ιδιαίτερα αν αυτά περιορίζουν ουσιαστικά τις ατομικές ελευθερίες) αλλά στην ισχύ και την επιβιωτική η αισθησιακή αξία των επιλογών τους.
Το «καλό» δηλαδή  είναι το αποτελεσματικό η αν προτιμάτε το «ρεαλιστικό» και από αυτήν την άποψη σε σχέση με τις ηδονές, οτιδήποτε τις πολλαπλασιάζει είναι επιθυμητό.

Βίος και πολιτεία...

Το πρώτο μεγάλο σκάνδαλο στη ζωή του... ζωηρού Μαρκήσιου ξέσπασε την Κυριακή του Πάσχα του 1768 όταν η πόρνη  Rose Kellerτον κατήγγειλε για ψυχική και σωματική σεξουαλική βία. Σύμφωνα με τα λεγόμενα της βρισκόταν υπό περιορισμό στον πύργο του και δραπέτευσε βγαίνοντας από το παράθυρο του δευτέρου ορόφου.
Το 1772, ύστερα από ένα οργιαστικό «πάρτι» σοδομισμού και πειραματισμών με μάλλον τοξικές «αφροδισιακές» ουσίες (με τη συμμετοχή του Υποκόμη Λατούρ και τεσσάρων πορνών),  καταδικάστηκε σε θάνατο και το έσκασε στην Ιταλία με την κουνιάδα του.
Η αριστοκρατική καταγωγή του σε συνδυασμό με τις παρεμβάσεις του πατέρα του, τον βοήθησαν τελικά να αναιρέσει την καταδίκη του, χωρίς ωστόσο να απεμπλακεί οριστικά από τις νομικές συνέπειες των επιλογών του. Και τα επόμενα πέντε χρόνια πέρασαν με τον Μαρκήσιο να βρίσκεται πότε στις φυλακές, πότε στην Ιταλία ως δραπέτης και πότε στον πύργο του με... καλή παρέα. Ο γάμος του το 1763 (τότε ο Δίας βρισκόταν στον 7ο οίκο του) δεν ήταν βέβαια εμπόδιο στις ορέξεις του. Αντιθέτως...
Και μπορεί η σύζυγος του να μην αντιδρούσε άμεσα στις απιστίες του (η ίδια παρέμεινε πιστή, μεγαλώνοντας τα τρία τους παιδιά), η πεθερά του όμως έβαλε λυτούς και δεμένους για να εξαφανίσει τον Ντε Σαντ από προσώπου γης, οργισμένη όχι μόνον από τα γενικά «κατορθώματα» του γαμπρού της αλλά κυρίως από την παράλληλη σχέση του και με τις δύο της κόρες.
Ο Μαρκήσιος πήγαινε γυρεύοντας, αφού δεν παρέλειπε να διοργανώνει στον πύργο του όργια με τη συμμετοχή της συζύγου, της κουνιάδας του Anne Prospere και μερικών ακόμη μισθωμένων αρσενικών και θηλυκών πορνών. Οι δύο αδελφές, ανταποκρινόμενες στο «σύνδρομο των Διδύμων», συμμετείχαν μάλλον πρόθυμα στο "σόου", ωστόσο η μαμά, είχε εντελώς διαφορετική άποψη.
Με μακρύ παρελθόν «ανάρμοστης συμπεριφοράς», ο Μαρκήσιος παρά την διακεκριμένη κοινωνική του θέση, έγινε τελικά ένα πολύ εύκολο θύμα. Το 1777 η πεθερά του απέσπασε από το Βασιλιά ένα έγγραφο που επέτρεπε τη φυλάκιση του Ντε Σαντ, χωρίς να χρειάζεται να του αποδοθούν συγκεκριμένες κατηγορίες.
Παρέμεινε στη φυλακή μέχρι το 1790 και σε αυτήν την μακρά περίοδο ξεκίνησε τη συγγραφή των έργων του «Ζυστίν» και «120 Ημέρες στα Σόδομα».
Απελευθερώθηκε λίγο μετά τη Γαλλική Επανάσταση, όταν ακυρώθηκαν όλες οι νομοθετικές πράξεις του Λουδοβίκου και σύντομα ανέλαβε ενεργό πολιτικό ρόλο ως εκπρόσωπος της άκρας αριστεράς, υπερασπιζόμενος τις κάθε είδους ατομικές ελευθερίες.
Η σύγκρουση του με το Ροβεσπιέρο ήταν θέμα χρόνου-το ίδιο και ο περιορισμός του. Γλίτωσε από τη γκιλοτίνα στο ...τσακ και μόνον μετά το τέλος της «Τρομοκρατίας» μπόρεσε να ηρεμήσει και να αφοσιωθεί στο έργο του. Τότε δημοσιεύτηκαν η «Φιλοσοφία στο Μπουντουάρ» η «Νέα Ζυστίν» και η «Ζυλιέτ».
Στο μεταξύ, το 1790 η γυναίκα του αρνήθηκε να τον δεχθεί πίσω και έτσι χώρισαν ύστερα από 27 χρόνια γάμου. Η μόνιμη σύντροφος του για τα επόμενα χρόνια της ζωής του έμελλε να είναι η τότε τριαντάχρονη και πρώην ηθοποιός Marie Costance.

Τα τελευταία χρόνια

Η «εκεχειρία» με το πολιτικό και ηθικό κατεστημένο κράτησε μέχρι το 1801, όταν συνελήφθη από το καθεστώς Βοναπάρτη ως πολιτικά αντιφρονών, μια σύλληψη που ήταν και η τελευταία, αφού τα επόμενα χρόνια και μέχρι το θάνατο του παρέμεινε έγκλειστος σε διάφορες φυλακές και το άσυλο Charenton.
Η αφοσιωμένη Marie Costanceτον ακολούθησε και εκεί, πιάνοντας ένα κοντινό δωμάτιο, αυτό ωστόσο δεν τον εμπόδισε να συνάψει ερωτικές σχέσεις με τη δεκατριάχρονη Madeleine Leclerc, κόρη ενός υπαλλήλου του ιδρύματος.
Με την υποστήριξη του Ζυγού και εξαιρετικά φιλελεύθερου διευθυντή του ασύλου Αβά ντε Κουμιέ, ο ντε Σαντ οργάνωνε επί σειρά ετών θεατρικές παραστάσεις με πρωταγωνιστές τους τροφίμους, οι οποίες μάλιστα παρουσιάζονταν επίσημα στο κοινό.
Ωστόσο, ο γενέθλιος Κρόνος, που στη ζωή του έπαιξε πολλούς ρόλους στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του 9ου οίκου (τα χρόνια προβλήματα με το νόμο, η... κακιά πεθερά αλλά και-ελέω Αφροδίτης-η σχέση με την κουνιάδα του) επεφύλασσε μια ακόμη δυσάρεστη έκπληξη
Πέθανε στις 2/12/1814, στερημένος παντός δικαιώματος (του αφαιρέθηκε ακόμη και η δυνατότητα να γράφει), ύστερα από τις διαδοχικές παρεμβάσεις των κρατικών λειτουργών, που συνέχισαν να βλέπουν στο πρόσωπο του έναν επικίνδυνο εχθρό της έννομης τάξης.
Σχετικά με την έντονη-όσο και καθοριστική-δράση του πλανήτη των περιορισμών, εκτός από τις όψεις του με τους άλλους πλανήτες έχει μάλλον ιδιαίτερη αξία η σύνοδος του με την αστρική ακμή του 10ου οίκου, μια ίδιο-συναστριακή σχέση που χρήζει τον Κρόνο στον Καρκίνο «πρωταγωνιστή» του ωροσκοπίου.
Ανάλογη είναι και η δυναμική του Άρη στον Κριό που σχηματίζει αντίθεση με τον αστρικό Ωροσκόπο  στο Ζυγό, δημιουργώντας έτσι με τον Κρόνο ένα ενεργειακό δίπολο αντικρουόμενων «συμφερόντων», το οποίο τελικά ήταν ...όλη η ζωή του Μαρκήσιου ντε Σαντ: Από τη μια πλευρά η προσωπική του βούληση και από την άλλη ο νόμος και η κρατούσα ηθική.
Και από ότι φαίνεται, με τη συνδρομή του Κρόνου αλλά και του Πλούτωνα στο 12ο οίκο (σε τετράγωνο-ως αστρικός-με τον Ουρανό στον 3ο) μάλλον πλήρωσε πολύ ακριβά την ελευθεριότητα του.

Πηγή: http://www.astrology.gr/GIA-PROHORIMENOYS/PEIRAMATIKI/item/40113-sexoyalikes-parekkliseis-markisios-nte-sant#ixzz2f4QSVQQ4

12.9.13

Les figurants Αστρολόγοι




Les figurants Αστρολόγοι ομιλούν για Αστρολογία, αλλά δυστυχώς ομιλούνται δηλαδή ο λόγος τους είναι αντανάκλαση του ασυνειδήτου, μη ξεχνάμε την σπουδαία ρήση του Λακάν, το ασυνείδητο είναι δομημένο σαν γλώσσα.Ετσι οι Les figurants Αστρολόγοι ομιλούν για Αστρολογία, όχι από πίστη σε Αυτήν, μιας και δεν έχουν βιώσει την Αστρολογία στο πετσί τους, αλλά προσπαθούν να είναι σωστοί σε τσιτάτα νεωτέρων και παλαιών Αστρολόγων, μιας και φοβούνται τα λάθη της μη-πίστης τους, ενεργούν σαν προτεστάντες που θέλουν να είναι ακριβής στο γράμμα του Νόμου, ενώ η φιλοσοφία του Νόμου που είναι πράξη ατομική, τους βγάζουν έξω από τα νερά του Ναρκισσισμού τους.

Βέβαια δεν είναι οι Αστρολόγοι Les figurants. Οι εξαιρέσεις φαίνονται στην εκφορά του λόγου, μιας και κάθε σημαίνον έχει ένα σημαινόμενο και όχι μια ατέρμονη αλυσίδα από σημαίνοντα, που θυμίζει τον λόγο του υστερικού, όπως μας έχει πεί ο Λακάν πρίν από δεκαετίες

Δημήτριος Κορωνάκης μέλος της ΟΠΛΑ ( ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΛΑΚΑΝΙΚΩΝ ΑΣΤΡΟΛΟΓΩΝ)


8.9.13

Συναυλια των ΧΑΣΤΑ ΣΑΛΕΤΟ στην ΝΕΑΠΟΛΗ ΒΟΙΩΝ ΛΑΚΩΝΙΑΣ 4

Τα ανηψια μου με τους ΧΑΣΤΑ ΣΑΛΕΤΟ Νεαπολη Βοιων Λακωνιας 11-8-13
Συναυλια των ΧΑΣΤΑ ΣΑΛΕΤΟ στην ΝΕΑΠΟΛΗ ΒΟΙΩΝ ΛΑΚΩΝΙΑΣ που εγινε στις 11-8-2013 υπο την αιγιδα του Νομικου Προσωπου Δημου Μονεμβασιας.
Τα μελη των ΧΑΣΤΑ ΣΑΛΕΤΟ
Μπουζουκι-Λαουτο Παναγιωτης Σταθακης
Μπουζουκι-Μπαγλαμας Νικος Χαδιαρης
Κιθαρα Γιωργος Μιχαλετος
Σαντουρι Νικος Σταθακης
Κρουστα Ηρω Μηλιωνη
Τραγουδι Κατερινα Σταθακη-Κυριακος Σαλης

Ενορχηστρωση ΝΙΚΟΣ ΣΤΑΘΑΚΗΣ

Αστρολογία και Ηθική

Η στροφή της αρχαίας φιλοσοφίας στην ηθική σκέψη, που συνδέεται με τη σωκρατική παράδοση, δεν οδηγεί σε απομάκρυνση από τα κοσμολογικά ζητήματα που σηματοδοτούν το ξεκίνημα της αρχαίας φιλοσοφίας. Έτσι, κατά έναν ιδιαίτερα γοητευτικό τρόπο, η ηθική στην αρχαία φιλοσοφία δεν είναι ξεκομμένη από τη φυσική φιλοσοφία, αλλά μάλλον την επαναπροσδιορίζει, ενσωματώνοντας και έναν νέο προσανατολισμό σε προβλήματα λογικής. Λαμβάνοντας υπόψη αυτή την ιδιότυπη εμβέλεια του αντικειμένου, είναι σωστό να λέει κανείς ότι ένα μεγάλο μέρος της αρχαίας φιλοσοφίας (κάποιοι θα έλεγαν και όλη) ανάγεται στην ηθική, όχι όμως με την έννοια της διατύπωσης κανόνων για το πώς πρέπει να ζούμε αλλά με την έννοια της εξοικείωσης με τον κόσμο στον οποίο ζούμε, της κατανόησης της βαθύτερης δομής του (την οποία μόνο η φυσική φιλοσοφία μπορεί να μας αποκαλύψει), που με τη σειρά της θα μας επιτρέψει να απαλλαγούμε από τους φόβους μας, με κυριότερο, ασφαλώς, τον φόβο του θανάτου.

Κάθε Αστρολόγος πρέπει να έχει μια ηθική, όπως την ορίσαμε ανωτέρω, και οφείλει να την μεταδίδει στην κοινωνία, αν θέλει να είναι υποκείμενο της Ιστορίας και όχι  αντικείμενο της, όπως σοφά μας έχει πει πριν 2500 χρόνια ο Ηράκλειτος.

Κάθε Αστρολόγος οφείλει να διακονεί τον Κοσμικό Ελεονόμο, αν θεωρεί τον εαυτό του Μύστη του Σύμπαντος, διαφορετικά είναι αντικείμενο των πόθων του.......

Συναυλια των ΧΑΣΤΑ ΣΑΛΕΤΟ στην ΝΕΑΠΟΛΗ ΒΟΙΩΝ ΛΑΚΩΝΙΑΣ 1

Τα ανηψια μου με τους ΧΑΣΤΑ ΣΑΛΕΤΟ Νεαπολη Βοιων Λακωνιας 11-8-13
Συναυλια των ΧΑΣΤΑ ΣΑΛΕΤΟ στην ΝΕΑΠΟΛΗ ΒΟΙΩΝ ΛΑΚΩΝΙΑΣ που εγινε στις 11-8-2013 υπο την αιγιδα του Νομικου Προσωπου Δημου Μονεμβασιας.
Τα μελη των ΧΑΣΤΑ ΣΑΛΕΤΟ
Μπουζουκι-Λαουτο Παναγιωτης Σταθακης
Μπουζουκι-Μπαγλαμας Νικος Χαδιαρης
Κιθαρα Γιωργος Μιχαλετος
Σαντουρι Νικος Σταθακης
Κρουστα Ηρω Μηλιωνη
Τραγουδι Κατερινα Σταθακη-Κυριακος Σαλης

Ενορχηστρωση ΝΙΚΟΣ ΣΤΑΘΑΚΗΣ




Συναυλια των ΧΑΣΤΑ ΣΑΛΕΤΟ στην ΝΕΑΠΟΛΗ ΒΟΙΩΝ ΛΑΚΩΝΙΑΣ 2

Τα ανηψια μου με τους ΧΑΣΤΑ ΣΑΛΕΤΟ Νεαπολη Βοιων Λακωνιας 11-8-13
Συναυλια των ΧΑΣΤΑ ΣΑΛΕΤΟ στην ΝΕΑΠΟΛΗ ΒΟΙΩΝ ΛΑΚΩΝΙΑΣ που εγινε στις 11-8-2013 υπο την αιγιδα του Νομικου Προσωπου Δημου Μονεμβασιας.
Τα μελη των ΧΑΣΤΑ ΣΑΛΕΤΟ
Μπουζουκι-Λαουτο Παναγιωτης Σταθακης
Μπουζουκι-Μπαγλαμας Νικος Χαδιαρης
Κιθαρα Γιωργος Μιχαλετος
Σαντουρι Νικος Σταθακης
Κρουστα Ηρω Μηλιωνη
Τραγουδι Κατερινα Σταθακη-Κυριακος Σαλης 

Συναυλια των ΧΑΣΤΑ ΣΑΛΕΤΟ στην ΝΕΑΠΟΛΗ ΒΟΙΩΝ ΛΑΚΩΝΙΑΣ 3

Συναυλια των ΧΑΣΤΑ ΣΑΛΕΤΟ στην ΝΕΑΠΟΛΗ ΒΟΙΩΝ ΛΑΚΩΝΙΑΣ που εγινε στις 11-8-2013 υπο την αιγιδα του Νομικου Προσωπου Δημου Μονεμβασιας.
Τα μελη των ΧΑΣΤΑ ΣΑΛΕΤΟ
Μπουζουκι-Λαουτο Παναγιωτης Σταθακης
Μπουζουκι-Μπαγλαμας Νικος Χαδιαρης
Κιθαρα Γιωργος Μιχαλετος
Σαντουρι Νικος Σταθακης
Κρουστα Ηρω Μηλιωνη
Τραγουδι Κατερινα Σταθακη-Κυριακος Σαλης

Ενορχηστρωση ΝΙΚΟΣ ΣΤΑΘΑΚΗΣ

2.9.13

Ησαιας vs Εγκελαδου 1-0 Χορος της Νυφης


Στην Δρυμαια Φθιωτιδος εγινε σεισμος που εφερε καποιες καταστροφες στην περιοχη. Η εκκλησια επαθε σοβαρες ζημιες, αλλα ο Χρηστος και η Βασω εκαναν παραδοσιακο γαμο. Ετσι εχουμε σκορ Θεια Μυστηρια-Εγκελαδος 10-0 και η ζωη συνεχιζεται. Ο γαμος εγινε με την αστρολογικη υπογραφη του Θαναση Ματσωτα.Να ζησουν τα παιδια και εναντια στο Μνημονια να βιωσουν τον ερωτα τους ετσι οπως τον εχουν πλαθει στην φαντασια τους, γιατι οι καιροι που ζουμε θελουν οροματα και επιθυμιες, οπως εχει πει και ο διασημος (B)ΛΑΚΑΝ...............
 
 

Ησαιας vs Εγκελαδου 1-0 Χορος του Νικου

Στην Δρυμαια Φθιωτιδος εγινε σεισμος που εφερε καποιες καταστροφες στην περιοχη. Η εκκλησια επαθε σοβαρες ζημιες, αλλα ο Χρηστος και η Βασω εκαναν παραδοσιακο γαμο. Ετσι εχουμε σκορ Θεια Μυστηρια-Εγκελαδος 10-0 και η ζωη συνεχιζεται. Ο γαμος εγινε με την αστρολογικη υπογραφη του Θαναση Ματσωτα.Να ζησουν τα παιδια και εναντια στο Μνημονια να βιωσουν τον ερωτα τους ετσι οπως τον εχουν πλαθει στην φαντασια τους, γιατι οι καιροι που ζουμε θελουν οροματα και επιθυμιες, οπως εχει πει και ο διασημος (B)ΛΑΚΑΝ...............

ΠΑΝΩΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΛΙΤΣΑ

ΗΣΑΙΑΣ VS ΕΓΚΕΛΑΔΟΥ  1-0
Στην Δρυμαια Φθιωτιδος εγινε σεισμος που εφερε καποιες καταστροφες στην περιοχη. Η εκκλησια επαθε σοβαρες ζημιες, αλλα ο Χρηστος και η Βασω εκαναν παραδοσιακο γαμο. Ετσι εχουμε σκορ Θεια Μυστηρια-Εγκελαδος 10-0 και η ζωη συνεχιζεται. Ο γαμος εγινε με την αστρολογικη υπογραφη του Θαναση Ματσωτα.Να ζησουν τα παιδια και εναντια στο Μνημονια να βιωσουν  τον ερωτα τους ετσι οπως τον εχουν πλαθει στην φαντασια τους, γιατι οι καιροι που ζουμε θελουν οροματα και επιθυμιες, οπως εχει πει και ο διασημος (B)ΛΑΚΑΝ...............

ΗΣΑΙΑΣ VS ΕΓΚΕΛΑΔΟΥ 1 0 ΕΙΣΟΔΟΣ ΝΕΟΝΥΜΦΩΝ

ΕΤΣΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΓΑΜΠΡΟΙ....................
Στην Δρυμαια Φθιωτιδος εγινε σεισμος που εφερε καποιες καταστροφες στην περιοχη. Η εκκλησια επαθε σοβαρες ζημιες, αλλα ο Χρηστος και η Βασω εκαναν παραδοσιακο γαμο. Ετσι εχουμε σκορ Θεια Μυστηρια-Εγκελαδος 10-0 και η ζωη συνεχιζεται. Ο γαμος εγινε με την αστρολογικη υπογραφη του Θαναση Ματσωτα.Να ζησουν τα παιδια και εναντια στο Μνημονια να βιωσουν τον ερωτα τους ετσι οπως τον εχουν πλαθει στην φαντασια τους, γιατι οι καιροι που ζουμε θελουν οροματα και επιθυμιες, οπως εχει πει και ο διασημος (B)ΛΑΚΑΝ......

ΗΣΑΙΑΣ VS ΕΓΚΕΛΑΔΟΥ 1-0 ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ ΓΑΜΟΣ ΣΤΗΝ ΔΡΥΜΑΙΑ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ ΜΕ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΘΑΝΑΣΗ ΜΑΤΣΩΤΑ


ΗΣΑΙΑΣ VS ΕΓΚΕΛΑΔΟΥ  1-0
Στην Δρυμαια Φθιωτιδος εγινε σεισμος που εφερε καποιες καταστροφες στην περιοχη. Η εκκλησια επαθε σοβαρες ζημιες, αλλα ο Χρηστος και η Βασω εκαναν παραδοσιακο γαμο. Ετσι εχουμε σκορ Θεια Μυστηρια-Εγκελαδος 10-0 και η ζωη συνεχιζεται. Ο γαμος εγινε με την αστρολογικη υπογραφη του Θαναση Ματσωτα.Να ζησουν τα παιδια και εναντια στο Μνημονια να βιωσουν  τον ερωτα τους ετσι οπως τον εχουν πλαθει στην φαντασια τους, γιατι οι καιροι που ζουμε θελουν οροματα και επιθυμιες, οπως εχει πει και ο διασημος (B)ΛΑΚΑΝ............................